części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Hałas z układu wspomagania.

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

[D2 ALL ] Hałas z układu wspomagania.

Post autor: sylwekr » 28 gru 2011, 22:22

Witam
O wyciu z układu wspomagania już było kilka razy pisane, ale chyba u mnie jest inaczej niż opisane na forum przypadki. A mianowicie u mnie po dłuższym postoju słychać pompę (chyba to ona) przy pierwszym maksymalnym skręcie w prawo i w lewo, a później już cisza. Najczęściej jest to zauważalne jak wyjeżdżam z garażu, gdzie mam trochę ciasno i najpierw muszę odbić max w prawo (zawyje), później w lewo (znowu 1-2 s ten sam hałas), a później mogę kręcić dowolnie kierownicą i już cały czas cisza. Płyn jest wymieniony. Nie do końca jestem przekonany czy to hałas od pompy, ale co to może być ? Bardzo mi to nie przeszkadza, bo hałas nie jest głośny (przy zamkniętych szybach w środku trzeba się wsłuchać aby to usłyszeć) i tylko to ma miejsce po dłuższym postoju, ale miło by było problem wyeliminować :lol: Jakieś sugestie ??

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 28 gru 2011, 22:29

sprawdź płyn od wspomagania czy jest go dosyć i czy nie masz żadnych wycieków :?: :?: ;-)
albo może nieodpowiedni płyn jest wlany , i jak jest zimny to może jest za gęsty skoro po 2-3 ruchach kierownicą jest wszystko oki ;-)

Awatar użytkownika
PEPOL D2
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 532
Rejestracja: 23 gru 2009, 14:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: PEPOL D2 » 28 gru 2011, 22:53

Miałem tak samo .Tak jak Damian pisze na 99 proc to płyn.Ja nawet zdesperowany smarowałem układ paska klinowego.Myśle że to wada płynu.Wywal stary płyn do zera i wlej na nowo jeden i ten sam

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 28 gru 2011, 23:05

Płyn wymieniałem cały z pół roku temu na Febi 6162 (z przepłukaniem układu), wycieków nie widać. Od wymiany nic nie dolewałem i jeśli coś ubyło to minimalnie. Wtedy jak wymieniałem stary płyn był nieciekawy. Zajrzę do zbiorniczka i jak barwa płynu będzie widocznie różniła się od nowego to wymienię jeszcze raz. Może świeży płyn wypłukał układ i kwalifikuje się już płyn do wymiany.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 28 gru 2011, 23:22

sylwekr pisze:Może świeży płyn wypłukał układ i kwalifikuje się już płyn do wymiany.
właśnie o tym myślałem ;-)

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 21 lut 2012, 20:30

No niestety ponowna wymiana płynu nie rozwiązała problemu. Jak były większe mrozy problem nasilił się - pompa już zamówiona. Zobaczymy po wymianie czy będzie lepiej.

TROLU
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 101
Rejestracja: 10 lut 2012, 17:52
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TROLU » 22 lut 2012, 00:52

przerabiałem temat u siebie zakończyło się "tylko" wymiana pompy wspm

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 12 mar 2012, 07:53

Z ciekawości jako koszt pompy w D2?

Awatar użytkownika
Masa
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 321
Rejestracja: 15 lip 2011, 19:56
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Masa » 12 mar 2012, 08:45

i znowu napisze ze mam prawie nowa pompe do opylenia jakby co to pw

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 12 mar 2012, 10:14

Masa jak będziesz robił takie rzeczy to napuszczę na Ciebie tajemniczego Sławka ;-)

Awatar użytkownika
Masa
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 321
Rejestracja: 15 lip 2011, 19:56
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Masa » 12 mar 2012, 16:39

Podejrzewam ze sam tajemniczy Sławek nie da mi rady musi ze sobą zabrać innych Sławków :D :D ale jakby co to pompe mam :mrgreen:

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 12 mar 2012, 16:51

Pompa u mnie wymieniona. Nastała cisza. I mimo że kiera lekko chodziła to teraz jeszcze lżej się kręci :mrgreen:
Serrgiusz pisze:Z ciekawości jako koszt pompy w D2?
Ceny jak pytałem to firmowe pompy od ponad 1tys do prawie 3 tys :shock: TRW po regeneracji prawie 700zł, zaryzykowałem i kupiłem Chińszczyznę za 199 zł. Na razie chodzi - rok gwarancji może tyle wytrzyma ;-)

bunga bunga
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 727
Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
Lokalizacja: WSC

Post autor: bunga bunga » 12 mar 2012, 17:28

Zapodaj, proszę linka do sklepu gdzie kupiłeś.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl