Już to kiedyś opisywałem szczegółowo.paweldzwo pisze:Czyli jeśli nie mamy literki T na końcu to bez problemu muszą nam wymienić ?
Akcji fabrycznej podlegają konkretne samochody z konkretnymi cewkami.
W pierwszej kolejności ASO sprawdza czy dla twojego auta akcja serwisowa jest aktywna (numer VIN).
W drugiej kolejności ASO sprawdza dopiero jakie cewki są fizycznie na samochodzie.
Akcja fabryczna może być nieaktywna dla danego samochodu z różnych powodów...
bo ktoś nie chciał jej zrobić... bo została już wykonana... bo producent wycofał się z tej akcji....
trzeba sprawdzić po numerze VIN.
Cewki które podlegają wymianie kończą się chyba na literze K czy M, nie pamiętam już dokładnie.
Cewki z następnymi literami nie podlegały akcji serwisowej bo były wolne od wad.
A od kiedy zaczęła się akcja serwisowa to wymieniali na cewki R, S, T - tu również głowy sobie obciąć nie dam za 100% poprawność literową bo już nie pamiętam.
Więc...
Zamiast jeździć specjalnie do ASO to proponuję najpierw zadzwonić i zapytać czy dane auto o numerze VIN... podlega akcji serwisowej.
Tu nie gwarantuję jednak, że telefonicznie udzielą takiej informacji ale warto spróbować zamiast tracić czas.
Jak akcja fabryczna jest dalej aktywna to sprawdzić sobie samemu jakie masz cewki na samochodzie - jak ktoś wcześniej wymieniał i masz takie co nie podlegają akcji serwisowej to nowych nie dostaniesz.
Jak akcja jest i cewki są te które podlegają wymianie to proponuję następnie telefonicznie umówić się na serwis w danym ASO na konkretny termin z zaznaczeniem, że masz już wszystko wstępnie sprawdzone i żeby zamówili cewki.
Bo w większości sytuacji ASO nie posiada na magazynie 8-miu nowych cewek więc stracisz tylko czas na dojazdy.
A jak ci się nie spieszy i nie masz telefonicznego daru przekonywania to mogę ci cały temat załatwić w ASO obok mojej firmy - od rozpoznania czy masz akcję serwisową po umówienie terminu