Szanowni koledzy!
Proszę o pomoc - w jaki poprawny sposób mają być zamocowane (przykręcone) wsporniki stabilizujące mocowanie zderzaka oraz ramę chłodnicy (wzmocnienie przednie).
Po zdjęciu zderzaka w mojej A8 każdy z nich był przykręcony w inny sposób:
- lewy (4D0821137 AF) - do tylnej części ramy chłodnicy (konieczność kręcenia kluczem z wnętrza komory silnika)
- prawy (4D0821138 C) do przedniej części ramy chłodnicy (odkręcanie z zewnątrz auta - po zdjęciu zderzaka)
Spróbowałem przykręcić ten lewy (strona kierowcy) na zewnątrz - było ciężko dopasować - a chciałbym, żeby było tak jak powinno być (przy wyjeździe z fabryki).
[D2 preFL ALL ] sposób mocowania wspornika 4D0821137
Prawy jest przykręcony niewłaściwie - powinien być tak jak po drugiej stronie, od wewnątrz.VAGowner pisze:Proszę o pomoc - w jaki poprawny sposób mają być zamocowane (przykręcone) wsporniki stabilizujące mocowanie zderzaka oraz ramę chłodnicy (wzmocnienie przednie).
(...)
Spróbowałem przykręcić ten lewy (strona kierowcy) na zewnątrz - było ciężko dopasować - a chciałbym, żeby było tak jak powinno być (przy wyjeździe z fabryki).
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Nie sprawdzałem w swoim bo nie mam D2 tylko D3... i nie dedukuję ale tak po prostu wydaje mi się że wiemVAGowner pisze:Sprawdzałeś w swoim, czy tak dedukujesz?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-