![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 01 ] Klapy nawiewu na podszybiu
[S8 D2 01 ] Klapy nawiewu na podszybiu
Witam,
kiedy klapy od nawiewu w komorze silnika (patrz zdjęcie) powinny się zamknąć?
naciskałem wszystko i nic, cały czas są otwarte,
mam podejrzenie ze coś jest nie tak,
będę wdzięczny za odpowiedzi
kiedy klapy od nawiewu w komorze silnika (patrz zdjęcie) powinny się zamknąć?
naciskałem wszystko i nic, cały czas są otwarte,
mam podejrzenie ze coś jest nie tak,
będę wdzięczny za odpowiedzi
Ostatnio zmieniony 31 mar 2015, 10:57 przez teeree, łącznie zmieniany 2 razy.
Panowie
silniczek wymontowany,
demontaż:
wyciągamy osłonę podszybia strona lewa,
następnie śrubokrętem krzyżakowym odkręcamy osłonę silniczka,
do jednej ze śrub kiepski dostęp,
po ściągnięciu osłony, następnie odkręcamy kolejne dwie śruby które trzymają silniczek,
rozebrałem silniczek i podłączyłem silniczek bezpośrednio pod aku plus i minus na silniczku, i kreci w lewo i prawo,
Także mam pytanie czy popsuciu mogła ulec jakaś elektronika w silniczku?
czy może gdzies przecierają się przewody?
A mogłby mi ktoś powiedzieć na jakich pinach w kostce którą podłączam do silniczka powinien pojawić się prąd?
wtedy bym mogł wykluczyć uszkodzenie wiązki/przewodów
silniczek wymontowany,
demontaż:
wyciągamy osłonę podszybia strona lewa,
następnie śrubokrętem krzyżakowym odkręcamy osłonę silniczka,
do jednej ze śrub kiepski dostęp,
po ściągnięciu osłony, następnie odkręcamy kolejne dwie śruby które trzymają silniczek,
rozebrałem silniczek i podłączyłem silniczek bezpośrednio pod aku plus i minus na silniczku, i kreci w lewo i prawo,
Także mam pytanie czy popsuciu mogła ulec jakaś elektronika w silniczku?
czy może gdzies przecierają się przewody?
A mogłby mi ktoś powiedzieć na jakich pinach w kostce którą podłączam do silniczka powinien pojawić się prąd?
wtedy bym mogł wykluczyć uszkodzenie wiązki/przewodów
A może dało by się jakiś miernik podłączyć, czy diodę led i poprzyciskać na klimatroniku. Powinno pokazać jakieś napięcie. Wtedy będą przewody ok.
Bo może być tak że złożysz to do kupy i będzie hasać. okaże się że było wcześniej tylko gdzieś mechanicznie przyblokowane.
Albo podłączyć ten silniczek do przewodów, ale nie montować go.
Tak sobie gdybam, bo nie wiem jak to tam wygląda.
Bo może być tak że złożysz to do kupy i będzie hasać. okaże się że było wcześniej tylko gdzieś mechanicznie przyblokowane.
Albo podłączyć ten silniczek do przewodów, ale nie montować go.
Tak sobie gdybam, bo nie wiem jak to tam wygląda.
z wielką chęcia sprawdził bym wtyczke która wychodzi z instalacji ale nie wiem gdzie dotknąć/gdzie powinien pojawić się prąd, a niechce na czuja żeby nie rozbic zwarcia,Gabriel pisze:A może dało by się jakiś miernik podłączyć, czy diodę led i poprzyciskać na klimatroniku. Powinno pokazać jakieś napięcie. Wtedy będą przewody ok.
Bo może być tak że złożysz to do kupy i będzie hasać. okaże się że było wcześniej tylko gdzieś mechanicznie przyblokowane.
Albo podłączyć ten silniczek do przewodów, ale nie montować go.
Tak sobie gdybam, bo nie wiem jak to tam wygląda.
sam silniczek już sprawdziłem, rozebrałem go i dalem mu prad bezpośrednio na plus/minus i się kreci,
klapki chodza luźno,
sprawdziłem,
podłączając próbówkę z żaróweczką do wtyczki
i prąd jest ale , żarówka zapala się i gaśnie,
nie zależnie czy przycisk od obiegu wewnętrznego jest wciśnięty czy tez nie,
w dodatku, nawet jak panel od nawiewu jest wyłączony to żaróweczka również się zapala i gaśnie,
tak ma być? prąd na pinach 4,5 ma pojawiać się impulsowo?
kurcze, dziwne,
sam silniczek po bezpośrednim dodaniu prądu działa,
gdy podłączę do wtyczki to nie działa,
do piątku pewnie dojdzie paczka z drugim silniczkiem i się okaże,
chyba ze ktoś z Was potwierdzi że prąd na tych pinach ma być impulsowy czy ciągły?
podłączając próbówkę z żaróweczką do wtyczki
i prąd jest ale , żarówka zapala się i gaśnie,
nie zależnie czy przycisk od obiegu wewnętrznego jest wciśnięty czy tez nie,
w dodatku, nawet jak panel od nawiewu jest wyłączony to żaróweczka również się zapala i gaśnie,
tak ma być? prąd na pinach 4,5 ma pojawiać się impulsowo?
kurcze, dziwne,
sam silniczek po bezpośrednim dodaniu prądu działa,
gdy podłączę do wtyczki to nie działa,
do piątku pewnie dojdzie paczka z drugim silniczkiem i się okaże,
chyba ze ktoś z Was potwierdzi że prąd na tych pinach ma być impulsowy czy ciągły?
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Cześć , czy mógłby mi ktoś zerknąc i pomóc w moim podobnym temacie - http://www.a8team.pl/nawiew-na-zaplonie ... t24168.htm , w jaki sposób znaleźć do zakupy ten silniczek V71 ?