części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 01 W12 ] Chłodnica cieczy

Awatar użytkownika
Śmig6000
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 05 sty 2016, 12:35
Lokalizacja: Cęstochowa/Wrocław

[D2 01 W12 ] Chłodnica cieczy

Post autor: Śmig6000 » 05 sty 2016, 12:46

Witam,

Spotkałem się w ogłoszeniu z takim A8 z uszkodzoną chłodnicą.
Orientujecie się czy część od silnika 4.2 pasuje do 6.0?
Można ją kupić poza ASO lub jaka jest mniej więcej cena tej imprezy?

Mariusz.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2016, 13:32 przez Śmig6000, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 05 sty 2016, 13:49

Chłodnica wody w katalogu różni się tylko końcówką i delikatnie ceną (w12 jest droższa o 200zł). Najlepiej szukać używki, albo porównać obie wizualnie.

Na przykład to, chociaż cena rozbraja za kpl http://allegro.pl/audi-a8-d2-w12-6-0-pa ... 94281.html

Niektórzy nie powinni mieć dostępu do katalogu bo sztucznie windują ceny za używki..

Awatar użytkownika
Śmig6000
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 05 sty 2016, 12:35
Lokalizacja: Cęstochowa/Wrocław

Post autor: Śmig6000 » 05 sty 2016, 14:18

Można wiedzieć w jakim katalogu odnalazłeś tą część?
Przejrzałem chyba wszystkie i znalezienie nowej jest dość trudne.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 05 sty 2016, 16:20

Nowa z ASO ~2.5k
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 05 sty 2016, 16:33

2.5k to do 3.3tdi, AZC ma ~3.5k

Katalog to etka.

Awatar użytkownika
Śmig6000
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 05 sty 2016, 12:35
Lokalizacja: Cęstochowa/Wrocław

Post autor: Śmig6000 » 05 sty 2016, 16:55

Wielkie dzięki.
Temat można zamknąć.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 05 sty 2016, 16:56

4D0 121 251 AJ mam w cenie podanej przeze mnie wyżej, jednak biorąc pod uwagę pytanie Śmig6000 nie będzie zainteresowany ;)
Black Cars Matters

Gość

Post autor: Gość » 05 sty 2016, 17:51

krzychu22.p1i pisze:Na przykład to, chociaż cena rozbraja za kpl http://allegro.pl/audi-a8...5220494281.html

Niektórzy nie powinni mieć dostępu do katalogu bo sztucznie windują ceny za używki..
Znam tego gościa. Ma dobrej jakości graty. Cena spora ale tez mamy kompletny przód...

PS. Czym jest napędzany duzy wiatrak w W12?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 05 sty 2016, 18:15

dice111, masz dobre dojście :) Aktualne mam ceny ale coś się chyba rozkraczyło bo taka rozbieżność.
Apophis, też od niego brałem i OK. Tak cena za całość przodu. Wiatrak napędza hydraulika z wspomagania kierownicy.

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 05 sty 2016, 18:36

krzychu22.p1i pisze:Wiatrak napędza hydraulika z wspomagania kierownicy.
Co steruje prędkością obrotową wiatraka? Czyżby ala zaworek sterowany czujnikiem temperatury silnika?

Awatar użytkownika
Śmig6000
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 05 sty 2016, 12:35
Lokalizacja: Cęstochowa/Wrocław

Post autor: Śmig6000 » 05 sty 2016, 18:41

Dzięki za propozycję, ale pytałem orientacyjnie; znalazłem na sprzedaż A8 w12 z uszkodzoną chłodnicą i pomyślałem, że może być elementem trudno osiągalnym do tego modelu; stąd właściciel tego nie naprawiał, ale jak widać da się.
Właśnie powoli zaczynam się rozglądać za nowymi czterema kółkami.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 05 sty 2016, 18:56

karol208, jest 2 zaworki. Jeden przy pompie wspomagania a drugi przy pompie wentylatora. Wychodzi na to, że tym przy samym wentylatorze steruje czujnik temperatury. Może dice111 coś rozjaśni w temacie jako posiadacz tego ustrojstwa.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 06 sty 2016, 01:49

Czujników jest więcej, plus dodatkowy G382, bo w sumie samo chłodzenie zaadoptowano z 3.3 TDI.
Zawór wentylatora chłodnicy N313 (sterowany przez J623 reguluje przepływ płynu do silnika hydraulicznego (bezstopniowa regulacja prędkości wentylatora)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na podstawie temperatury płynu chłodzącego (czujnik G62), temperatury otoczenia (G42) i
prędkość samochodu - J623 wylicza określona prędkość wentylatora w zależności od temperatury płynu chłodzącego.

W V8 TDI nie było tego dodatkowego czujnika.

Obrazek

Jak ktoś chce wiedzieć więcej to polecam oficjalne zeszyty VW, do W12 mam bodajże 2, czy 3, więc w razie czego pisać.
Black Cars Matters

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl