[D3 08 4.2TDI ] Podgrzewana kierownica
Powiem tak, za samo sprawdzenie na komputerze zanim kupiłem kabelek zapłaciłem 200zł więc to musiała być mega pierdoła jak w serwisie za naprawę wołali 160zł.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Podstawą do wszelkich osądów jest próba zbadania problemu więc w naszych D3 czy nowszych najpierw trzeba podłączyć kompa, ewentualnie zajrzeć do danej rzecz. W wypadku kamery cofania do schowka w bagażniku
Tak jak wyłączałem znajomej w A4 czujniki ciśnienia. Jakiś tam koleś w warsztacie się męczył i nie zrobił a ASO za drogie. Nie wiem czy nie było mniej jak minuta Korzystając z chwili czasu wykasowałem wyskakujące serwisy. A ona już była przygotowana z ciężką artylerią i mi buteleczkę Jack'a kupiła bo myślała, że to naprawdę takie trudne
Tak jak wyłączałem znajomej w A4 czujniki ciśnienia. Jakiś tam koleś w warsztacie się męczył i nie zrobił a ASO za drogie. Nie wiem czy nie było mniej jak minuta Korzystając z chwili czasu wykasowałem wyskakujące serwisy. A ona już była przygotowana z ciężką artylerią i mi buteleczkę Jack'a kupiła bo myślała, że to naprawdę takie trudne
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Może nie być zakodowana... ale skąd mamy to wiedzieć na podstawie tak szczątkowych informacjiIgor6631 pisze:Czy może nie została on zakodowany?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Nie widzę przeszkód - wystarczy podjechać z samochodem żebym mógł podłączyć komputer i bezpośrednio na nim sprawdzić zarówno kompletację jak i kodowania i błędy.Igor6631 pisze:A jakich informacji mam udzielić więcej ? Może kolega foss który wszystko wie 😎 pokieruje trochę kolegę który nie wie ?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Małe sprostowanie przeczytane w instrukcji obsługi (dotyczy pre-Fl)FOSS pisze:Pragnę zauważyć, że w D3 ogrzewanie kiery działa razem z ogrzewaniem fotela kierowcy i z siłą ustawioną dla tegoż fotela.
Kto chce mieć kierę gorącą ten grzanie fotela kierowcy musi ustawić na max
W modelach preFL nie ma możliwości wyłaczenia grzania kiery - guzik on/off pojawił się dopiero na kierownicy po-lifta.
"Uwaga Jeśli temperatura we wnętrzu pojazdu jest mniejsza niż około 20 ° C, ogrzewanie na kierownicy "włącza się automatycznie po włączeniu ogrzewania siedzenia, ale temperatura ogrzewania kierownicy jest stała i nie można jej regulować"
Ale do rzeczy jestem po wymianie kiery na grzaną (fabrycznie miałem tylko F1) i poległem,wymieniłem taśmę, moduł,kierownicę i niestety nie działa sterownik kodowanie przyjmuje, ale w blokach pomiarowych po włączeniu fotela cały czas jest OFF, ma ktoś jakieś pomysły może Gateway trzeba zmienić tylko z drugiej strony w zeszytach szkoleniowych przeczytałem że gateway dzielą się na dwa rodzaje z ACC i bez ACC.
Marcin2013 pisze: Ale do rzeczy jestem po wymianie kiery na grzaną (fabrycznie miałem tylko F1) i poległem,wymieniłem taśmę, moduł,kierownicę i niestety nie działa sterownik kodowanie przyjmuje, ale w blokach pomiarowych po włączeniu fotela cały czas jest OFF, ma ktoś jakieś pomysły może Gateway trzeba zmienić tylko z drugiej strony w zeszytach szkoleniowych przeczytałem że gateway dzielą się na dwa rodzaje z ACC i bez ACC.
[url=https://images82.fotosik.pl/939/8c974f19dae7b877.jpg]Obrazek[/URL]
Albo mata podgrzewania kiery..... albo taśma ,nie widzę innej możliwości....
Gatewey niema nic do rzeczy.......
Nie wiem co autor miał na myśli bo z jednej strony regulacji dla kierownicy jako takiej nie ma ale mam grzaną kierę fabrycznie i jakby nie było jeżdżę z nią od kilku lat i moim zdaniem intensywność grzania kierownicy jest zmienna, zależnie od ustawienia grzania siedzeniaMarcin2013 pisze:Małe sprostowanie przeczytane w instrukcji obsługi (dotyczy pre-Fl)
"Uwaga Jeśli temperatura we wnętrzu pojazdu jest mniejsza niż około 20 ° C, ogrzewanie na kierownicy "włącza się automatycznie po włączeniu ogrzewania siedzenia, ale temperatura ogrzewania kierownicy jest stała i nie można jej regulować"
Ciekawe czy w po-lifcie ktoś dokonał w tym zakresie jakichś obserwacji
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
No właśnie sam jestem ciekaw, to co napisałem przeczytałem w instrukcji obsługi niestety nie mogę przetestować bo moja kiera nie grzejeFOSS pisze:Nie wiem co autor miał na myśli bo z jednej strony regulacji dla kierownicy jako takiej nie ma ale mam grzaną kierę fabrycznie i jakby nie było jeżdżę z nią od kilku lat i moim zdaniem intensywność grzania kierownicy jest zmienna, zależnie od ustawienia grzania siedzenia
Zatrzymałem się w martwym punkcie, kiere sprawdzałem na stole podając napięcie i grzeje moduł sprawny przyjmuje kodowanie, taśmę sprawdzałem miernikiem przejście dwóch pinów przód - tył jest ok. tak więc nie wiem dla czego w blokach pomiarowych pierwsze okienko jest cały czas na OFF tak jak by coś z komunikacją . Ciekawe czy jest ktoś na forum co montował grzaną kiere do pre-Fl ?jordan233 pisze:Albo mata podgrzewania kiery..... albo taśma ,nie widzę innej możliwości....
Gatewey niema nic do rzeczy.......
No dziwna sytuacja........Marcin2013 pisze:
Zatrzymałem się w martwym punkcie, kiere sprawdzałem na stole podając napięcie i grzeje moduł sprawny przyjmuje kodowanie, taśmę sprawdzałem miernikiem przejście dwóch pinów przód - tył jest ok. tak więc nie wiem dla czego w blokach pomiarowych pierwsze okienko jest cały czas na OFF tak jak by coś z komunikacją . Ciekawe czy jest ktoś na forum co montował grzaną kiere do pre-Fl ?
Ja montowałem grzaną kierę do pre-fl ,oraz grzaną kierę z lifta do PreFl i nie miałem takich niespodzianek...
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec