Witam
Uszkodzona uszczelka pod głowicą, spotkałem się z dwoma wersjami odnośnie włączenia ogrzewania w aucie:
1. Nie włączać, będzie zbyt duże ciśnienie i może całkowicie uszczelkę rozerwać
2. Wskazane jest włączenie, by obniżyć (obniżać) ciśnienie
Co Wy możecie mi doradzić?
(Tak, wiem. Lepiej całkowicie nie jeździć).
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB/LPG ] Uszczelka pod głowicą a włączenie ogrze
[D2 98 4.2PB/LPG ] Uszczelka pod głowicą a włączenie ogrze
Ostatnio zmieniony 09 mar 2020, 18:30 przez Przemol64, łącznie zmieniany 1 raz.
Włączenie ogrzewania w aucie to jednocześnie większy odbiór ciepła z układu chłodzenia. Jednakże przy dzisiejszych temp zewn nie ma to większego wpływu na temp w układzie chlodzenia.
Jeśli przeciek masz na zewnątrz można na zimnym silniku spróbować poluzować śruby na głowicy po czym dociągnąć ponownie na wymagany moment. Ten sposób stosuje u mnie w branży (silniki okrętowe) i czasami daje to efekt
Jeśli przeciek masz na zewnątrz można na zimnym silniku spróbować poluzować śruby na głowicy po czym dociągnąć ponownie na wymagany moment. Ten sposób stosuje u mnie w branży (silniki okrętowe) i czasami daje to efekt