Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

VW PHAETON W12 2004

Awatar użytkownika
Iceman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 154
Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: Iceman » 23 lut 2011, 17:01

dzidzia pisze:Bogaty człowiek z ciebie
Raczej rozsądny w tym kraju nikt nie da mi gwarancji, że jak założę gaz do W12 to nic się nie będzie pier..... :evil:
Pomijam już fakt, że gazowników, którzy to ogarniają można policzyć na palcach. :-?
Wiem, że na gazie taniej i wogóle ale jakoś nie mam ochoty zagłębiać tamatu. Jeżdżę drożej ale śpię spokojniej co przy takiej wydumce uwierz mi jest najważniejsze. :mrgreen: :D
dzidzia pisze:oby sie nie sypało nic, auto bajka ale czy na nasze drogi?
Też mam taką nadzieję :mrgreen: W mojej opinii Phaeton na pneumatyce lepiej się sprawuje niż S8 D2 gdzie zawias do najwygodniejszych i najtrwalszych nie należy co potwierdzam prawie 80kkm po naszych dziurawych drogach. 8-)
Generalnie pyton jest o tyle lepszy, że możesz sobie zwiększyć prześwit i ustawić twardość amortyzatorów.
Inna rzecz to ceny zawieszenia głównie amorków ale to temat na osobną historię. :D

Mad_MAX

Post autor: Mad_MAX » 23 lut 2011, 19:40

No właśnie miałem coś skrobnąć o pneumatyce , ale widzę , że świadomy jesteś hehehe ;-)

Auto po prostu prześliczne , normalnie kopara osiada pod gruntem :)

eXecutorR

Post autor: eXecutorR » 24 lut 2011, 13:14

też kiedyś chciałem go kupić, ale na razie mi przeszło. Pisz jak najwięcej o Twoich przeżyciach i przygodach i przemyśleniach z samochodem związanych i w szczególności z silnikiem, bo pewnie dużo osób tutaj z zaciekawieniem przeczyta. Wiesz - jesteś swego rodzaju pionierem w polskim internecie jeżeli chodzi o W12 :peace:

Awatar użytkownika
Iceman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 154
Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: Iceman » 24 lut 2011, 13:33

eXecutorR pisze:Pisz jak najwięcej o Twoich przeżyciach i przygodach i przemyśleniach z samochodem związanych i w szczególności z silnikiem, bo pewnie dużo osób tutaj z zaciekawieniem przeczyta.
Na razie jeździ i sprawuje się fenomenalnie ;-) Kultura pracy jest zupełnie inna niż V8 przede wszystkim jest zupełnie cicho żadnych delikatnych wibracji na wolnych obrotach.
No i moment tam gdzie V8 dostaje delikatnej zadyszki W12 leci bez problemu (mówimy o prędkościach powyżej 200km/h) :mrgreen:
Generalnie jeżeli kogoś nie przeraża spalanie i wymiana 12 świec ;-) to naprawdę polecam z czystym sumieniem obojętnie czy audi czy vw ( dla mnie ładniejszy kwestia gustu) :D
Zresztą Pyton jest chyba najbardziej niedocenianym autem klasy luksusowej wg mnie niesłusznie ale to tylko moja opinia. ;-)

eXecutorR

Post autor: eXecutorR » 24 lut 2011, 14:49

w swoim nieliczeniu spalania możesz czasem tak w imię nauki spróbować się dowiedzieć (poza kompem pokładowym) ile paliwka schodzi - tak dla potomnych ;-)
Wiem, że dużo obowiązków i oczekiwać na Twoje barki składamy, ale wierzymy w Ciebie ;-)

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 25 lut 2011, 21:05

Iceman pisze:...serwisuję go u Koraszewskiego...
współczuję :lol:
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
Iceman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 154
Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: Iceman » 25 lut 2011, 21:23

maciu pisze:
Iceman pisze:...serwisuję go u Koraszewskiego...
współczuję :lol:
Na razie ok choć różne opinie słyszałem. Generalnie większa wiedza niż w serwisie i taniej. :mrgreen:

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 25 lut 2011, 22:40

Iceman pisze: ... Generalnie większa wiedza niż w serwisie i taniej. :mrgreen:


mysle. ze jestes troche nieprecyzyjny w swojej wypowiedzi.
z cala pewnoscia wieksza wiedza posiada serwis. jak rozumiem, nie jest to autoryzowany serwis, a wiec pracownicy moga tylko pomarzyc o dostepie do wszystkich fachowych publikacji udostepnianych przez producenta. a wiec jak moga miec wieksza wiedze ? oczywiscie jest jeszcze metoda prob i bledow, ale wtedy nie chce aby moj samochod byl tym testowym ...
zakladam, ze miales na mysli tutaj zapal i "serce" jakie wkladaja pracownicy serwisu Kraszewski.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6034
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 25 lut 2011, 23:04

