części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 98 4.2PB/LPG ] Uszczelka pod głowicą a włączenie ogrze

Przemol64
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 02 mar 2020, 12:32
Lokalizacja: Południe

[D2 98 4.2PB/LPG ] Uszczelka pod głowicą a włączenie ogrze

Post autor: Przemol64 » 09 mar 2020, 17:41

Witam

Uszkodzona uszczelka pod głowicą, spotkałem się z dwoma wersjami odnośnie włączenia ogrzewania w aucie:

1. Nie włączać, będzie zbyt duże ciśnienie i może całkowicie uszczelkę rozerwać
2. Wskazane jest włączenie, by obniżyć (obniżać) ciśnienie

Co Wy możecie mi doradzić?

(Tak, wiem. Lepiej całkowicie nie jeździć).
Ostatnio zmieniony 09 mar 2020, 18:30 przez Przemol64, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 661
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 20 mar 2020, 20:12

Nie ma różnicy. Prędzej wywali zawór w korku zbiornika wyrównawczego.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Iromax
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 57
Rejestracja: 16 paź 2018, 22:02
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Iromax » 02 kwie 2020, 08:26

Włączenie ogrzewania w aucie to jednocześnie większy odbiór ciepła z układu chłodzenia. Jednakże przy dzisiejszych temp zewn nie ma to większego wpływu na temp w układzie chlodzenia.
Jeśli przeciek masz na zewnątrz można na zimnym silniku spróbować poluzować śruby na głowicy po czym dociągnąć ponownie na wymagany moment. Ten sposób stosuje u mnie w branży (silniki okrętowe) i czasami daje to efekt

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl