Mam problem z silnikiem....przerywa i nie chce przyspieszać. W VCDSie wyczytałem błędy:
17983 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Short to Plus
P1575 - 001 - Upper Limit Exceeded
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
16686 - Cylinder 2: Misfire Detected
P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
z tego co czytałem chodzi o cewkę zapłonową...
Teraz pytanie czy to faktycznie chodzi o cewkę zapłonową ?
I czy podczas zakupu muszę kupić cewkę z identycznym numerem?
No i która to cewka jak od frontu patrzy się na silnik?
:-/
[D3 04 4.2MPI ] Przerywający silnik-cewka
[D3 04 4.2MPI ] Przerywający silnik-cewka
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2013, 18:10 przez RafiPl, łącznie zmieniany 1 raz.
..::LONGEEEEER::..
Co do cewek... w pierwszej kolejności akcja serwisowa... o ile jeszcze nie była robiona... opisywana na forum kilkukrotnie.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
To polecam udać się niezwłocznie... jeżeli auto już chodzi nie równo to dalsza jazda z wadliwymi cewkami może skończyć się uszkodzeniem sterownika silnika... nie musi ale może - niestety ale poznałem to na własnej skórze 2 lata temu.... umówiłem się na akcję serwisową ale nie zdążyłem już dojechać o własnych siłach :-?RafiPl pisze:Raczej nie była....
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No właśnie to mi dziś się zdarzyło. Nie jezdzę autem bo mam drugie ale boje się jechać te 70km zadzwonię jutro i się zapytam czy moje auto podlega akcji serwisowej.
Ok na 100% do wymiany cewka zapłonowa... teraz pytanie czy musi być o takich samych numerach np ja mam: 077905115F a na internecie widzę ze jest dużo o numerze: 077905115T czyli różnią się tylko ostatnią literka...myślicie że się nada ? wyglądają identycznie.
Ok na 100% do wymiany cewka zapłonowa... teraz pytanie czy musi być o takich samych numerach np ja mam: 077905115F a na internecie widzę ze jest dużo o numerze: 077905115T czyli różnią się tylko ostatnią literka...myślicie że się nada ? wyglądają identycznie.
..::LONGEEEEER::..
Helo
Podczepię się. Wymieniłem wszystkie świece na nowe lecz dalej mam telepanie na zimnym silniku i brak mocy. Chciałem sprawdzić cewki a piszecie że można tego dokonać poprzez VCDS. Jakbym mógł prosić o wskazówkę w której grupie znajdują się cewki i jakie wartości świadczą o sprawnej lub o nie sprawnej cewce. Dodam że autko było na akcji serwisowej w 2011r i chyba wymieniono 6szt bo tyle mam oryginalnych cewek. A nie chce kupować 8szt cewek na farta bo może to nie jest to a 8 stówek jak nic pójdzie się rąbać
Ewentualnie czy można cewkę sprawdzić mechanicznie i nie chodzi mi o zamianę miejscami bo praktycznie na wszystkich cylindrach mam wypadanie więc to się nie sprawdzi.
I jeszcze jedno pytanie. W VCDS-ie bodajże w grupie od 15 do 17 jest wypadanie zapłonu i nawet gdy silnik nie telepie czyli teoretycznie jest ok to na poszczególnych cylindrach pojawiają się wartości od 0 do 4. Powinno być 0 ale czy są jakieś widełki czy na sztywno powinno być 0? Jak jest u Was?
Dzięki wielkie za uwagę
Podczepię się. Wymieniłem wszystkie świece na nowe lecz dalej mam telepanie na zimnym silniku i brak mocy. Chciałem sprawdzić cewki a piszecie że można tego dokonać poprzez VCDS. Jakbym mógł prosić o wskazówkę w której grupie znajdują się cewki i jakie wartości świadczą o sprawnej lub o nie sprawnej cewce. Dodam że autko było na akcji serwisowej w 2011r i chyba wymieniono 6szt bo tyle mam oryginalnych cewek. A nie chce kupować 8szt cewek na farta bo może to nie jest to a 8 stówek jak nic pójdzie się rąbać
Ewentualnie czy można cewkę sprawdzić mechanicznie i nie chodzi mi o zamianę miejscami bo praktycznie na wszystkich cylindrach mam wypadanie więc to się nie sprawdzi.
I jeszcze jedno pytanie. W VCDS-ie bodajże w grupie od 15 do 17 jest wypadanie zapłonu i nawet gdy silnik nie telepie czyli teoretycznie jest ok to na poszczególnych cylindrach pojawiają się wartości od 0 do 4. Powinno być 0 ale czy są jakieś widełki czy na sztywno powinno być 0? Jak jest u Was?
Dzięki wielkie za uwagę