części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 95 4.2PB/LPG ] KME GOLD x2 - sposób montażu

yasio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 171
Rejestracja: 22 wrz 2011, 11:39
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: yasio » 27 wrz 2012, 21:55

" ale są na rynku reduktory które pojedynczo dadzą radę "

to prawda ja ma na jednym śmiga aż miło i to w S :-D

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 27 wrz 2012, 22:01

a co to za reduktor??? i czy sprawdzałeś w programie serwisowym LPG czy na wysokim obciążeniu nie ma ubogiej mieszanki?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 wrz 2012, 07:35

np -nico
ig1
geniusz max czy akoś tak to się pisze-którego ja mam :-P
tylko zasilanie do tego reduktora powinno być konkretne a nie zdławione po drodze
wtedy to nawet 2 przykucają ;-)

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 28 wrz 2012, 20:23

no muszę przyznać że pierwszy raz go teraz zobaczyłem.... :mrgreen:

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 28 wrz 2012, 21:20

Geniusz max Nie uciagnie 300 kucy mam dwa w a6 i wiem co to potrafi, podobnie nico czy ig1 nawet jeśli podołają z ciśnieniem to i tak zamarzna przy katowaniu w zimę

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 wrz 2012, 07:06

tak jak co nie którym jeden gold starcza :-P

a8 nie jest aż tak strasznie paliwożerne więc teoretycznie jeden reduktor starczy
przynajmniej jak jest nowy :-D
ig1 -był zakładany do 400 km kolega z forum lpg go zakładał i obrabiał
szalonego konia
a jakby co to on wie co robi
jak zrobię skrzynię to sprawdzę tego brc czy termicznie i ciśnieniowo daje radę
z nico podobnie
były mody na forum :-D

[ Dodano: 2012-09-29, 07:11 ]
co nie zmienia faktu że 2 reduktory będą bardziej wydajne i mniej podatne na spadki i spadek temperatury
bo praw fizyki się nie da przeskoczyć :-P
co niektórzy ustawiają podpieranie się paliwem w górnych partiach obrotów
lub śmigają na ubogo
lecz niekiedy nie ma miejsca na 2 reduktory

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 29 wrz 2012, 07:19

Nico po modach owszem ale Nie seria niebede dłużej dyskutował na ten temat bo nietestowalem żadnego z nich w a8 mam dwa zavoli i jest tanio i niezawodnie
A ig1 ile kosztuje albo Nico o brc Nie wspomnę. Niezawodność poza ig1 też Nie jest najlepsza. Koniec kropka ci co mają potrzebę mają dwa inni jeden.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 wrz 2012, 17:38

są bez modów też tylko ja nie chciałem o nich pisać
a co do brc to odszczekuje :-)
poczytałem i spytałem się i wyszło że nie koniecznie on jest ok
a co do zavolaka dobry reduktor ale też wymaga modzenia :-P :-P :-P
seria szybko się zapycha

yasio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 171
Rejestracja: 22 wrz 2011, 11:39
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: yasio » 09 maja 2013, 21:23

Koledzy ja mam tez S na jednym redaktorze i smiaga właśnie jestem po majowym weekendzie nie chwale się ze pali mi w trasie 10 litrów i nie jadę jak emeryt 518km zrobiłem w 5.5godziny z tankowaniem po drodze i średnio na 350km weszło za 140-150zl gazu różnica w mocy jest minimalna tak ze owazam ze jeden tez zdaje egzamin jeśli jest umiejętnie założony i wyregulowany
Ostatnio zmieniony 10 maja 2013, 06:05 przez yasio, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 09 maja 2013, 21:46

A sprawdzałeś czy nie ma ubogiej mieszanki gazu na dużym obciążeniu? Bo jestem przekonany że na jednym reduktorze taki problem jest który co niektórzy ignorują a potem...remont skrzyni...albo głowica :shock: i gadanie że gaz jest zły

helena

Post autor: helena » 10 maja 2013, 01:06

A czemu przeszkadza uboga mieszanka na dużym obciążeniu skoro kolega yasio pisze że jeździ jak emeryt :?: Przecież przez tą chwilę gdy wyprzedza TIRa i podciągnie do 3000 obrotów chyba nie wykończy skrzyni a tym bardziej głowicy :-P

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 10 maja 2013, 05:02

Podczas wyprzedzania skrzynia ASB zmienia biegi a przy ubogiej mieszance nie robi tego płynnie co prowadzi do jej uszkodzenia

yasio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 171
Rejestracja: 22 wrz 2011, 11:39
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: yasio » 10 maja 2013, 06:14

Wdarł sie mały psikus bo jadąc z walbrzycha do Kołobrzegu w 5.5godziny to trzeba cisnac a aparatów po drodze to chyba ok 30 szt a biegi to przy wyprzedzania płynnie zmienia i ładnie sie wkreca tak ze wydaje mi sie ze osoba która mi zakładała gaz robiła to nie pierwszy raz (oczywiscie nie w walbrzychu) i wszystko działa aż miło sam osobiście pokazywał mi na kompie wykresy z benzyny i gazu

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 10 maja 2013, 09:25

A jaki masz reduktor gazu?

yasio
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 171
Rejestracja: 22 wrz 2011, 11:39
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: yasio » 10 maja 2013, 09:28

cos takiego ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl