[D2 ALL ] Hałas z układu wspomagania.
[D2 ALL ] Hałas z układu wspomagania.
Witam
O wyciu z układu wspomagania już było kilka razy pisane, ale chyba u mnie jest inaczej niż opisane na forum przypadki. A mianowicie u mnie po dłuższym postoju słychać pompę (chyba to ona) przy pierwszym maksymalnym skręcie w prawo i w lewo, a później już cisza. Najczęściej jest to zauważalne jak wyjeżdżam z garażu, gdzie mam trochę ciasno i najpierw muszę odbić max w prawo (zawyje), później w lewo (znowu 1-2 s ten sam hałas), a później mogę kręcić dowolnie kierownicą i już cały czas cisza. Płyn jest wymieniony. Nie do końca jestem przekonany czy to hałas od pompy, ale co to może być ? Bardzo mi to nie przeszkadza, bo hałas nie jest głośny (przy zamkniętych szybach w środku trzeba się wsłuchać aby to usłyszeć) i tylko to ma miejsce po dłuższym postoju, ale miło by było problem wyeliminować :lol: Jakieś sugestie ??
O wyciu z układu wspomagania już było kilka razy pisane, ale chyba u mnie jest inaczej niż opisane na forum przypadki. A mianowicie u mnie po dłuższym postoju słychać pompę (chyba to ona) przy pierwszym maksymalnym skręcie w prawo i w lewo, a później już cisza. Najczęściej jest to zauważalne jak wyjeżdżam z garażu, gdzie mam trochę ciasno i najpierw muszę odbić max w prawo (zawyje), później w lewo (znowu 1-2 s ten sam hałas), a później mogę kręcić dowolnie kierownicą i już cały czas cisza. Płyn jest wymieniony. Nie do końca jestem przekonany czy to hałas od pompy, ale co to może być ? Bardzo mi to nie przeszkadza, bo hałas nie jest głośny (przy zamkniętych szybach w środku trzeba się wsłuchać aby to usłyszeć) i tylko to ma miejsce po dłuższym postoju, ale miło by było problem wyeliminować :lol: Jakieś sugestie ??
sprawdź płyn od wspomagania czy jest go dosyć i czy nie masz żadnych wycieków :?: :?: ;-)
albo może nieodpowiedni płyn jest wlany , i jak jest zimny to może jest za gęsty skoro po 2-3 ruchach kierownicą jest wszystko oki ;-)
albo może nieodpowiedni płyn jest wlany , i jak jest zimny to może jest za gęsty skoro po 2-3 ruchach kierownicą jest wszystko oki ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Płyn wymieniałem cały z pół roku temu na Febi 6162 (z przepłukaniem układu), wycieków nie widać. Od wymiany nic nie dolewałem i jeśli coś ubyło to minimalnie. Wtedy jak wymieniałem stary płyn był nieciekawy. Zajrzę do zbiorniczka i jak barwa płynu będzie widocznie różniła się od nowego to wymienię jeszcze raz. Może świeży płyn wypłukał układ i kwalifikuje się już płyn do wymiany.
właśnie o tym myślałem ;-)sylwekr pisze:Może świeży płyn wypłukał układ i kwalifikuje się już płyn do wymiany.
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Pompa u mnie wymieniona. Nastała cisza. I mimo że kiera lekko chodziła to teraz jeszcze lżej się kręci :mrgreen:
Ceny jak pytałem to firmowe pompy od ponad 1tys do prawie 3 tys :shock: TRW po regeneracji prawie 700zł, zaryzykowałem i kupiłem Chińszczyznę za 199 zł. Na razie chodzi - rok gwarancji może tyle wytrzyma ;-)Serrgiusz pisze:Z ciekawości jako koszt pompy w D2?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC