witam nieubłaganie zbliża się lato i ostatnio zaniepokoiła mnie pewna rzecz w klimatroniku. Nie mogę wyłączyć trybu ECON, klika wyłącz i po 1-2 sek się załącza. w temp. -5°C udało mi się wyłączyć ECON i było ok ale kiedy temp. jest wyższa załącza się z powrotem. z tego co się orientuje to ten tryb wyłącza sprężarkę klimatyzacji lub uruchamia się kiedy dzieje się coś z klimą, błędów żadnych nie ma, i mam pewne obawy że coś może niepokojącego się dziać a nie chce zostać na lato bez klimy czy to jest coś normalnego? może ktos mógłby mi przybliżyć jak to wszystko powinno być?
dodaje że użyłem opcji szukaj i nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi
[D3 ALL ] Tryb ECON
[D3 ALL ] Tryb ECON
Ostatnio zmieniony 06 kwie 2013, 23:27 przez mazur6662, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolego podjedź i nabij sobie klimę , możliwe że masz układ nieszczelny , podjedź tam gdzie zajmują się nabijaniem klim to sprawdzi tobie od razu szczelność .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Podłącz VAG i w blokach pomiarowych przeważnie w pierwszej grupie na pierwszym polu są kody wyłączenia sprężarki:
; 0 = Compressor Running
; 1 = Compressor OFF by Pressure Switch (F129): Refrigerant Pressure too High
; 2 = Compressor OFF by Fresh Air Blower (V2) or Fresh Air Blower Control Module (J126) Malfunction
; 3 = Compressor OFF by Pressure Switch (F129): Refrigerant Pressure too Low
; 5 = Compressor OFF by Missing Engine Speed Signal
; 6 = Compressor OFF by ECON Button
; 7 = Compressor OFF by OFF Button (via Fresh Air Blower Speed Buttons)
; 8 = Compressor OFF by Ambient Temperature below 3 °C (37 °F)
; 10 = Compressor OFF by Voltage below 9.5 V
; 11 = Compressor OFF by Coolant Temperature too High
; 12 = Compressor OFF by Engine OR Transmission Control Module
; 13 = Compressor OFF by Voltage above 17 V
; 14 = Compressor OFF by Evaporator Temperature
; 15 = Compressor OFF by Control Module Coding incorrect
; 16 = Compressor OFF by Climate Control Module (J255) Malfunction
; 17 = Compressor OFF by Pressure Sensor Malfunction
Oczywiście silnik musi pracować żeby ten kod był miarodajny. Po odczytaniu kodu będzie wiele więcej wiadomo. Czasem tak jest, że klima błędów nie zapisuje, a sprężarka wyłączona zostaje przez sterownik z jednego z powyższych powodów.
Powodzenia 8-)
; 0 = Compressor Running
; 1 = Compressor OFF by Pressure Switch (F129): Refrigerant Pressure too High
; 2 = Compressor OFF by Fresh Air Blower (V2) or Fresh Air Blower Control Module (J126) Malfunction
; 3 = Compressor OFF by Pressure Switch (F129): Refrigerant Pressure too Low
; 5 = Compressor OFF by Missing Engine Speed Signal
; 6 = Compressor OFF by ECON Button
; 7 = Compressor OFF by OFF Button (via Fresh Air Blower Speed Buttons)
; 8 = Compressor OFF by Ambient Temperature below 3 °C (37 °F)
; 10 = Compressor OFF by Voltage below 9.5 V
; 11 = Compressor OFF by Coolant Temperature too High
; 12 = Compressor OFF by Engine OR Transmission Control Module
; 13 = Compressor OFF by Voltage above 17 V
; 14 = Compressor OFF by Evaporator Temperature
; 15 = Compressor OFF by Control Module Coding incorrect
; 16 = Compressor OFF by Climate Control Module (J255) Malfunction
; 17 = Compressor OFF by Pressure Sensor Malfunction
Oczywiście silnik musi pracować żeby ten kod był miarodajny. Po odczytaniu kodu będzie wiele więcej wiadomo. Czasem tak jest, że klima błędów nie zapisuje, a sprężarka wyłączona zostaje przez sterownik z jednego z powyższych powodów.
Powodzenia 8-)
>>>AUTOELEKTRONIKA<<<