Myślicie, że jakieś nowe, konkretnej firmy węże załatwią sprawę ? Miał ktoś podobny problem ? Bo z tego co czytam na necie to zdarza się to nie tak rzadko w różnych samochodach, że cieknie właśnie przy parowniku.
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Cieknie płyn chlodniczy przy parowniku
-
Gunner
- Super Klubowicz

- Posty: 371
- Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
- Lokalizacja: Siedlce
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Cieknie płyn chlodniczy przy parowniku
Od dłuższego czasu ubywa mi płynu chłodniczego ze zbiornika i zlokalizowałem wyciek przy parowniku. Najpierw były lepiej dokręcone opaski ale nic nie dało, potem założone nowe i dany nowy trójnik ale też nic z tego
Następną rzeczą jaka mnie pewnie czeka to wymiana węży bo trudno dolewać co tydzień z litr płynu...
Myślicie, że jakieś nowe, konkretnej firmy węże załatwią sprawę ? Miał ktoś podobny problem ? Bo z tego co czytam na necie to zdarza się to nie tak rzadko w różnych samochodach, że cieknie właśnie przy parowniku.
Myślicie, że jakieś nowe, konkretnej firmy węże załatwią sprawę ? Miał ktoś podobny problem ? Bo z tego co czytam na necie to zdarza się to nie tak rzadko w różnych samochodach, że cieknie właśnie przy parowniku.
-
ernesto
Pierw zlokalizuj wyciek na 100%
Wystarczy normalny przewód do układów chłodzenia. Podstawa to ma być zbrojony w środku.
Teraz pytanie czy pęknięty jest wąż, króciec wychodzący z reduktora, uszczelnienie króćca czy może sam reduktor. Mogła pęknąć membrana w reduktorze i podciekać po przewodach. O ile są na dole.
Jak w górze to pozostają te dwie pierwsze bo płyn do góry nie poleci.
Wystarczy normalny przewód do układów chłodzenia. Podstawa to ma być zbrojony w środku.
Teraz pytanie czy pęknięty jest wąż, króciec wychodzący z reduktora, uszczelnienie króćca czy może sam reduktor. Mogła pęknąć membrana w reduktorze i podciekać po przewodach. O ile są na dole.
Jak w górze to pozostają te dwie pierwsze bo płyn do góry nie poleci.






