Tak.JabbaR pisze:filtry kabinowe to te na masce tak??
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL] Zaparowane szyby
dzisiaj zauważyłem że jeden filtr kabinowy założony był częścią harmonijkową w stronę maski , drugi zaś powłoką gąbkową - pierwszy prawidłowo , drugi nie - ???
drugie : teraz w dodatniej temp. klima w końcu zaczęła robić swoje , para znika z szyb - co odpowiada za odparowywanie w temp. ujemnych kiedy klima nie działa ??
cztery odpływy ( dwa w nadkolach , dwa w okolicach skrzyni ) drożne , te ok klimy również , dywaniki i podłoga pod nimi sucha - więc dlaczego parują ?
kolega powyżej napisał o silniczkach klimatronika , ale u mnie chłodzi i dmucha
trzecie: czy to prawda że wentylator (ustawiony na max. obroty) podczas spryskiwania szyby zwiększa i to prawie o tyle samo obroty ( tak wynika przynajmniej z odsłuchu i powiewu rześkiego powietrza) na jakieś 5-8 sekund po czym ponownie wraca do poprzedniej pracy - jeden mechanik powiedział mi że dzieje się tak by zabopiegać ewentualnemu parowaniu podczas spryskiwania szyb - prawda czy fałsz ??
jeden kolega z forum zasugerował jakieś lewe podpięcie w bezpiecznikach ale tam jest ok
drugie : teraz w dodatniej temp. klima w końcu zaczęła robić swoje , para znika z szyb - co odpowiada za odparowywanie w temp. ujemnych kiedy klima nie działa ??
cztery odpływy ( dwa w nadkolach , dwa w okolicach skrzyni ) drożne , te ok klimy również , dywaniki i podłoga pod nimi sucha - więc dlaczego parują ?
kolega powyżej napisał o silniczkach klimatronika , ale u mnie chłodzi i dmucha
trzecie: czy to prawda że wentylator (ustawiony na max. obroty) podczas spryskiwania szyby zwiększa i to prawie o tyle samo obroty ( tak wynika przynajmniej z odsłuchu i powiewu rześkiego powietrza) na jakieś 5-8 sekund po czym ponownie wraca do poprzedniej pracy - jeden mechanik powiedział mi że dzieje się tak by zabopiegać ewentualnemu parowaniu podczas spryskiwania szyb - prawda czy fałsz ??
jeden kolega z forum zasugerował jakieś lewe podpięcie w bezpiecznikach ale tam jest ok
Kolego te dwa odpływy koło skrzyni są od układu klimatyzacji , a te pod szybą ...
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Dokładnie tak , a wywiewy są faktycznie pod tylnym zderzakiem tak jak w C4 .Wentylacja kabiny to nie tylko nawiew, ale też i wywiew (nawet chyba istotniejszy).
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

w bagażniku są po prawej i lewej stronie , ściągnij tylny zderzak i już nie będziesz taki zdziwiony .
Ja w poniedziałek daję swoją "Niunię" do chirurga na drobną naprawę tyłu i akurat tak się składa że nie miałem przez krótki okres tylnego zderzaka i faktycznie są wywietrzniki .
Ja w poniedziałek daję swoją "Niunię" do chirurga na drobną naprawę tyłu i akurat tak się składa że nie miałem przez krótki okres tylnego zderzaka i faktycznie są wywietrzniki .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

U mnie też chłodzi i dmucha. Chodzi natomiast o silniki klap w klimatroniku, które przekierowywują odpowiednio powietrze. U mnie w szczególności popsuty jest jeden silnik sterujący klapą od defrosta. Niemniej jednak, jak sprężarka klimy działa, to problemu nie ma. Tych silników w klimatroniku jest chyba sporo i ich awarie wcale nie są takie rzadkie. Nie wiem czy pamiętacie takie wątki z akp albo nawet i z naszego forum, nt. cykania - dziwnego dźwięku dochodzącego z klimatronika (też tak miałem). Jest to związane z nieudanymi próbami otwarcia/zamknięcia jakiejś klapki klimatronika - taki jakby odgłos przeskakującego trybu w zębatce.Acht pisze:kolega powyżej napisał o silniczkach klimatronika , ale u mnie chłodzi i dmucha
Awarię silniczków można zdiagnozować VAGiem.
Pozdrawiam,
Kolego od dołu od strony koła będziesz widział taką czarną gumkę długości około 5 cm i grubości długopisu .
Ja wyciągnąłem u siebie te gumki i woda mi nie stoi pod szybą , masz po jednej gumce na stronie
Ja wyciągnąłem u siebie te gumki i woda mi nie stoi pod szybą , masz po jednej gumce na stronie

Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
