[D3 ALL 4.2 MPI ] Instalacja Prins vs. STAG
[D3 ALL 4.2 MPI ] Instalacja Prins vs. STAG
Witam.
Jak w temacie, w następnym tygodniu będę gazował i muszę wybrać między tymi dwoma. Cena praktycznie ta sama... 6 tys. zł. Prinsa w ogóle nie kojarzę czytałem tylko że BMK-arzę go chwalą. W tym Stagu gazownik napomniał że założy jakieś dobre wtryski hana i dwa reduktory KM ? nie wiem czy dobrze pamiętam te nazwy...
Co byście wybrali ? Co będzie mniej awaryjne ?
Jak w temacie, w następnym tygodniu będę gazował i muszę wybrać między tymi dwoma. Cena praktycznie ta sama... 6 tys. zł. Prinsa w ogóle nie kojarzę czytałem tylko że BMK-arzę go chwalą. W tym Stagu gazownik napomniał że założy jakieś dobre wtryski hana i dwa reduktory KM ? nie wiem czy dobrze pamiętam te nazwy...
Co byście wybrali ? Co będzie mniej awaryjne ?
stag 300 isa 2
hana 2000
reduktory do wyboru do koloru ( duzo jest dobrych reduktorow ).... jak uda mu sie zmiescic to ja bym walil 2x ac-r01 czerwony
hana 2000
reduktory do wyboru do koloru ( duzo jest dobrych reduktorow ).... jak uda mu sie zmiescic to ja bym walil 2x ac-r01 czerwony
A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d3-42-v8-polift ... vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0
-
- Forum Audi A8
- Posty: 23
- Rejestracja: 14 sie 2011, 02:50
- Lokalizacja: Mirków
... pod prąd dałem i wbrew tu większości wybrałem STAGA. Dlaczego ?
1. 5 lat pisemnej gwarancji na całą instalację STAGA.
2. Stag daje dużo większe możliwości regulacji, nawet na każdy z 8 cylindrów...
3. Prins jest instalacją starszej generacji, wtryski są bardziej wrażliwe i się zatykają... przy 2 letniej gwarancji części wymienne są dużo droższe od STAGA.
4. Cena. Na gotowo 5 tys. zł. ( 1 tys, w kieszeni) przy konfiguracji: Zbiornik 85 L. wlew w klapce, stag 300 isa 2, hana 2000...
5. Zakład w którym będzie zakładana instalacja mam "pod nosem".
czas zweryfikuje...
1. 5 lat pisemnej gwarancji na całą instalację STAGA.
2. Stag daje dużo większe możliwości regulacji, nawet na każdy z 8 cylindrów...
3. Prins jest instalacją starszej generacji, wtryski są bardziej wrażliwe i się zatykają... przy 2 letniej gwarancji części wymienne są dużo droższe od STAGA.
4. Cena. Na gotowo 5 tys. zł. ( 1 tys, w kieszeni) przy konfiguracji: Zbiornik 85 L. wlew w klapce, stag 300 isa 2, hana 2000...
5. Zakład w którym będzie zakładana instalacja mam "pod nosem".
czas zweryfikuje...
ja miałem prince w d2 3.7 , auto miało tą instalacje 7 lat i nigdy nie było z nią żadnych problemów, a do tego wszyscy diagności tylko kiwali głowami z zadowoleniem że ktoś nie pożałował na dobrą instalację lpg Staga miałem w bmw 7 i tu niby miałem na co narzekać ( w ciągu 2 lat byłem 3x na serwisie )
chętnie pomogę przy demaskowaniu nieuczciwych sprzedawców aut z USA