części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 00 2.8PB/LPG ] temperatura silnika a nagrzewnica

forest2007
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 01 lip 2010, 18:20
Lokalizacja: Poznań

[D2 00 2.8PB/LPG ] temperatura silnika a nagrzewnica

Post autor: forest2007 » 12 lip 2013, 22:58

Czy temp silnika ktora oscyluje miedzy 94 a 99 stopni ( wskazania vaga) nie jest za wysoka? Mechanicy rozkladaja rece.. Wymieniona pompa wody, termostat, wiskoza i korek od zbiorniczka. Bez zmian. Niepokojacy jest fakt iz po odpaleniu zimnego silnika i ustawieniu nawiewow na HI dmucha zimnym powietrzem. Dopiero jak przegazuje to pojawia sie cieple. Czy to moze miec jakis zwiazek? T
Ostatnio zmieniony 13 lip 2013, 17:00 przez forest2007, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 12 lip 2013, 23:06

No a skąd w nawiewach ma sie wziąśc gorące skoro silnik jeszcze zimny?? ;)

forest2007
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 01 lip 2010, 18:20
Lokalizacja: Poznań

Post autor: forest2007 » 12 lip 2013, 23:13

Hehe.. Racjaa.. Zapomnialem napisac ze osiaga temp 94 stopnie i bez przegazowania leci zimne powietrze

Gość

Post autor: Gość » 12 lip 2013, 23:14

Zapowietrzony układ zapewne.

forest2007
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 01 lip 2010, 18:20
Lokalizacja: Poznań

Post autor: forest2007 » 12 lip 2013, 23:25

Zostal dobrze odpowietrzony kilka razy

Gość

Post autor: Gość » 12 lip 2013, 23:48

No może jednak nie. Uklady chłodzenia mają swoje himery. Moj po podłaczeniu reduktora gazu dopiero niedawno sie odpowietrzył jak dostał letniej temperatury i mi wywalił bąbel powietrza litr płynu spod korka. Dla nienadwrezania starych węzy nie mam dokreconego mocno korka tak by nie było ciśnienia latem.

forest2007
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 01 lip 2010, 18:20
Lokalizacja: Poznań

Post autor: forest2007 » 12 lip 2013, 23:56

No to moze byc.. Jakies sugestie do sprawnego odpowietrzenia? Na goracym silniku pierwsze odkrecenie korka skutkuje wyrzuceniem plynu..

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 13 lip 2013, 07:41

Miałem identycznie jak padła mi pompka wspomagania ogrzewania. Grzało tylko na wyższych obrotach. Podłączyłem ja na krótko a ona nic. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
Myślę ze warto ją sprawdzić, to nic nie kosztuje.

Gość

Post autor: Gość » 13 lip 2013, 10:02

forest2007 pisze:Na goracym silniku pierwsze odkrecenie korka skutkuje wyrzuceniem plynu..
Na gorącym tak ale ja mam stale poluzowany i jak wszystko jest ok i nie ma żadnych bąbli powietrza tam to nic nie wywali.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 13 lip 2013, 12:47

Apophis pisze:ja mam stale poluzowany
-mocne stwierdzenie
'a wiesz co to jest układ ciśnieniowy
i po co to ciśnienie jest ? :-P

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 13 lip 2013, 12:56

Apophis pisze:ja mam stale poluzowany
Lepiej dokręć.

brak

Post autor: brak » 13 lip 2013, 12:59

OD ponad roku tak jeżdze i nic sie nie dzieje.
Nie wiem po co to ciśnienie jest itd ale wiem co się potrafi stanąc w starym aucie w goracy dzień jak tego ciśnienia nie wytrzyma któryś wąż....
No ale oświeććie mnie o co chodzi bo wiedze chętnie przyjmuję.
Dla uscislenia korek nie lata luzem ale nie jest też na maxa dokręcony. Z wyczuciem.

forest2007
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 01 lip 2010, 18:20
Lokalizacja: Poznań

Post autor: forest2007 » 13 lip 2013, 17:02

Mowisz o tej dodatkowej pompce obiegu co dziala po zgaszeniu silnika? Czy o innej? Jak tak to gdzie jej szukac?

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 13 lip 2013, 20:50

Siedzi między serwem a obudową wentylatora. Taka czarna. Podaj 12V na wtyczkę pompki i będziesz słyszał czy pracuje.

forest2007
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 01 lip 2010, 18:20
Lokalizacja: Poznań

Post autor: forest2007 » 13 lip 2013, 21:04

Ale nie mowimy tutaj o pompce ktora chodzi jak zgasze silnik tylko o innej polaczonej do nagrzewnicy? I czy ta pompka od nagrzewnicy powoduje ze silnik ma podwyzszona temp?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl