[D3 03 4.0TDI ] Problem z nawiewem tylnym
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1368
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Dzisiaj w nocy auto stało pod chmurką, rano szyby mocno zaszronione, po odpaleniu silnika minęło około 2min i prawa połowa przedniej szyby spłynęła prawie cała,a na lewej części szyby malutkie kółeczko (przypominam że do wczoraj wymieniłem tylko prawą nagrzewnicę) szkoda że nie zrobiłem fotki, dzisiaj wymieniłem drugą lewą i powiem że dostęp jest dodatkowo utrudniony o pedał hamulca, a konkretnie jego mocowanie, ale cztery torxy 45 i po sprawie, przy montażu rurek aluminiowych które dochodzą do nagrzewnic trzeba umiejętnie założyć taki jak by cybant, dostęp do górnych trochę ciężki, ale wykonalny, rurki aluminiowe dobrze jest poluzować w podszybiu żeby można było nimi manewrować podczas wysuwania nagrzewnic szczególnie górne bo są bardzo krótkie i manewry praktycznie nie możliwe, szczerze mówiąc to ich nie luzowałem tylko rozgiąłem mocowanie w podszybiu Jutro wrzucę jakieś foto.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1368
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Niezależnie od tego czy klima jest 2-strefowa czy 4-strefowa zawsze są 2 nagrzewnice i w tym samym miejscu.Pczester pisze:Nie ma osobnych nagrzewnic na tył tak? Jest tylko lewa i prawa (w 4 strefowym układzie) dobrze rozumiem?
Układy 2/4-strefy różnią się głównie ilością klap i silniczków nimi sterujących.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
WitamMarcin2013 pisze:Dzisiaj ogarnąłem temat zimnego powietrza z tyłu i kanałów środkowych winne były nagrzewnice
Mam identyczny problem ale czy to aby jest wina nagrzewnicy?
U mnie jest na przodzie mega gorace powietrze jak sobie ustawie ale z tylu jak nie mam ustawionej niskiej temperatury to mi klapki w kratkach w tunelu tylnim i na bcznych slupkach sie zamykaja i zadne powietrze na tyl nie leci.
Ma ktos moze kody do VCDSa dot. klimy? moze tam sa jakies ustawienia?
Dzieki.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1368
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
No wlasnie chyba tak zrobie bo to lepsze niz szukanie przyczynyMarcin2013 pisze:Ja dodatkowo wywaliłem silnik tylnych nawiewów ten w tunelu pod podłokietnikiem i cały czas leci ciepłe, nie wiem dlaczego ten silnik otwierał tył tylko jak dałem na LO
Nawet oddalem do Audi ASO we Wrocl i po pol dnia robili i niby nastawiali silniki krokowe, skasowali $$$ ale bez zmian.
Trudno sie dostac do tego silniczka?
I czy jak ten w tunelu srodkowym odlacze to czy w slupkach bocznych bedzie lecialo cieple powietrze tez?
Dzieki
Marcin2013 pisze:Ja dodatkowo wywaliłem silnik tylnych nawiewów ten w tunelu pod podłokietnikiem i cały czas leci ciepłe, nie wiem dlaczego ten silnik otwierał tył tylko jak dałem na LO
U mnie to samo,winne nagrzewnice -zostały wymienione na nowe i jest sauna ,ale z tylu jak nie było cieplego powietrza tak nie ma... tylko wieje na LO,jak dobrać się to tego silnika?
nowa nagrzewnica 1000zł sztujordan233 pisze:U mnie to samo,winne nagrzewnice -zostały wymienione na nowe i jest sauna ,ale z tylu jak nie było cieplego powietrza tak nie ma... tylko wieje na LO,jak dobrać się to tego silnika?
[ Dodano: 2017-01-28, 14:40 ]
U mnie za to z tyłu grzeje tylko z lewej kratki troszkę chłodniej jak z prawej,jordan233 pisze:,ale z tylu jak nie było cieplego powietrza tak nie ma...