Iceman pisze:
maciu pisze:
Iceman pisze:...serwisuję go u Koraszewskiego...
współczuję :lol:
Na razie ok choć różne opinie słyszałem. Generalnie większa wiedza niż w serwisie i taniej. :mrgreen:
Co jest z nimi nie tak ?
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
Iceman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 154
Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: Iceman » 26 lut 2011, 00:17

and808 pisze:oczywiscie jest jeszcze metoda prob i bledow
Które nagminnie stosują autoryzowane serwisy w myśl zasady najłatwiej wymienić jakąś część, a może się trafi na przyczynę. Serwisowałem w kilku ASO różne samochody i niestety nie byłem zadowolony. Raz odebrałem auto, które to po "naprawie" wyjechało 100m za bramą się zepsuło. :-?
and808 pisze:zakladam, ze miales na mysli tutaj zapal i "serce" jakie wkladaja pracownicy serwisu Kraszewski.
Zgadza się ale sprzęt mają naprawdę konkretny. Ogarnęli mi parę tematów w S8 i wzięli przyzwoite pieniądze. Dopóki nie mam zastrzeżeń będę tam serwisował auto.
dice111 pisze:Co jest z nimi nie tak ?
Niech się kolega maciu wypowie może on miał jakąś przygodę :mrgreen:

Awatar użytkownika
cezar88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 168
Rejestracja: 13 cze 2009, 23:33
Lokalizacja: Bełchatów/Pruszków

Post autor: cezar88 » 26 lut 2011, 07:28

super furka :mrgreen: a ja mam inne, dziwne pytanie, jak się właściwie wypowiada nazwę tego auta bo już różnie słyszałem, fejton, phejton.... każdy mówi po swojemu :D

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 26 lut 2011, 09:02

Iceman pisze:
dice111 pisze:Co jest z nimi nie tak ?
Niech się kolega maciu wypowie może on miał jakąś przygodę :mrgreen:
poszukajcie na akp ja na szczęście nie miałem "przyjemności"


cezar88 pisze:super furka :mrgreen: a ja mam inne, dziwne pytanie, jak się właściwie wypowiada nazwę tego auta bo już różnie słyszałem, fejton, phejton.... każdy mówi po swojemu :D
http://www.thefreedictionary.com/phaeton

kliknij na głośniczek :)
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

JIMM

Post autor: JIMM » 26 lut 2011, 09:58

VW Phaeton -
"A light, four-wheeled open carriage, usually drawn by a pair of horses"- :D :D :D -lekka czterokołowa bryczka :shock: zwykle ciągnięta przez dwa konie :D

Awatar użytkownika
and808
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 554
Rejestracja: 06 sty 2010, 22:51
Lokalizacja: PL

Post autor: and808 » 26 lut 2011, 10:12

Iceman pisze:
and808 pisze:oczywiscie jest jeszcze metoda prob i bledow
Które nagminnie stosują autoryzowane serwisy w myśl zasady najłatwiej wymienić jakąś część, a może się trafi na przyczynę. Serwisowałem w kilku ASO różne samochody i niestety nie byłem zadowolony. Raz odebrałem auto, które to po "naprawie" wyjechało 100m za bramą się zepsuło. :-?
watek poswiecony twojemu samochodowi, nie jest wlasciwym miejscem aby kontynuowac ta dyskujse. natomiast jestes w bledzie.

aso posiadaja dostep do baz wiedzy, gdzie sa rejestowane wszelkie mozliwe przyczyny/zagadnienia dotycace podobnych usterek/napraw. a wiec w teorii jest to bardzo duza przewaga na nie-aso.

teraz powstaje pytanie jak (czy) serwisy aso wykorzystuja ta informacje. odpowiedz jest taka: jest to indywidualna sprawa kazdego serwisu, jak manager serwisu podchodzi do szkolen/dokladnosci/doswiadczenia/wiedzy swoich pracownikow. te i inne elementy skladaja sie na to, ze Twoj samochod zostanie dobrze/byle jak naprawiony.
podkreslam, w ogromnej mierze zalezy to jak dobry jest manager zarzadzajacy serwisem. prodeentowi zalezy, aby jego samochody byly jak najlepiej serwisowane, jednak nie jest w stanie zweryfikowac poprawnosci naprawy kazdego samochodu. to jest dluzszy temat i nie chcialbym tutaj nikogo zanudzic...

oczywiscie jest jeszcze inna sprawa:
jesli serwisuje sie samochod, ktory mial duzo "przygod" i byl serwisowany byle jak, albo w niezgodzie z zaleceniami audi (to sie czesto zdarza w serwisach nie-aso). to wtedy klienci wychodza niezadowoleni.

dlaczego ?

otoz dlatego, ze placac w ich przekonaniu duze pieniadze i oczekuje sie w zamian bezawaryjnego dzialania. jednak wtedy okazuje sie, ze wieloletnie zaniedbania/usterki wypadkowe auta odzywaja sie w najmniej dla nas spodziewanym momencie i zwykle wine zrzucamy na aso.

eXecutorR

Post autor: eXecutorR » 05 mar 2011, 06:15

Iceman, jeszcze jedno chciałem się zapytać. Jak Ci się podobają te super wypasione pasy bezpieczeństwa z przodu z dwiema rolkami? Bo na mnie to właśnie w tym samochodzie zrobiło największe wrażenie i nigdzie indziej tego nie widziałem (nawet w bliźniaczym bentleyu). Po prostu to, jak one fajnie, delikatnie chodzą to aż brak słów, żeby opisać...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne marki”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl