Iceman pisze:and808 pisze:oczywiscie jest jeszcze metoda prob i bledow
Które nagminnie stosują autoryzowane serwisy w myśl zasady najłatwiej wymienić jakąś część, a może się trafi na przyczynę. Serwisowałem w kilku ASO różne samochody i niestety nie byłem zadowolony. Raz odebrałem auto, które to po "naprawie" wyjechało 100m za bramą się zepsuło. :-?
watek poswiecony twojemu samochodowi, nie jest wlasciwym miejscem aby kontynuowac ta dyskujse. natomiast jestes w bledzie.
aso posiadaja dostep do baz wiedzy, gdzie sa rejestowane wszelkie mozliwe przyczyny/zagadnienia dotycace podobnych usterek/napraw. a wiec w teorii jest to bardzo duza przewaga na nie-aso.
teraz powstaje pytanie jak (czy) serwisy aso wykorzystuja ta informacje. odpowiedz jest taka: jest to indywidualna sprawa kazdego serwisu, jak manager serwisu podchodzi do szkolen/dokladnosci/doswiadczenia/wiedzy swoich pracownikow. te i inne elementy skladaja sie na to, ze Twoj samochod zostanie dobrze/byle jak naprawiony.
podkreslam, w ogromnej mierze zalezy to jak dobry jest manager zarzadzajacy serwisem. prodeentowi zalezy, aby jego samochody byly jak najlepiej serwisowane, jednak nie jest w stanie zweryfikowac poprawnosci naprawy kazdego samochodu. to jest dluzszy temat i nie chcialbym tutaj nikogo zanudzic...
oczywiscie jest jeszcze inna sprawa:
jesli serwisuje sie samochod, ktory mial duzo "przygod" i byl serwisowany byle jak, albo w niezgodzie z zaleceniami audi (to sie czesto zdarza w serwisach nie-aso). to wtedy klienci wychodza niezadowoleni.
dlaczego ?
otoz dlatego, ze placac w ich przekonaniu duze pieniadze i oczekuje sie w zamian bezawaryjnego dzialania. jednak wtedy okazuje sie, ze wieloletnie zaniedbania/usterki wypadkowe auta odzywaja sie w najmniej dla nas spodziewanym momencie i zwykle wine zrzucamy na aso.