Opłaca sie kupic D2 za 3000zl?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 19
- Rejestracja: 02 sty 2018, 22:25
- Lokalizacja: Przewóż
Opłaca sie kupic D2 za 3000zl?
Witam moge kupic d2 3.7 za 3000zl na niemcu. Chce ja kupic poniewaz moja mnie lekko wynioslno i potrzebuje zderzaka chodnicy i pasa przedni (znaczy swoj zderzak na upartego bym odratowal ) ale znajomy zaproponowal mi ze sprzeda mi swoja d2 za 3000zl auto odpala i jezdzi tylko niema wnetrza w sensie foteli i boczkow. zastanawiam sie czy kupic ja przelozyc graty ktore potrzebuje a reszte sprzedac. Jak myslicie warto? Dodam ze niechcialbym aby ona stala u mnie kupe czasu.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
He he he.. skąd ja znam ten temat lol
Jeśli tylko te graty co wymieniłeś potrzebujesz to.. nie warto. Z wartościowych rzeczy mało pasuje z 3.7, temu też można kupić za facke te 3.7, tym bardziej w ośce.
Jak chcesz trzymać blacharkę, szyby i inne pierdoły to może i jest sens (chociaż te akurat są tanie w zakupie, oprócz przedniego zderzaka (zwłaszcza ze spryskami), ale cena alu też spadła, więc i dużo jak ją potniesz nie dostaniesz.
Jeśli tylko te graty co wymieniłeś potrzebujesz to.. nie warto. Z wartościowych rzeczy mało pasuje z 3.7, temu też można kupić za facke te 3.7, tym bardziej w ośce.
Jak chcesz trzymać blacharkę, szyby i inne pierdoły to może i jest sens (chociaż te akurat są tanie w zakupie, oprócz przedniego zderzaka (zwłaszcza ze spryskami), ale cena alu też spadła, więc i dużo jak ją potniesz nie dostaniesz.
Black Cars Matters
-
- Forum Audi A8
- Posty: 19
- Rejestracja: 02 sty 2018, 22:25
- Lokalizacja: Przewóż
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 660
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Zderzak 700zł, pas 300zł, chłodnica 400zł. Masz praktycznie połowę wartości auta. Zostawiasz sobie przepływomierz, przepustnicę, wtryskiwacze, rozrusznik, alternator, kompresor klimatyzacji, pompę wspomagania, zespół nagrzewnic, wszystkie przekaźniki i sterowniki, przewody gumowe i gumowo-metalowe, reflektory jeśli jest xenon, lampy tył i już masz kolejne 2k w kilku kartonowych pudełkach. Cała reszta to ok 1000zł na wadze. I guzik prawda że 3.7 jest ujowe. Gdyby go zmontowali z 5HP24 to byłoby perpetum mobile do komfortowego pokonywania kilometrów. No i pali też zauważalnie mniej niż 4.2.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
O to toPepek pisze:Gdyby go zmontowali z 5HP24
Zerknąłem na Allegro i żadnego z tych "zamienników" bym nie założył. Sprzedawcy często nadal wciskają kit, że to to samo, co w 4.2. Póki nie będzie większej ilości opinii użytkowników konkretnego modelu-dostawcy (jak w przypadku 4.2), to bym nie ryzykował. Mowa oczywiście o 40V.dice111 pisze:Podobno coś tam już jest