![]() |
![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB/LPG ] Stukanie po wymianie zawieszenia
[D2 99 4.2PB/LPG ] Stukanie po wymianie zawieszenia
Witam wymieniłem przednie zawieszenie, ale po głebszej analizie jak jade to czasami czuc pukanie na kierownicy szzegolnie przy krótkich pionowych nierownościach np: tory, co jeszcze moze byc do wymiany? Moja sugestia to tulejki stabilizatora ewentualnie poduszki amorów? robił ktos ile z tym roboty?
Ostatnio zmieniony 06 mar 2013, 20:12 przez grzybek86, łącznie zmieniany 1 raz.
Są takie blaszki ( sprężyny zacisku ) idzie to łatwo sprawdzić .
Przejedź się po nierównościach i wduś leciutko hamulec , jak przestanie pukać to masz odpowiedź .
Koszt tych blaszek to około 90 zł dostępne w ASO Audi ;-)
Przejedź się po nierównościach i wduś leciutko hamulec , jak przestanie pukać to masz odpowiedź .
Koszt tych blaszek to około 90 zł dostępne w ASO Audi ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Na kierownicy raczej nie , chociaż jak klocki wpadają w drgania to możesz czuć w jakimś stopniu to , ale delikatnie .grzybek86 pisze:mowisz o sprezynach zacisku hamulcowego? jesli jest to uszkoczone to wyczuwalne jest to na kierownicy?
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

zarówno tuleje stabilizatora sprawdza się pod obciążeniem najlepiej na kanale/podnośniku 4kolumnowym(najazdowym), "wiszące" zawieszenie może nie wykazać luzu
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
takie stukanie moze maglownica powodowac,
warto sprawdzic czy nie ma luzow.
mam taksamo,
wymienilem cale zawieszenie,
amorki i 8 wachaczy nowe, wszystkie laczniki, drazki,koncowki,srobki,oslony,gumy na drazku, nawet sprezyny i gumy pod nimi.
jezdzi sie pieknie, ale czasami zastuka, wlasnie na poprzecznej nierownosci.
i jedyne gdzie moge sie doszukac jakiegokolwiek luzu, to magiel,
mimo regeneracji latem.
warto sprawdzic czy nie ma luzow.
mam taksamo,
wymienilem cale zawieszenie,
amorki i 8 wachaczy nowe, wszystkie laczniki, drazki,koncowki,srobki,oslony,gumy na drazku, nawet sprezyny i gumy pod nimi.
jezdzi sie pieknie, ale czasami zastuka, wlasnie na poprzecznej nierownosci.
i jedyne gdzie moge sie doszukac jakiegokolwiek luzu, to magiel,
mimo regeneracji latem.
no wlasnie tak podejrzewam maglownice, a ile płąciłes za regeneracje?
[ Dodano: 2013-08-28, 21:08 ]
witam. poł roku po wymianie przedniej zawiechy cos zaczelło mocno stukać. dałem znajomemy rozebrał i okazało sie ze poprzedni warsztar nie skrecił 2 wahaczy, cud ze nikt nie zginął. ale do rzeczy, kolego wymienił mi drązki wewnetrzene i zewnatrzene i jest jakby ok ale czasami na pionowych nierównosciach czuc stukanie takie głuche na kierownicy. obstawiamy ze to magiel, i moje pytanie brzmi czy jest tak jakas śruba do regulacji jak w innych autach zeby zniwelowac luz i stukanie? a drugie pytanie brzmi czy te delikatne stukanie może przyczynić sie do szybszego zużycia zawieszenia?
[ Dodano: 2013-08-28, 21:08 ]
witam. poł roku po wymianie przedniej zawiechy cos zaczelło mocno stukać. dałem znajomemy rozebrał i okazało sie ze poprzedni warsztar nie skrecił 2 wahaczy, cud ze nikt nie zginął. ale do rzeczy, kolego wymienił mi drązki wewnetrzene i zewnatrzene i jest jakby ok ale czasami na pionowych nierównosciach czuc stukanie takie głuche na kierownicy. obstawiamy ze to magiel, i moje pytanie brzmi czy jest tak jakas śruba do regulacji jak w innych autach zeby zniwelowac luz i stukanie? a drugie pytanie brzmi czy te delikatne stukanie może przyczynić sie do szybszego zużycia zawieszenia?