[D2 95 2.8PB/LPG ] Wskazania temperatury
wczesniej nie patrzyłem bo temperatura leżała wymieniłem rozrząd kpl + termostat i zaczeło sie
temp wody na kompie dochodzi do 100 stopni ale płynu łyknąć nie chce
czy jest możliwosć że chłodnica jest zamulona ??
temp wody na kompie dochodzi do 100 stopni ale płynu łyknąć nie chce
czy jest możliwosć że chłodnica jest zamulona ??
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2015, 16:41 przez ahmar, łącznie zmieniany 1 raz.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Jeszcze jest jedna rzecz, korek zbiorniczka wyrównawczego. Wymień go, nowy kosztuje kilkanaście złotych.
Może nie trzyma ciśnienia w układzie i na to wygląda.
Przy w pełni nagrzanym układzie węże powinny być twarde od ciśnienia w układzie.
Układ ciśnieniowo zamknięty będzie trzymał niższą temperaturę
Może nie trzyma ciśnienia w układzie i na to wygląda.
Przy w pełni nagrzanym układzie węże powinny być twarde od ciśnienia w układzie.
Układ ciśnieniowo zamknięty będzie trzymał niższą temperaturę
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2015, 16:33 przez ernesto, łącznie zmieniany 1 raz.
spróbuje jutro zlać płyn i zalać go tak jak mówicie mam prośbę jakaś dokładniejsza instrukcja do tego zalewania jest ??
w sumie ciśnienia w układzie niema żadnego to fakt bo jak zakręcę go i po 5ciu minutach chcę odgręcić niema tego specyficznego pssss
w sumie ciśnienia w układzie niema żadnego to fakt bo jak zakręcę go i po 5ciu minutach chcę odgręcić niema tego specyficznego pssss
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2015, 16:43 przez ahmar, łącznie zmieniany 1 raz.
Tadaaaaaaaamahmar pisze:w sumie ciśnienia w układzie niema żadnego to fakt bo jak zakręcę go i po 5ciu minutach chcę odgręcić niema tego specyficznego pssss
Po zagrzaniu pełnego układu powinno być słychać syknięcie. A skoro silnik pracował wystarczająco długo to już zdołał wytworzyć ciśnienie.
Zmieniaj korek
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno