Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
-
- Super Klubowicz
- Posty: 359
- Rejestracja: 04 lut 2016, 13:14
- Lokalizacja: Łódz
Dla mnie gra to o wiele lepiej jak seria a dałem radio pioneera z dobrym korektorem i aktywny subik 12cm do bagola podłaczony do radia reszta głosników seria. mp3 usb,aux w cenie 700zł z kablami.
Żadna super rewelacja ale dzwiek jest na moje ucho porównywalny ze starym bose w D2.
Do seryjnego radia tez da się suba podłaczyc by dodawał niskich tonów i bedzie bose
Żadna super rewelacja ale dzwiek jest na moje ucho porównywalny ze starym bose w D2.
Do seryjnego radia tez da się suba podłaczyc by dodawał niskich tonów i bedzie bose
- stillbadboy
- Super Klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
- Lokalizacja: Rzeszów
a u mnie sklada sie autko, nowy czujnik stopu nowy pozycjoner skrzyni, i powinno dzis wyjechac, a jutro moze rusze z dziura w boczku siedzenia, zdam wam relacje z uzycia produktu 3m leather vinyl repair kit, recenzje ma dobre a zobaczymy w praktyce
[ Dodano: 2016-06-03, 11:35 ]
[ Dodano: 2016-06-03, 11:35 ]
pieeeeeekne !
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
- dice111
- Moderator
- Posty: 6005
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
W D3 zamontowana drewniana kiera (nie obyło się bez przeróbek przycisków multifunkcji, bo te z drewnianej szlag trafił (tak nawiase mówiąc, choć wyglądają podobnie te z 4-ramiennej i 3 ramiennej jednak się różnią, będę chyba jednak polował na te z alu ramkami)), wpadło BOSE (jeszcze pod Beckerem), listwy pod dekorami w szczotkowane alu, przycisk świateł z pakietu chrom, ekran MMI chrom, panel przycisków jednak zostaje czarny
Black Cars Matters
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Samodzielnie wymieniłem dmuchawę po regeneracji , dodatkowo zmieniłem dysze spryskiwaczy na mżawkowe , poza tym oczysciłem podszybie i udrożniłem odpływy wody .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
A po polerce rzuciłeś nań jakiś lakier bezbarwny? A kołpaczków nie będziesz dawać do chromowania? Albo rzucić na nie lakier w kolorze nadwozia. Taki felunek od początku powinien być w D2. Poza tym wygląd pierwsza klasa.123mielony pisze:Ja w końcu znalazłem miejsce dla moich wypolerowanych słoneczek : (...)
[ Dodano: 2016-06-05, 20:44 ]
A ja wymieniłem łożysko w prawym tylnym kole, a skoro było dojście, to przeczyściłem i przesmarowałem wszystko co się dało. A, i nie wierzcie filmikom z YT jakoby to dało się tak łatwo odkręcać. Mimo psiukania różnymi smarowidłami i odrdzewiaczami śruby są dość mocno dokręcone a dojście jest delikatnie mówiąc niekomfortowe. Do demontażu poszła cała obudowa łożyska koła i dopiero wówczas na prasie można było ładnie wyjąć i założyć zespół łożyska koła. Części zamienne wraz z kompletem śrub i osłon - dzięki uprzejmości kolegi michalwruszak (wielkie dzięki). W zestawie śruba kołnierzowa faktycznie jest z otworem na większy klucz, tak jak koledzy wspominali na forum, być może ze względu na moment dokręcenia 200 Nm.
Bądź dobry jak chleb.