
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 preFL ALL ] obnizenie auta
-
- Super Klubowicz
- Posty: 622
- Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
- Lokalizacja: UK Irlandia polnocna
[D3 preFL ALL ] obnizenie auta
Hey mam prosbe potrzebuje wartosci wpisac zeby auto mi siedzialo jak na zawieszeniu (air suspension sport) poniewaz w sobote bede robił kalibracje zawieszenia i chciałbym ja troche połozyc . bo narazie nie przewiduje kupna zestawu do gleby
bo moim zdaniem jak wcisne comfort to mimo to jest mi za wysoko

- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
To wprowadz wartości o 20mm wieksze i juz. Wartości z głowy nie pamiętam ale było na forum 100 razy. Poszukaj i znajdziesz. Są tez dokładne opisy jak posadzić auto na glebę więcej niż pozwala normalnie kalibracja, bez zestawu obnizajacego.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 692
- Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
- Lokalizacja: Mazowieckie
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Podnieść czymkolwiek na chwilę bo wartość musi byc poprawnie przyjęta w momencie zatwierdzania. Inaczej będzie błąd kalibracji 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Tyle tylko ile trzeba żeby w VCDS zaakceptował wartość na zielono i przejść do kolejnego koła. Po przejściu do kolejnego koła można już opuścić i wykonac to samo z następnym kołem. Wpisac wartość i jak jest zbyt przesadzona i VCDS nie przyjmuje jej na czerwono to lekko podnieść aż będzie na zielono i zaakceptować.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Będzie twardsze.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Wszystko musi przejść poprawnie inaczej nad a zakonczysz kalibracji i będą błędy. Jeśli wykonujesz wszystko zgodnie z instrukcja to powinno być oki. Skoro test przeszedł to i reszta powinna. Wartość niepoprawna jeśli nie jest przyjmowana to musisz podnieść auto delikatnie przybtym kole, przy którym akorat mierzysz...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 410
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
- Lokalizacja: FR
A dodawales wartosc czy odejmowales.Chcac obnizyc auto np o 20mm musisz ta wartosc dodac.Bo np. z przodu jest 416mm to zeby ja obnizyc o 20mm musisz wpisac 436mm.Analogicznie pozostale kola.PITER82 pisze:noi dupsko zrobiłem obnizenie i tak wyszło ze miałem jeepa a nie glebe nie wiem czemu wartosci dobre wprowadziłem dopiero jak wpisałęm stare wartosci to auto wyglada normalnie
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Jak napisane powyżej. Jedynie wyjaśni czemu.
Sterownik wie jakie powinien mieć wartości. Podczas kalibracji pyta nas o to jakie są w rzeczywistości aby je porównać i ustawić się. Jeżeli on wie ze powinno być 416 a my oklamiemy go, ze jest 436 to będzie myślał ze jest za wysoko i się spróbuje obniżyć o tyle ile jest za wysoko.
Oczywiście trzeba tak dobrać wartości aby cale auto stało równo. Nie na ślepo wklepywac wartości na każdego kola. Mierzymy i wpisujemy. A wszystko będzie dobrze.
Sterownik wie jakie powinien mieć wartości. Podczas kalibracji pyta nas o to jakie są w rzeczywistości aby je porównać i ustawić się. Jeżeli on wie ze powinno być 416 a my oklamiemy go, ze jest 436 to będzie myślał ze jest za wysoko i się spróbuje obniżyć o tyle ile jest za wysoko.

Oczywiście trzeba tak dobrać wartości aby cale auto stało równo. Nie na ślepo wklepywac wartości na każdego kola. Mierzymy i wpisujemy. A wszystko będzie dobrze.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG