Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 97 4.2PB/LPG ] Obniżenie zawieszenia

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 13 kwie 2013, 22:09

sokolasty pisze:no i narodził się problem;/ jazda na tym zestawie co mam w naszym pięknym kraju to ciągły stres za kółkiem. zestaw to amorki z eSki plus zółte sprężyny K.A.W -40 koła 245/40/18 problem polega na tym że bardzo mocno czuć każdą dziurkę każdą nierówność na drodze i teraz się zastanawiam czy to może wina koła i opon (pirelli p7) czy po prostu wina sprężyn i amorków...
sokolasty pisze:oststanio jak jechalimy na disco to kolega co za mna jechal mówil ze kilka razy iskry poszly z pod samochodu a wcale nie czulem zebym wpadl w jakis wielki dół czy koleine ;/
Na pierwszy ogień winę zrzucić należy na opony... na własne życzenie masz twardo i nisko bo 245/40R18 to opona mniejsza niż rozmiar fabryczny.
Zakładaj 245/45R18 albo najlepiej 255/45R18 a będzie lepiej ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
sokolasty
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 176
Rejestracja: 26 lut 2013, 17:04
Lokalizacja: Lublin

Post autor: sokolasty » 14 kwie 2013, 01:05

kurde ja potrzebuje w miarę konkretnej odpowiedzi co zrobić bo wyłożyć kasę na nowe opony to nie problem tylko troszkę lipa jak ie okaże ze to nic nie pomogło... chciałbym pozostać przy tym zestawiku bo auto wygląda fajnie

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 14 kwie 2013, 09:52

Zadzwoń do mnie to się spotkamy, przejedziesz się moją na K.A.W -60 z Bilsteinem B8, na kołach 245/40R19 i porównasz. Wszyscy się dziwią że przy takiej glebie mam większy komfort niż zwykłe S8. Numer masz na PW :-D

Obrazek

Awatar użytkownika
sokolasty
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 176
Rejestracja: 26 lut 2013, 17:04
Lokalizacja: Lublin

Post autor: sokolasty » 14 kwie 2013, 10:35

spoko, a tak po foto to wydaje mi się ze moja niżej siedzi, Obrazek

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 14 kwie 2013, 11:33

Miałem to pisać, że masz raczej więcej niż -40mm. Druga sprawa, że na B6 auto idzie do góry jakieś 12mm więc de facto u mnie jest ok -50. Tym bardziej musisz mieć dobry amortyzator, w tym wypadku już o skróconym skoku czyli np. B8.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 14 kwie 2013, 11:57

sokolasty pisze:kurde ja potrzebuje w miarę konkretnej odpowiedzi co zrobić bo wyłożyć kasę na nowe opony to nie problem tylko troszkę lipa jak ie okaże ze to nic nie pomogło... chciałbym pozostać przy tym zestawiku bo auto wygląda fajnie
Konkretna informacja jest taka:
fabryczny wymiar opon do D2 to 255/45R18 o koło to ma wysokość 686,7mm...
ty masz założone opony 245/40R18 które mają wysokość 653,2mm...
twoje opony są o 33,5mm niższe niż fabrycznie więc nie widzę nic dziwnego w tym, że w połączeniu z obniżonym zawieszeniem brakuje ci komfortu i przycierasz spodem.

I posłuchaj kolegi Mucholejkolator bo on przerobił już kilka wersji zawieszenia w swoim A8.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
sokolasty
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 176
Rejestracja: 26 lut 2013, 17:04
Lokalizacja: Lublin

Post autor: sokolasty » 14 kwie 2013, 12:03

to faktycznie 3cm to bardzo dużo, w takim razie zmieniam opony.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 14 kwie 2013, 13:09

tylko nie aż tak dużo coby spodem rwać :-D

Awatar użytkownika
sokolasty
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 176
Rejestracja: 26 lut 2013, 17:04
Lokalizacja: Lublin

Post autor: sokolasty » 15 kwie 2013, 23:35

pytanie 255/55/18 czy takie będą dobre czy profil za wysoki???

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 15 kwie 2013, 23:39

FOSS pisze:
sokolasty pisze:kurde ja potrzebuje w miarę konkretnej odpowiedzi co zrobić bo wyłożyć kasę na nowe opony to nie problem tylko troszkę lipa jak ie okaże ze to nic nie pomogło... chciałbym pozostać przy tym zestawiku bo auto wygląda fajnie
Konkretna informacja jest taka:
fabryczny wymiar opon do D2 to 255/45R18 o koło to ma wysokość 686,7mm...
ty masz założone opony 245/40R18 które mają wysokość 653,2mm...
twoje opony są o 33,5mm niższe niż fabrycznie więc nie widzę nic dziwnego w tym, że w połączeniu z obniżonym zawieszeniem brakuje ci komfortu i przycierasz spodem.

I posłuchaj kolegi Mucholejkolator bo on przerobił już kilka wersji zawieszenia w swoim A8.
Audi A8 to niemalże apogeum elektroniki i koła są po to aby komputer nie tarł obudową po asfalcie. Użytkownik to drugorzędna sprawa. ;-)
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 16 kwie 2013, 15:48

sokolasty pisze:pytanie 255/55/18 czy takie będą dobre czy profil za wysoki???
Będą dobre a nawet za wysokie :-/

Ile razy można? :/

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 16 kwie 2013, 20:12

A oto moja gleba :mrgreen:
Obrazek
Obrazek

Niestety tak nisko nie da się jeździć :-/ Do tego dochodzi szeroka felga z przodu...
Jak podniosę do góry pomyślę co dalej aby zatrzymać te felgi ponieważ jak dla mnie są rewelacyjne ;-)

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 17 kwie 2013, 09:19

Bajka Panie!

Awatar użytkownika
sokolasty
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 176
Rejestracja: 26 lut 2013, 17:04
Lokalizacja: Lublin

Post autor: sokolasty » 20 kwie 2013, 17:59

Mucholejkolator pisze:Ile razy można? :/
wiem jaki jest seryjny rozmiar, chodziło mi o to czy te się zmieszczą, czy nie będzie problemu ze skręcaniem, ale temat już ogarnięty, okazało się że tamte amorki się skończyły i dlatego tak się źle jeździło, zmieniłem amorki i jest bajka, auto poszło trochę do góry i komfort inny:)

biały112
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 101
Rejestracja: 26 gru 2015, 17:38
Lokalizacja: Kielce-Łopuszno

Post autor: biały112 » 29 gru 2015, 21:18

czy felgi z dwóch ostatnich zdjęć w d2 3,3 polift bez żadnej gleby będą wyglądać jakoś spoko?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl