Chłopaki mam poważny problem. Nabiję klimę i po miesiącu czynnika nie ma w połowie. Nabijam z kontrastem ale nigdzie nic nie widać. Sprawdzamy klimę na azocie i może stać na 16barach cały dzień i nic nie zejdzie. Poradzcie co zrobić gdzie szukać.
Ostatnio wymieniłem kompresor bo myslałem ze to jego wina ale na drugim jest identyczna sytuacja. W tamtym roku wymieniłem osuszacz wraz z zaworem rozprężnym.
Czy drzeć nagrzewnicę i tam wymieniać cały parownik.
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Ucieka czynnik z klimatyzacji
no pewno tak, hm sam juz nie wiem, klima to tylko pare wężyków , kompresor chłodnica i ten parownik, no skoro ubywa to musi gdzieś uciekać, wymień może na sam początek wszystkie oringi , sam mówiłeś że sprężarke wymieniałeś i napewno jest sprawna, no to pozostaje jeszcze ten parownik którego nie widać
DODANO:
a tak na marginesie, to żeby zobaczyć ew uciekający kontrast to najlepiej użyć lampy uv, i najlepiej po ciemku to będzie widać
DODANO:
a tak na marginesie, to żeby zobaczyć ew uciekający kontrast to najlepiej użyć lampy uv, i najlepiej po ciemku to będzie widać
Ostatnio zmieniony 03 maja 2015, 15:20 przez pb41ns, łącznie zmieniany 1 raz.
- bobasgoleniow
- Forum Audi A8
- Posty: 108
- Rejestracja: 23 maja 2010, 15:06
- Lokalizacja: Goleniów
Jeśli nic się nie dzieje na postoju tzn ,że gdzieś jest nieszczelność na pracującej klimie.Sprawdzaj szczelność na odpalonym silniku i załączonej klimie musi coś pokazać cudów nie mauszek pisze:Sprawdzamy klimę na azocie i może stać na 16barach cały dzień i nic nie zejdzie. Poradzcie co zrobić gdzie szukać.

„Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
U mnie wyszło że najprawdopodobniej kompresor znów puszcza wcześniejszy miał krzywa osie a ten puszcza na polować. Widać zielony kolor na nim. Jutro przyjdą uszczelki kompletne i będę go robił zobaczymy
później elektronicznym wykrywaczem sprawdzę układ bo już miałem nerwy i specjalnie sobie kupiłem u

Witam w klubie u mnie zauważyłem to samo, z początku myślałem że to wina wspomagania. Ale uporałem się z nim i dalej pojawia się zielonkawy płyn na kompresorze.uszek pisze:U mnie wyszło że najprawdopodobniej kompresor znów puszcza wcześniejszy miał krzywa osie a ten puszcza na polować. Widać zielony kolor na nim.