Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 preFL ALL ] obnizenie auta

Dokładane DVD, tunery TV, radia CB, nawigacje GPS, moduły do telefonów GSM, videorejestratory, przeróbki elektryki i elektroniki zmieniające funkcjonalność auta, nowe gadżety.
PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

[D3 preFL ALL ] obnizenie auta

Post autor: PITER82 » 02 cze 2015, 20:43

Hey mam prosbe potrzebuje wartosci wpisac zeby auto mi siedzialo jak na zawieszeniu (air suspension sport) poniewaz w sobote bede robił kalibracje zawieszenia i chciałbym ja troche połozyc . bo narazie nie przewiduje kupna zestawu do gleby :) bo moim zdaniem jak wcisne comfort to mimo to jest mi za wysoko

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 02 cze 2015, 21:22

To wprowadz wartości o 20mm wieksze i juz. Wartości z głowy nie pamiętam ale było na forum 100 razy. Poszukaj i znajdziesz. Są tez dokładne opisy jak posadzić auto na glebę więcej niż pozwala normalnie kalibracja, bez zestawu obnizajacego.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 02 cze 2015, 21:38

Audi A8 (4E) standard suspension (PR-1BK):416 mm (front) and 398 mm (rear)
Audi A8/S8 (4E)sport suspension (PR-2MA/2MB):396 mm (front) and 378 mm (rear)

simon68
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 19 kwie 2014, 09:48
Lokalizacja: oświęcim

Post autor: simon68 » 03 cze 2015, 08:29

pamiętaj że jak nie chce przyjąć wartości to cza lekko bujnąć furą

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 03 cze 2015, 08:53

??

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 03 cze 2015, 10:18

Podnieść czymkolwiek na chwilę bo wartość musi byc poprawnie przyjęta w momencie zatwierdzania. Inaczej będzie błąd kalibracji :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 03 cze 2015, 10:53

drago_o ale bardzo do góry podniesc ?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 03 cze 2015, 12:30

Tyle tylko ile trzeba żeby w VCDS zaakceptował wartość na zielono i przejść do kolejnego koła. Po przejściu do kolejnego koła można już opuścić i wykonac to samo z następnym kołem. Wpisac wartość i jak jest zbyt przesadzona i VCDS nie przyjmuje jej na czerwono to lekko podnieść aż będzie na zielono i zaakceptować.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

herszt
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 8
Rejestracja: 01 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: trojmiasto okolice

Post autor: herszt » 04 cze 2015, 10:17

Czy po obniżeniu auta np. o te 20mm lub trochę mniej ,na komforcie będzie dalej takie miękkie czy będzie twarde ?

Chciałbym aby auto było na komfocie trochę niższe ale dalej miekkie .

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 04 cze 2015, 13:15

Będzie twardsze.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 04 cze 2015, 17:26

nie wiem dla czego ale mi wypisuje vaild ?? i nie moge nic zrobic

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 04 cze 2015, 18:40

Wszystko musi przejść poprawnie inaczej nad a zakonczysz kalibracji i będą błędy. Jeśli wykonujesz wszystko zgodnie z instrukcja to powinno być oki. Skoro test przeszedł to i reszta powinna. Wartość niepoprawna jeśli nie jest przyjmowana to musisz podnieść auto delikatnie przybtym kole, przy którym akorat mierzysz...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 07 cze 2015, 11:08

noi dupsko zrobiłem obnizenie i tak wyszło ze miałem jeepa a nie glebe nie wiem czemu wartosci dobre wprowadziłem dopiero jak wpisałęm stare wartosci to auto wyglada normalnie

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 410
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 07 cze 2015, 11:29

PITER82 pisze:noi dupsko zrobiłem obnizenie i tak wyszło ze miałem jeepa a nie glebe nie wiem czemu wartosci dobre wprowadziłem dopiero jak wpisałęm stare wartosci to auto wyglada normalnie
A dodawales wartosc czy odejmowales.Chcac obnizyc auto np o 20mm musisz ta wartosc dodac.Bo np. z przodu jest 416mm to zeby ja obnizyc o 20mm musisz wpisac 436mm.Analogicznie pozostale kola.
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 07 cze 2015, 11:50

Jak napisane powyżej. Jedynie wyjaśni czemu.

Sterownik wie jakie powinien mieć wartości. Podczas kalibracji pyta nas o to jakie są w rzeczywistości aby je porównać i ustawić się. Jeżeli on wie ze powinno być 416 a my oklamiemy go, ze jest 436 to będzie myślał ze jest za wysoko i się spróbuje obniżyć o tyle ile jest za wysoko. :)

Oczywiście trzeba tak dobrać wartości aby cale auto stało równo. Nie na ślepo wklepywac wartości na każdego kola. Mierzymy i wpisujemy. A wszystko będzie dobrze.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl