![]() |
![]() |
![]() |
[D2 97 ] kilka błędów klimy
[D2 97 ] kilka błędów klimy
Witam, kilka błędów jak ktoś miał z nimi odczynienia albo wie gdzie tego szukać to prosze o pomoc ;-)
734 Potencjometrw klapie nawiewu środkowego - G142, Czujnik pozycji centralnego otworu went. - G142
722 Włącznik nawiewu lewy środek - F183, Przełącznik lewego środkowego otworu wentyl. - F183
796 Czujnik temperatury powietrza za dmuchawą - V42, Nawiew do czujnika temperatury - V42
723 Włącznik nawiewu prawy środek - F184, Przełącznik prawego środkowego otworu wentyl.
Kolego stach.., TAGów nie piszemy "z palca", tylko wybieramy odpowiedni z rozwijanej listy.
Pozdrawiam
Simone331
734 Potencjometrw klapie nawiewu środkowego - G142, Czujnik pozycji centralnego otworu went. - G142
722 Włącznik nawiewu lewy środek - F183, Przełącznik lewego środkowego otworu wentyl. - F183
796 Czujnik temperatury powietrza za dmuchawą - V42, Nawiew do czujnika temperatury - V42
723 Włącznik nawiewu prawy środek - F184, Przełącznik prawego środkowego otworu wentyl.
Kolego stach.., TAGów nie piszemy "z palca", tylko wybieramy odpowiedni z rozwijanej listy.
Pozdrawiam
Simone331
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2013, 15:08 przez stach.., łącznie zmieniany 2 razy.
stach.., A robiłeś test klimy pojedynczy ??
Sprawdzasz wszystko po kolei , będziesz słyszał mniej więcej gdzie szukać , co działa , a co nie .
Sprawdzasz wszystko po kolei , będziesz słyszał mniej więcej gdzie szukać , co działa , a co nie .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

stach.., włącz zapłon , Wejdź Wagiem w klimatyzacje , zjedź na dół , tam będziesz miał Test Pojedynczy (czy jakoś tak) . Potem strzałkami dajesz dalej i dalej .
Sprawdzisz w klimie podświetlenie , potem nadmuch , potem wszystkie klapy po kolei sprawdzisz , musisz poczekać z 3-5 sek i usłyszysz czy klapy jakieś się otwierają , czy nie .
Jeśli nie to na wagu będziesz widział która to klapa .
Sprawdzisz w klimie podświetlenie , potem nadmuch , potem wszystkie klapy po kolei sprawdzisz , musisz poczekać z 3-5 sek i usłyszysz czy klapy jakieś się otwierają , czy nie .
Jeśli nie to na wagu będziesz widział która to klapa .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

hipcio, Nie chodzi o to by łapał na słuch , chodzi o to że jak będzie przeprowadzać test to usłyszy ( lub nie usłyszy ) co działa , a co nie .
Na Vagu pokazuje co obecnie jest testowane , ale jak wyślesz koledze schemat to będzie wiedział jak mniej więcej się dostać do uszkodzonego elementu .
Kolego nie wiem dokładnie czy chodzi o silniczek w tych klapach czy o zębatki które są plastykowe i lubią się wycierać .
Nie rozbierałem tego ( nie miałem takiego powodu )
Na Vagu pokazuje co obecnie jest testowane , ale jak wyślesz koledze schemat to będzie wiedział jak mniej więcej się dostać do uszkodzonego elementu .
Kolego nie wiem dokładnie czy chodzi o silniczek w tych klapach czy o zębatki które są plastykowe i lubią się wycierać .
Nie rozbierałem tego ( nie miałem takiego powodu )
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

