![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 2.8PB/LPG ] temperatura silnika a nagrzewnica
-
- Super Klubowicz
- Posty: 4984
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
- Lokalizacja: krzczonów
-
- Forum Audi A8
- Posty: 31
- Rejestracja: 01 lip 2010, 18:20
- Lokalizacja: Poznań
- daro72
- Super Klubowicz
- Posty: 1240
- Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
- Lokalizacja: mazowieckie
forest2007, Twoje objawy świadczą o zamulonej nagrzewnicy. Ja przerabiałem to w innym autku i wszystkie próby naprawy czegokolwiek kończyły się fiaskiem. Świadczy o tym to, że jak dodasz gazu to podnosi się przepływ płynu w układzie i wtedy trochę lepiej grzeje. Podczas dużych mrozów odczujesz to podczas jazdy kiedy nagrzewnica będzie się wychładzać i auto nie będzie grzało tak jak byś chciał. Często pomaga przepłukanie nagrzewnicy pod ciśnieniem ale tylko samej nagrzewnicy nie całego układu. Bo wtedy wwalisz cały syf z nagrzewnicy do silnika. Płukanie trzeba zrobić w obie strony.
Dążenie do doskonałości.
- sylwekr
- Super Klubowicz
- Posty: 755
- Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
- Lokalizacja: Łowicz
Dokładnie może tak być jak pisze daro72, czyli zasyfiona nagrzewnica. Przerabiałem to w A4. Prawie nie było ogrzewania. Odpiąłem przewody idące do nagrzewnicy, wpiąłem wąż do podlewania z jednej strony, z drugiej kawałek węża na odpływ i pod ciśnieniem płukałem. Najpierw w jedną, później w drugą. Później zalałem nagrzewnicę gorącą wodą z octem. Po pół godzinie wypłukałem ponownie - kupę kamienia i osadu wyleciało i po wpięciu nagrzewnicy, już grzała jak powinna, a przed płukaniem lekko ciepłe powietrze leciało.