![]() |
![]() |
![]() |
Diagnostyka, kodowanie, aktualizacje
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 628
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2008
- Silnik: W12 6.0
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Skawina
Diagnostyka, kodowanie, aktualizacje
Znajomi znajomymi ,ale można trochę zarobić więc chciałbym się dowiedzieć ile płacicie za kasowanie ,kodowanie lub aktualizacje w waszych autach ? Może ktoś się tym zajmuje zawodowo i podpowie jakie ceny obowiązują aktualnie.
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 628
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2008
- Silnik: W12 6.0
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Skawina
- dice111
- Moderator
- Posty: 6026
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Za sam odczyt, czy kasowanie błędów/inspekcji biorą od 100 do 200 PLN. Zrzucanie CP 200 - 300 PLN od sterownika. Takie przykłady.. No i jasnym jest, że ceny w stolicy będą inne niż np w mniejszych miastach.
Chcesz na tym zarabiać na boku, czy założyć własną działalność ? (raz piszesz, że dorobić, potem, że chcesz zmieniać profesje) Na samym VAGu dużo nie zarobisz.
Biznes podobny jak z samochodem do ślubu - opłaci Ci się na lewo i dopóki ktoś Cię nie podj...![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Chcesz na tym zarabiać na boku, czy założyć własną działalność ? (raz piszesz, że dorobić, potem, że chcesz zmieniać profesje) Na samym VAGu dużo nie zarobisz.
Biznes podobny jak z samochodem do ślubu - opłaci Ci się na lewo i dopóki ktoś Cię nie podj...
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Black Cars Matters