jw
hipcio zapodałeś b.dobry materiał. Sporo sobie uświadomiłem o klimie. Ustaliłem miejsce usterki, które wykazał VAG. Jednakże nie mogę znaleźć miejsca usterki: 00728 Potencjometr w silniku nastawczym lewej dyszy nawiewu środkowego (G136). Zleciłem wymianę silniczka jw /9 bm/ i nie chcę być osobą, która nie wie czy to spora robota rozbebeszając cały panel środkowy, czy taka niewielka jak zdjąć osłony z komory silnika i podłączyć nowy silniczek pod cięgna klapy nawiewu. Ponieważ nie wiedziałem czy do wymiany jest duży czy mały, kupiłem obydwa silniczki. Z postów orientuję się, że jesteś oblatany w te klocki i nie sprawię Ci kłopotu prosząc o opisowe zlokalizowanie miejsca opisanej operacji, a ja będę miał pogląd czy płacę za adekwatną robotę.
Z góry dziękuję RA
Z góry dziękuję RA
RA
Re: jw
Masa roboty, trzeba całą deskę rozdzielczą ściągać. To ten silniczek na górze w czerwonym kółku.Rycho124 pisze:hJednakże nie mogę znaleźć miejsca usterki: 00728 Potencjometr w silniku nastawczym lewej dyszy nawiewu środkowego (G136). Zleciłem wymianę silniczka jw /9 bm/ i nie chcę być osobą, która nie wie czy to spora robota rozbebeszając cały panel środkowy, czy taka niewielka jak zdjąć osłony z komory silnika i podłączyć nowy silniczek pod cięgna klapy nawiewu.
Four rings to rule them all
jw
gtfan duże dzięki. Wiem, że na klubowiczów można liczyć.
[ Dodano: 2013-12-12, 16:29 ]
Jak tyle roboty, to w warsztacie audi będzie mnie kosztować majątek.
Może inni koledzy znają jakieś rozwiązanie na tzw. "skróty" np po wymontowaniu kratki przedniej i zegarów, albo jeszcze radio, a może boczek panelu?. Jeżeli nie ma takiej obcji to proszę o informacje jak /chociaż w skrócie/ dobrać się do tej deski? A może ktoś podrzuci link do wcześniejszych postów/tematów n/t temat / po cichu liczę na modelatora/.
Koledzy liczę na Was. Dopytuje o to, bo stołuję się w warsztacie BMW i mój zaufany mechanik w przypadku S8 nie zna szczegółów. zatem, liczę na pomoc.
[ Dodano: 2013-12-20, 18:43 ]
gtfan, proszę cię o zweryfikowanie diagnozy mojego przypadku awarii ogrzewania. Objawami awarii jest całkowity brak ciepłego nawiewu w otworze pod szybą tam gdzie mieści się czujnik napromieniowania słonecznego i frontowych kratkach nawiewu nad radiem plus. Dokładnie chodzi o brak ciepła bo zimne leci z siłą sterowaną automatycznie albo manualnie.Diagnoza kompa brzmi: błąd 00728; potencjometr w silniku nastawczym lewej dyszy nawiewu środkowego /G136/.
W odpowiedzi sugerowałeś, że chodzi o silniczek najwyżej usytuowany na panelu nagrzewnicy i dalej, że chyba bez demontażu deski nie da się podejść.
Z kolei w warsztacie /co prawda bmw/ po obejrzeniu twojego zdjęcia sugerują, że za brak ciepłego powietrza szczególnie pod szybą odpowiada trzeci silniczek licząc od dołu, bowiem ten czwarty u samej góry za pomocą długiej dźwigienki odpowiada za boczne nawiewy /te bliżej drzwi/. Napisz proszę na podstawie jakich przesłanek oceniłeś, że do wymiany są właśnie te zaznaczone kółkiem na foto. Stary jest to dla mnie b.ważne, a innym też się przyda, bo okazuje się że te silniczki to częsta sprawa.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
[ Dodano: 2013-12-12, 16:29 ]
Jak tyle roboty, to w warsztacie audi będzie mnie kosztować majątek.
Może inni koledzy znają jakieś rozwiązanie na tzw. "skróty" np po wymontowaniu kratki przedniej i zegarów, albo jeszcze radio, a może boczek panelu?. Jeżeli nie ma takiej obcji to proszę o informacje jak /chociaż w skrócie/ dobrać się do tej deski? A może ktoś podrzuci link do wcześniejszych postów/tematów n/t temat / po cichu liczę na modelatora/.
Koledzy liczę na Was. Dopytuje o to, bo stołuję się w warsztacie BMW i mój zaufany mechanik w przypadku S8 nie zna szczegółów. zatem, liczę na pomoc.
[ Dodano: 2013-12-20, 18:43 ]
gtfan, proszę cię o zweryfikowanie diagnozy mojego przypadku awarii ogrzewania. Objawami awarii jest całkowity brak ciepłego nawiewu w otworze pod szybą tam gdzie mieści się czujnik napromieniowania słonecznego i frontowych kratkach nawiewu nad radiem plus. Dokładnie chodzi o brak ciepła bo zimne leci z siłą sterowaną automatycznie albo manualnie.Diagnoza kompa brzmi: błąd 00728; potencjometr w silniku nastawczym lewej dyszy nawiewu środkowego /G136/.
W odpowiedzi sugerowałeś, że chodzi o silniczek najwyżej usytuowany na panelu nagrzewnicy i dalej, że chyba bez demontażu deski nie da się podejść.
Z kolei w warsztacie /co prawda bmw/ po obejrzeniu twojego zdjęcia sugerują, że za brak ciepłego powietrza szczególnie pod szybą odpowiada trzeci silniczek licząc od dołu, bowiem ten czwarty u samej góry za pomocą długiej dźwigienki odpowiada za boczne nawiewy /te bliżej drzwi/. Napisz proszę na podstawie jakich przesłanek oceniłeś, że do wymiany są właśnie te zaznaczone kółkiem na foto. Stary jest to dla mnie b.ważne, a innym też się przyda, bo okazuje się że te silniczki to częsta sprawa.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
RA