[D3 03 4.0TDI ] Problem z nawiewem tylnym
nie wiem czy spolszczenie ma coś do rzeczy,ale gdy kupowałem auto(również latem) to sprawdzałem z tyłu czy dmucha powietrze i wszystko było ok, po kilku miesiącach zrobiłem aktualizacje do 5510 PL i było kilka psikusów po tym,wgrałem obecnie 5570 ENG ,gdy bawiłem się nawiewem to zauważyłem że z tyłu jest brak,ale jak wezmę na chłodniejsze to leci bez problemu w tylnej części,ale dzisiaj sprawdzałem przód i jak zrobiłem 23 stopnie na panelu (kierowca i pasażer) to od strony kierowcy czuć że na pewno nie jest to 23 stopnie ,a od strony pasażera dmucha ładnie ciepłym.
Przykładowo gdy wezmę na nawiewy na LOW to działa wszystko jak należy,wszędzie leci powietrze-tak jak ustawię nawiewy to wszędzie leci idealnie,ale gdy zwiększam temperaturę to już zaczyna się robić lipa,może winę ma jakiś czujnik temperatury ?
Przykładowo gdy wezmę na nawiewy na LOW to działa wszystko jak należy,wszędzie leci powietrze-tak jak ustawię nawiewy to wszędzie leci idealnie,ale gdy zwiększam temperaturę to już zaczyna się robić lipa,może winę ma jakiś czujnik temperatury ?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 18
- Rejestracja: 19 mar 2015, 21:26
- Lokalizacja: UK
I co Panowie wiecie jaka jest przyczyna ? tez mam spolszczenie i te same obiawy ( klimatronik 23C ustawienie na kratki z przodu ok z tylu nic nie leci jak ustawie na 16C to zaczyna leciec z tylu cieple przez 2-3 sekundy potem zimne tak jakby tylko wydmuchal to co bylo w tunelach ) Kolega ma orginalne oprogramowanie nic nie robil z mmi i to samo ( tak jak by fabrycznie byylo ) dodam ze na tescie VCDS leci cieple
Z oprogramowaniem już kombinowałem sporo,zmiany softu - ostatecznie zostałem przy wersji polskiej i wszystko lata,teraz mogę stwierdzić że wszystko chodzi jak należy, tyle że oprogramowanie niema nic wspólnego z naszym problemem nawiewu,mam takie same objawy jak ty z tym nadmuchem z tyłu -może ktoś z kolegów wie gdzie jest przyczyna.MlodyBocek pisze:I co Panowie wiecie jaka jest przyczyna ? tez mam spolszczenie i te same obiawy ( klimatronik 23C ustawienie na kratki z przodu ok z tylu nic nie leci jak ustawie na 16C to zaczyna leciec z tylu cieple przez 2-3 sekundy potem zimne tak jakby tylko wydmuchal to co bylo w tunelach ) Kolega ma orginalne oprogramowanie nic nie robil z mmi i to samo ( tak jak by fabrycznie byylo ) dodam ze na tescie VCDS leci cieple
witam koledzy i jak sytuacja czy ktoremus sie udalo zlokalizaowac problem z tym nadmuchem ze srodkowego tunelu bo jesli nie to znaczy ze to jakas chyba wada fabryczna sie ujawnia skoro kolejna osoba ma z tym problem bo u mnie jest wszystko tak samo jak u was czyli dmucha ale jak tylko ustawi sie na niska temperature i tez sie zastanawiam od czego i gdzie zaczac szukac ?
