Witam
Uszkodzona uszczelka pod głowicą, spotkałem się z dwoma wersjami odnośnie włączenia ogrzewania w aucie:
1. Nie włączać, będzie zbyt duże ciśnienie i może całkowicie uszczelkę rozerwać
2. Wskazane jest włączenie, by obniżyć (obniżać) ciśnienie
Co Wy możecie mi doradzić?
(Tak, wiem. Lepiej całkowicie nie jeździć).
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 98 4.2PB/LPG ] Uszczelka pod głowicą a włączenie ogrze
-
- Forum Audi A8
- Posty: 11
- Rejestracja: 02 mar 2020, 12:32
- Lokalizacja: Południe
[D2 98 4.2PB/LPG ] Uszczelka pod głowicą a włączenie ogrze
Ostatnio zmieniony 09 mar 2020, 18:30 przez Przemol64, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
-
- Forum Audi A8
- Posty: 57
- Rejestracja: 16 paź 2018, 22:02
- Lokalizacja: Zielona Góra
Włączenie ogrzewania w aucie to jednocześnie większy odbiór ciepła z układu chłodzenia. Jednakże przy dzisiejszych temp zewn nie ma to większego wpływu na temp w układzie chlodzenia.
Jeśli przeciek masz na zewnątrz można na zimnym silniku spróbować poluzować śruby na głowicy po czym dociągnąć ponownie na wymagany moment. Ten sposób stosuje u mnie w branży (silniki okrętowe) i czasami daje to efekt
Jeśli przeciek masz na zewnątrz można na zimnym silniku spróbować poluzować śruby na głowicy po czym dociągnąć ponownie na wymagany moment. Ten sposób stosuje u mnie w branży (silniki okrętowe) i czasami daje to efekt