![]() |
![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB/LPG ] Stukanie po wymianie zawieszenia
-
- Super Klubowicz
- Posty: 637
- Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
- Lokalizacja: Tychy
[D2 99 4.2PB/LPG ] Stukanie po wymianie zawieszenia
Witam wymieniłem przednie zawieszenie, ale po głebszej analizie jak jade to czasami czuc pukanie na kierownicy szzegolnie przy krótkich pionowych nierownościach np: tory, co jeszcze moze byc do wymiany? Moja sugestia to tulejki stabilizatora ewentualnie poduszki amorów? robił ktos ile z tym roboty?
Ostatnio zmieniony 06 mar 2013, 20:12 przez grzybek86, łącznie zmieniany 1 raz.
- mdamian
- Super Klubowicz
- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
Są takie blaszki ( sprężyny zacisku ) idzie to łatwo sprawdzić .
Przejedź się po nierównościach i wduś leciutko hamulec , jak przestanie pukać to masz odpowiedź .
Koszt tych blaszek to około 90 zł dostępne w ASO Audi ;-)
Przejedź się po nierównościach i wduś leciutko hamulec , jak przestanie pukać to masz odpowiedź .
Koszt tych blaszek to około 90 zł dostępne w ASO Audi ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- mdamian
- Super Klubowicz
- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
Na kierownicy raczej nie , chociaż jak klocki wpadają w drgania to możesz czuć w jakimś stopniu to , ale delikatnie .grzybek86 pisze:mowisz o sprezynach zacisku hamulcowego? jesli jest to uszkoczone to wyczuwalne jest to na kierownicy?
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Super Klubowicz
- Posty: 637
- Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
- Lokalizacja: Tychy
- wolek
- Super Klubowicz
- Posty: 797
- Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
- Lokalizacja: Jelenia Góra
zarówno tuleje stabilizatora sprawdza się pod obciążeniem najlepiej na kanale/podnośniku 4kolumnowym(najazdowym), "wiszące" zawieszenie może nie wykazać luzu
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 76
- Rejestracja: 04 mar 2012, 02:04
- Lokalizacja: mazowieckie
takie stukanie moze maglownica powodowac,
warto sprawdzic czy nie ma luzow.
mam taksamo,
wymienilem cale zawieszenie,
amorki i 8 wachaczy nowe, wszystkie laczniki, drazki,koncowki,srobki,oslony,gumy na drazku, nawet sprezyny i gumy pod nimi.
jezdzi sie pieknie, ale czasami zastuka, wlasnie na poprzecznej nierownosci.
i jedyne gdzie moge sie doszukac jakiegokolwiek luzu, to magiel,
mimo regeneracji latem.
warto sprawdzic czy nie ma luzow.
mam taksamo,
wymienilem cale zawieszenie,
amorki i 8 wachaczy nowe, wszystkie laczniki, drazki,koncowki,srobki,oslony,gumy na drazku, nawet sprezyny i gumy pod nimi.
jezdzi sie pieknie, ale czasami zastuka, wlasnie na poprzecznej nierownosci.
i jedyne gdzie moge sie doszukac jakiegokolwiek luzu, to magiel,
mimo regeneracji latem.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 637
- Rejestracja: 25 kwie 2011, 09:21
- Lokalizacja: Tychy
no wlasnie tak podejrzewam maglownice, a ile płąciłes za regeneracje?
[ Dodano: 2013-08-28, 21:08 ]
witam. poł roku po wymianie przedniej zawiechy cos zaczelło mocno stukać. dałem znajomemy rozebrał i okazało sie ze poprzedni warsztar nie skrecił 2 wahaczy, cud ze nikt nie zginął. ale do rzeczy, kolego wymienił mi drązki wewnetrzene i zewnatrzene i jest jakby ok ale czasami na pionowych nierównosciach czuc stukanie takie głuche na kierownicy. obstawiamy ze to magiel, i moje pytanie brzmi czy jest tak jakas śruba do regulacji jak w innych autach zeby zniwelowac luz i stukanie? a drugie pytanie brzmi czy te delikatne stukanie może przyczynić sie do szybszego zużycia zawieszenia?
[ Dodano: 2013-08-28, 21:08 ]
witam. poł roku po wymianie przedniej zawiechy cos zaczelło mocno stukać. dałem znajomemy rozebrał i okazało sie ze poprzedni warsztar nie skrecił 2 wahaczy, cud ze nikt nie zginął. ale do rzeczy, kolego wymienił mi drązki wewnetrzene i zewnatrzene i jest jakby ok ale czasami na pionowych nierównosciach czuc stukanie takie głuche na kierownicy. obstawiamy ze to magiel, i moje pytanie brzmi czy jest tak jakas śruba do regulacji jak w innych autach zeby zniwelowac luz i stukanie? a drugie pytanie brzmi czy te delikatne stukanie może przyczynić sie do szybszego zużycia zawieszenia?