Koledzy proszę o ocenę logów dla korekt Audi Q7 4.2TDI BTR
18:51:19 Grupa 072
18.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
10.0 ms Korekcja czasu
18:51:19 Grupa 073
4.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
14.0 ms Korekcja czasu
18:51:19 Grupa 074
22.0 ms Korekcja czasu
12.0 ms Korekcja czasu
28.0 ms Korekcja czasu
18:51:49 Grupa 075
28.0 ms Korekcja czasu
4.0 ms Korekcja czasu
8.0 ms Korekcja czasu
18:51:49 Grupa 076
14.0 ms Korekcja czasu
12.0 ms Korekcja czasu
28.0 ms Korekcja czasu
18:51:49 Grupa 077
20.0 ms Korekcja czasu
-2.0 ms Korekcja czasu
8.0 ms Korekcja czasu
18:51:51 Grupa 075
28.0 ms Korekcja czasu
4.0 ms Korekcja czasu
8.0 ms Korekcja czasu
18:51:51 Grupa 076
14.0 ms Korekcja czasu
12.0 ms Korekcja czasu
28.0 ms Korekcja czasu
18:51:51 Grupa 077
20.0 ms Korekcja czasu
-2.0 ms Korekcja czasu
8.0 ms Korekcja czasu
18:52:25 Grupa 078
28.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
18:52:25 Grupa 079
18.0 ms Korekcja czasu
0.0 ms Korekcja czasu
14.0 ms Korekcja czasu
19:01:52 Grupa 013
-0.14 mg/suw Dawka paliwa
-0.52 mg/suw Dawka paliwa
0.19 mg/suw Dawka paliwa
0.80 mg/suw Dawka paliwa
19:01:52 Grupa 014
0.00 mg/suw Dawka paliwa
-0.38 mg/suw Dawka paliwa
-0.14 mg/suw Dawka paliwa
0.24 mg/suw Dawka paliwa
[Audi Q7 4.2TDI BTR] Wtryskiwiwacze
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
U mnie wystarczył w benzynie jeden, miałem tak u siebie w eSie, przez wzrost temp dzięki uszkodzonej cewce wzrastała rezystancja i ECU go odcinało. Na wolnych drgał, na niskich obrotach nie chciał w ogóle się zbierać, na wyższych już szedł w miarę normalnie, ale tak czy tak było czuć sporty spadek mocy.
Black Cars Matters