Dlubiac sobie na necie odnalazlem na stronie forum bmw temat na usuniecie bledu drugiej sondy po np wywaleniu katalizatorow
sposob jest ponoc bardezo nie drogi i niby skuteczny..
chociaz na ostatniej stronie ktos napisal ze w audi nie dziala niby...
zapodaje linka http://7er.pl/showthread.php/13308-Rozw ... or%C3%B3w)
co o tym myslicie
Ps nie wiedzialem jaki dac prefix bo to rowniez moze sie tyczyc do d2 jak i d3
[- ] Sposób na sonde za katem...
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 1802
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
[- ] Sposób na sonde za katem...
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2016, 12:38 przez dracus6662, łącznie zmieniany 1 raz.
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Tak, przy okazji, mnie czeka wymiana prawej za katem w D3, patrząc już po schematach, trzeba lekko opuścić skrzynie do tego, chyba, że ktoś zna patent jak ją wymienić bez tego ?
.15 Removing and installing Lambda probe
after catalytic converter -G130- - bank 1
Removing
– Unplug electrical connector -2- for Lambda probe after catalytic
converter -G130- - bank 1.
2 - 4-pin electrical connector for Lambda probe after catalytic
converter -G130- and Lambda probe 1 heater after catalytic converter
-Z29- (bank 1)
3 - 4-pin electrical connector for Lambda probe 2 after catalytic
converter -G131- and Lambda probe 2 heater after catalytic converter
-Z30- (bank 2)
To remove Lambda probe after catalytic converter -G130- (bank
1), the rear of the gearbox must be lowered to open the cable
retainer for the Lambda probe.
Procedures for lowering the automatic gearbox can be found in
the section:
♦ Removing and installing the gearbox support and gearbox
mounting ⇒ Rep. Gr. 37
Remove Lambda probe after lowering the gearbox.
– Release all cable ties on gearbox for electrical wiring of Lambda
probe after catalytic converter -G130- (bank 1).
Black Cars Matters
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1368
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Re: Sposób na sonde za katem...
Testowałem nic nie dało, nawet błąd wywalał szybciej, zastosowałem emulatory i jest spokój, żadnych błędów, lewy wkręciłem bez problemu, prawy zdemontowałem katy odkręcając od kolektora wydechowego (trochę gimnastyki) zastosowałem kątowe, proste się nie mieszczą , w sobotę wrzucę fotkidracus6662 pisze:Dlubiac sobie na necie odnalazlem na stronie forum bmw temat na usuniecie bledu drugiej sondy po np wywaleniu katalizatorow
sposob jest ponoc bardezo nie drogi i niby skuteczny..
chociaz na ostatniej stronie ktos napisal ze w audi nie dziala niby...
zapodaje linka http://7er.pl/showthread.php/13308-Rozw ... or%C3%B3w)
co o tym myslicie
Ps nie wiedzialem jaki dac prefix bo to rowniez moze sie tyczyc do d2 jak i d3
Można też starą zostawić jako zaślepkę, a nową wspawać w miejscu dostępnym - drut, ale łatwiejdice111 pisze:Tak, przy okazji, mnie czeka wymiana prawej za katem w D3, patrząc już po schematach, trzeba lekko opuścić skrzynie do tego, chyba, że ktoś zna patent jak ją wymienić bez tego ?
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 1802
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
Marcin i gdzie te fotki??
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1368
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 1802
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
fajnie bo niektórzy wątpili że wejdą ale widać wchodza elegancko ...
w sumie uporałem sie z błędem regulacją lpg ale jak bym dłubał tam to bym tera wrzucił dla spokoju ..
jakie srernice ich były? wszystkie kolanka maja te same chodzi o otwór przez które spaliny przechodza do sond
w sumie uporałem sie z błędem regulacją lpg ale jak bym dłubał tam to bym tera wrzucił dla spokoju ..
jakie srernice ich były? wszystkie kolanka maja te same chodzi o otwór przez które spaliny przechodza do sond
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
-
- Forum Audi A8
- Posty: 90
- Rejestracja: 11 maja 2014, 07:18
- Lokalizacja: DE Hessen
Ten post z 7-er jest mój. W BMW patent działał w 100%. W Audi, nie mam pojęcia.
Nie próbowałem.
Wcześniej zanim wstawiłem opornik w układ, też rozważałem montaż takich tulejek, ale wybrałem sposób z opornikiem.
W Audi może nie działać, ponieważ prawdopodobnie komputer potrzebuje inne wartości odczytów. Należałoby najpierw odszukać jakie wartości potrzebne są aby komputer przyjął je jako prawidłowe i następnie dobrać opornik tak, aby uzyskać właściwy odczyt. I wtedy będzie działać. Ja w mojej A8 nie mam sond za katem, więc nie sprawdzę.
Pozdrawiam.
Nie próbowałem.
Wcześniej zanim wstawiłem opornik w układ, też rozważałem montaż takich tulejek, ale wybrałem sposób z opornikiem.
W Audi może nie działać, ponieważ prawdopodobnie komputer potrzebuje inne wartości odczytów. Należałoby najpierw odszukać jakie wartości potrzebne są aby komputer przyjął je jako prawidłowe i następnie dobrać opornik tak, aby uzyskać właściwy odczyt. I wtedy będzie działać. Ja w mojej A8 nie mam sond za katem, więc nie sprawdzę.
Pozdrawiam.