Witam Koledzy(auto ponad 1,5r. Od kiedy problem? Żona siedziała z przodu teraz z dzieckiem z tylu, nikt się nie skarżył) mam dokładnie ten problem ( klima 2 strefy) Tył tunel brak reakcji na ciepłe(lodem cacy), slupki tył wieje mrozem, VCDS nie widzi problemu-testy klapki otwiera, zamyka- gra muzyka. Mialem problem z temperaturą podczas szybszej jazdy-spadała, myślalem, że to to- naprawione. Co z tym grzaniem? Pomysł rwania deski średnio widze pochopnie- nagrzewnica? (miom zdaniem nie) przod dziala, na nogi :T. P. ok. Ktos ma jakies pomysły? Miałem sporo aut ale z moja "Adelą"to zagadka
Ja mam to samo,plukanie octem nagrzewnic pomoglo na kilka miesięcy, za 2 tygodnie wymieniam nagrzewnice to zobaczymy co będzie (nie trzeba rwać dechy)dmlody11 pisze:Witam Koledzy(auto ponad 1,5r. Od kiedy problem? Żona siedziała z przodu teraz z dzieckiem z tylu, nikt się nie skarżył) mam dokładnie ten problem ( klima 2 strefy) Tył tunel brak reakcji na ciepłe(lodem cacy), slupki tył wieje mrozem, VCDS nie widzi problemu-testy klapki otwiera, zamyka- gra muzyka. Mialem problem z temperaturą podczas szybszej jazdy-spadała, myślalem, że to to- naprawione. Co z tym grzaniem? Pomysł rwania deski średnio widze pochopnie- nagrzewnica? (miom zdaniem nie) przod dziala, na nogi :T. P. ok. Ktos ma jakies pomysły? Miałem sporo aut ale z moja "Adelą"to zagadka
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1368
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Dzisiaj ogarnąłem temat zimnego powietrza z tyłu i kanałów środkowych winne były nagrzewnice ( tak jak pisali inni w innych tematach) , po wyjęciu mojej nagrzewnicy i wlaniu do niej gorącej wody z czajnika okazała się tak zabita że ciepły zrobił się tylko kawałek nagrzewnicy, między czasie kupiłem używki które wyczyściłem metodą elektrolizy po oczyszczeniu są jak nowe, na razie wsadziłem jedną od strony pasażera i efekt przeszedł moje oczekiwania strona pasażera grzeje tak mocno że na HI ciężko utrzymać rękę przy kratce bo parzy i jeszcze jedno po odpaleniu silnika na zimno praktycznie od razu leci ciepłe .Do nagrzewnicy po wyjęciu schowka jest fajny dostęp:
Marcin2013, gdzie kupiłeś drugi i za ile ?
nie trzeba zrzucać deski do demontażu nagrzewnicy ?? jest tylko 1 czy więcej ?? szkoda że nie masz więcej fotek...
[ Dodano: 2016-12-19, 20:20 ]
nie trzeba zrzucać deski do demontażu nagrzewnicy ?? jest tylko 1 czy więcej ?? szkoda że nie masz więcej fotek...
[ Dodano: 2016-12-19, 20:20 ]
i jakbyś jeszcez to naświetlił to było by superMarcin2013 pisze:między czasie kupiłem używki które wyczyściłem metodą elektrolizy
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1368
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Miałem awarie dmuchawy i udało mi się kupić okazyjnie cały zestaw właśnie taki:mkbewe pisze:Marcin2013, gdzie kupiłeś drugi i za ile ?
za 200,- cały komplet nagrzewnice które są dwie (lewa i prawa) malutkie rozmiar około 20cm na 20 cm dmuchawę, opornicę wszystkie silniki itd.. to co na slajdzie i tu masz aukcje
http://allegro.pl/kompletna-nagrzewnica ... ml#thumb/3
przecież pisałem że po zdjęciu schowka jest łatwy dostępmkbewe pisze:nie trzeba zrzucać deski do demontażu nagrzewnicy ?? jest tylko 1 czy więcej ?? szkoda że nie masz więcej fotek...
wkładasz nagrzewnice do naczynia zalewasz wodą sypiesz 0,5 kilo soli do nagrzewnicy podpinasz kleme z prostownika do drugiej klemy podpinasz np. kawałek rurki i wkładasz do wody tak żeby się nie stykało z nagrzewnicą , po 20 min nagrzewnica jest biała, a woda rdzawa z syfu który wyleciał z wewnątrz.mkbewe pisze:Marcin2013 napisał/a:
między czasie kupiłem używki które wyczyściłem metodą elektrolizy
i jakbyś jeszcez to naświetlił to było by super
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2082
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Dobra robota Marcin
Sztukę negocjacji opanowałeś po mistrzowsku
Sztukę negocjacji opanowałeś po mistrzowsku
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Właśnie dlatego typowym objawem dla przytkanych nagrzewnic jest brak ciepłego powietrza ze środkowych nawiewów i gorące powietrze z bocznych.... bo płyn przepływa tylko małym fragmentem nagrzewnicy a jej pozostała część jest "martwa".Marcin2013 pisze:... po wyjęciu mojej nagrzewnicy i wlaniu do niej gorącej wody z czajnika okazała się tak zabita że ciepły zrobił się tylko kawałek nagrzewnicy...
Marcin2013 pisze:Dzisiaj ogarnąłem temat zimnego powietrza z tyłu i kanałów środkowych winne były nagrzewnice ...
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-