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1368
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Silnik znajduje się w tunelu dokładnie pod podłokietnikiem, najprościej dostać się po przez zdemontowanie podłokietnika i półki pod podłokietnikiem tej z telefonem,półkę demontuje się podważając do góry (tylko nie pamiętam czy z przodu czy z tyłu, trzeba zobaczyć w elsie) po demontażu półki widać dwa kanału powietrza i silnik z wtyczką, ja osobiście nie demontowałem silnika bo trzeba rozebrać cały tunel, ale wypiąłem z niego wtyczkę wcześniej ustawiając na LO, ponieważ w pozycji LO owy silnik puszcza przepływ na tył, nie wiadomo dlaczego tak jest, oczywiście przed czyszczeniem nagrzewnic jak mi dmuchało chłodne ze środkowych kratek z przodu myślałem że tylny silnik nie puszcza powietrza na tył ponieważ "czeka" na ciepłe, ale po czyszczeniu nagrzewnic nadal z tyłu była dupa,mimo tego że efekt czyszczenia nagrzewnic przeszedł moje oczekiwania nie dość że jest sauna to jeszcze nagrzewa się błyskawicznie, a po odpięciu tylnego silnika z tyłu cały czas wali ciepło, oczywiście jak się nastawi, a wracając do przednich środkowych kratek to jest tak że jak mam ustawione nawiewy na Auto to ze środka rzadko dopuszcza ciepło przy czym z zewnętrznych czuć cały czas, ale po nastawieniu w pozycje góra/środek/nogi lub jak nastawie na środek to leci takie ciepło że ciężko wysiedziećjordan233 pisze:Marcin2013 pisze:Ja dodatkowo wywaliłem silnik tylnych nawiewów ten w tunelu pod podłokietnikiem i cały czas leci ciepłe, nie wiem dlaczego ten silnik otwierał tył tylko jak dałem na LO
U mnie to samo,winne nagrzewnice -zostały wymienione na nowe i jest sauna ,ale z tylu jak nie było cieplego powietrza tak nie ma... tylko wieje na LO,jak dobrać się to tego silnika?
Dzieki za info. Tez tak wlasnie chce zrobic.Marcin2013 pisze:Silnik znajduje się w tunelu dokładnie pod podłokietnikiem, najprościej dostać się po przez zdemontowanie podłokietnika i półki pod podłokietnikiem tej z telefonem,półkę demontuje się podważając do góry (tylko nie pamiętam czy z przodu czy z tyłu, trzeba zobaczyć w elsie) po demontażu półki widać dwa kanału powietrza i silnik z wtyczką, ja osobiście nie demontowałem silnika bo trzeba rozebrać cały tunel, ale wypiąłem z niego wtyczkę wcześniej ustawiając na LO, ponieważ w pozycji LO owy silnik puszcza przepływ na tył, nie wiadomo dlaczego tak jest, oczywiście przed czyszczeniem nagrzewnic jak mi dmuchało chłodne ze środkowych kratek z przodu myślałem że tylny silnik nie puszcza powietrza na tył ponieważ "czeka" na ciepłe, ale po czyszczeniu nagrzewnic nadal z tyłu była dupa,mimo tego że efekt czyszczenia nagrzewnic przeszedł moje oczekiwania nie dość że jest sauna to jeszcze nagrzewa się błyskawicznie, a po odpięciu tylnego silnika z tyłu cały czas wali ciepło, oczywiście jak się nastawi, a wracając do przednich środkowych kratek to jest tak że jak mam ustawione nawiewy na Auto to ze środka rzadko dopuszcza ciepło przy czym z zewnętrznych czuć cały czas, ale po nastawieniu w pozycje góra/środek/nogi lub jak nastawie na środek to leci takie ciepło że ciężko wysiedziećjordan233 pisze:Marcin2013 pisze:Ja dodatkowo wywaliłem silnik tylnych nawiewów ten w tunelu pod podłokietnikiem i cały czas leci ciepłe, nie wiem dlaczego ten silnik otwierał tył tylko jak dałem na LO
U mnie to samo,winne nagrzewnice -zostały wymienione na nowe i jest sauna ,ale z tylu jak nie było cieplego powietrza tak nie ma... tylko wieje na LO,jak dobrać się to tego silnika?
A z kratek tylnych tylko te zewnetrze (przy szybach) leci cieple powietrze?
Ja dzisiaj odłączyłem wtyczkę od silniczka w tylnej części tunela(podłokietnik),trzeba się trochę pobawić aby ją wypiąć - paksódne dojście do wtyczki.TommyA8L pisze: Dzieki za info. Tez tak wlasnie chce zrobic.
A z kratek tylnych tylko te zewnetrze (przy szybach) leci cieple powietrze?
Podłokietnik jest przykręcony na 2 śruby T45 jak się nie mylę, półkę podłokietnika podważamy od przedniej części.Ja rozłączyłem przewody od podłokietnika(oświetlenie) aby można było lepiej operować
Z kratek tylnych przy szybach leci zimne powietrze ,ciekawe dlaczego.......