części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

C5 2.4 ALF nie chodzi na jedną głowicę

mahoney99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 16 sie 2015, 19:17
Lokalizacja: Żywiec

C5 2.4 ALF nie chodzi na jedną głowicę

Post autor: mahoney99 » 29 lip 2018, 14:22

Witam.problem jak wyżej.nie chodzą cylindy 1,2,3 czyli głowica od pasażera.a teraz najlepsze:kompresja jest,iskra jest,wtryski podają a auto nie chodzi.sprawdzilem rozrząd na pasku i jest ok,tzn był bo teraz głowica jest na stole i co najlepsze też jest szczelna.ma ktoś jakis pomysł co w ogole sprawdzić jeszcze? na znakach na zębatkach koło napinacza hydraulicznego wałek nie napędzany z rozrzadu czyli ssący nie był idealnie.tzn 3 inne wałki były ok a ten był przesunięty o grubość znaku.liczba ogniw sie zgadzała (16) gdy przesunąłem o ząbek w tył to roznica wzgledem idealnego ustawienie była jeszcze wieksza.spotkał sie ktos z czyms takim ze iskra badz paliwo bylo podawane w zlym momencie albo ilosci?cewki są opisane.

mario1278
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 89
Rejestracja: 11 maja 2014, 07:54
Lokalizacja: SIEDLCE

Post autor: mario1278 » 29 lip 2018, 15:13

Kompa podłączałeś coś pokazało ?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3733
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 29 lip 2018, 15:18

mahoney99 pisze:nie chodzą cylindy 1,2,3
Skąd wiesz że tylko te nie chodzą? Masz LPG?

mahoney99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 16 sie 2015, 19:17
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: mahoney99 » 07 lis 2018, 23:13

zle rozrzad.po odpaleniu ma hallu na 1 rzedzie wychodzi 20stopni .na drugim zero +/- 1 stopien.teraz pytanie dlaczego skoro znaki na walkach sie zgadzaja blokada na rozrzad wchodzi na dole tez jest ok.czujniki halla mialem juz 3 i na wszystkich to samo.
orientuje sie ktos ktory cylinder ma byc w GMP przy znakach? mi jakos wychodzi ze trzeci bodajze.wtedy mi blokada w wal wchodzi.koronka na zamachu ma przerwe na 3 cm ale tam musi byc z tego co rozumuje.
ma ktos schemat jak te zęby liczyc? bo np w niektorych 4.2 ma byc na jednej glowicy 15 ogniw a na drugiej 16. u mnie na dodatek na jednym walku znak jest pomiedzy zebami zebatki a na drugim walku znak jest na srodku zeba.

[ Dodano: 2018-11-07, 23:13 ]
kupiłem słupek,przelozylem,odpalilem bez wody i zderzaka wyjechalem z garazu i zostawilem do dokonczenia na lepsze czasy.ale teraz okazuje sie ze po nagrzaniu swiruje.nie chce wchodzic powyzej 3 tys obrotow.na cieplym nie odpala albo odpala bardzo ciezko,na zimnym od razu.
w starym silniku cały kolektor ssący był zawalony piaskiem co jest bardzo ciekawe biorac pod uwage ze obudowa filtra czysta(ktos był chyba złosliwy).spowodowalo to wytarcie gładzi cylindrow i duzo metalowej mazi w misce.
temperatury wody i powietrza zasysanego sa prawidłowe.jedyne co mnie zastanawia to w grupie 9 parametry 3 i 4.u mnie interfejs tłumaczy to jako otwarcie przepustnicy i kat otwarcia przepustnicy.jeden z nich działa normalnie w zaleznosci od pedału od 0 do 100% a ten drugi jakby nie byl powiazany z tym pierwszym.i nie osiaga wiecej niz 20%. tam jest czujnik przy samej przepustnicy i drugi na lince przy scianie grodziowej.
katy na wałkach przy 1000 obrotow to 0 i -2.
w miedzyczasie chyba z 10 głowic zrobilem,3 remonty i wszystko do strzala działa do strzału a do tego dziada juz nie mam siły <bezradny>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl