Witam
Pacjent Audi a6 c6 4.2 v8 mpi 2005r Metaliczny dźwięk pomiedzy silnikiem a skrzynią... ciągły o zmiennym natężeniu. Zmieniając tryby np z R na P pomiedzy zmianami dźwięk ustaje.... Po wyjęciu skrzyni biegów... nie widać na pierwszy rzut oka uszkodzeń np koła zamachowego... i nie wiem co dalej ;/... ?
https://www.a6klub.pl/-bat-42-334-km-me ... e0bf8beb8d
Pozdrawiam
[C6 05 4.2] Metaliczne tarcie szum pomiędzy silnikiem
[C6 05 4.2] Metaliczne tarcie szum pomiędzy silnikiem
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez tygrxek, łącznie zmieniany 3 razy.
Taki dźwięk może sporo rzeczy wywoływać, począwszy od rozrządu a na skrzyni kończąc. Czytałem, że rozrząd zrobiony ...jesteś pewny że wszystko zostało wymienione, że użyto dobrych części?
Kolejną sprawą jest konwerter i ewentualnie kosz forwardu (kosz A) w skrzyni ...uszkodzona pompa oleju też może dawać taki dźwięk.
Kolejną sprawą jest konwerter i ewentualnie kosz forwardu (kosz A) w skrzyni ...uszkodzona pompa oleju też może dawać taki dźwięk.
W tym miejscu jedynie jest rysa wewn skrzyni
http://ifotos.pl/z/qewerpx
Ewent co moze powodowac takie obtarcia?
co dalej sprawdzac?
http://ifotos.pl/z/qewerpx
Ewent co moze powodowac takie obtarcia?
co dalej sprawdzac?
4 tyg temu raptownie bez narastania zaczęło się. Auto przejechało bardzo mało z tym dźwiękiem . może 800m. Laweta. Pierwsze wyjęcie skrzyni w celu sprawdzenie czy całe koło zamachowe czy są obtarcia i nie widać ich było na pierwszy rzut oka.... skrzynia i sprzegło wysłane w celu sprawdzenia ...złożone zalane nowym olejem....sprzegło regenerowane....dalej to samo.....i jeszcze raz wyjecie i montaż innego koła zamachowego.... przy pierwszej próbie cisza 10minut.... ale kolejne odpalenie znów ten KLINK....
i co jeszcze jak trochę pozmieniam tryby P R D w miejscu to dźwięk prawie zanika
[ Dodano: 2018-08-19, 12:44 ]
A tulejki są obie
i co jeszcze jak trochę pozmieniam tryby P R D w miejscu to dźwięk prawie zanika
[ Dodano: 2018-08-19, 12:44 ]
A tulejki są obie