Zakup Skody Oktavia 2.0 TDI po 2009r.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Zakup Skody Oktavia 2.0 TDI po 2009r.
Panowie znajomy szuka takiego auta jak w temacie, i moje pytanie jest takie czy są jakieś problemy z tym silnikiem? i jak tam ze słynnym filtrem DPF .
Wiem że do 2006r. te silniki miały duże problemy ale podobno po 2006r.coś poprawili ale czy na pewno?
Wiem że do 2006r. te silniki miały duże problemy ale podobno po 2006r.coś poprawili ale czy na pewno?
Ostatnio zmieniony 01 lip 2015, 06:14 przez 123mielony, łącznie zmieniany 1 raz.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
A kojarzysz przy jakim przebiegu to się stało?Apophis pisze:Turbo się sypło i cos z układem CR.
Tyle że po 2009r.to raczej 1,9tdi nie znajdzie.chlebi pisze:ale jak chce mieć spokój to niech kupi 1,9 tdi i chip i heja w drogę
Raczej manual wchodzi w grę,chyba że się mylę.chlebi pisze: ostrzegałbym przez skrzyniami DSG.
Trafić starocia z 1,9 zadbanego w DE jeszcze wciąz mozna i to bedzie smigać. Co do przebiegu ma ponad 200tys ale nie więcej jak 300 to na pewno. Szczerze ja nie wiem co poprawili w tych silnikach bo im nowsze tym bardziej w warsztatach na nie psioczą U szwagra owa dwumasa siedzi już od kupna,przebieg 240tyś ponoć rzeczywisty.....
Ostatnie 1,9 tdi jakie sporwadziłem w budzie A4 smiga bezawaryjnie juz 5rok Drobne usterki podcisnien,i serwis i to wszystko co robi
Ostatnie 1,9 tdi jakie sporwadziłem w budzie A4 smiga bezawaryjnie juz 5rok Drobne usterki podcisnien,i serwis i to wszystko co robi
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Nie ma co psioczyć, silnik jak silnik. Przewija mi się tego "dwulitrowego na traktorowym" w rękach sporo, jeżdżą i jakoś nawet bezawaryjnie ...turbinki trzymają, wtryski też a reszta to pierdoły.
Jeżeli chodzi o 1,9TDI to tylko do 2004 roku bo później to już masakra i osobiście brałbym 2,0 bez wahania.
Jeżeli chodzi o 1,9TDI to tylko do 2004 roku bo później to już masakra i osobiście brałbym 2,0 bez wahania.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Dokładnie tak, silniki z oznaczeniami AZV, BKD, BMM i BMN (Octavia RS) są na pompowtryskach i tych bym nie ruszał. Natomiast silniki Common Rail mają oznaczenia CFHF, CLC, CLCA, CLCB i CEGA
EDIT:
korekcja błędu
EDIT:
korekcja błędu
Ostatnio zmieniony 09 lip 2015, 20:53 przez danishow, łącznie zmieniany 1 raz.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj