[D2 95 4.2PB/LPG ] KME GOLD x2 - sposób montażu
tak jak co nie którym jeden gold starcza :-P
a8 nie jest aż tak strasznie paliwożerne więc teoretycznie jeden reduktor starczy
przynajmniej jak jest nowy :-D
ig1 -był zakładany do 400 km kolega z forum lpg go zakładał i obrabiał
szalonego konia
a jakby co to on wie co robi
jak zrobię skrzynię to sprawdzę tego brc czy termicznie i ciśnieniowo daje radę
z nico podobnie
były mody na forum :-D
[ Dodano: 2012-09-29, 07:11 ]
co nie zmienia faktu że 2 reduktory będą bardziej wydajne i mniej podatne na spadki i spadek temperatury
bo praw fizyki się nie da przeskoczyć :-P
co niektórzy ustawiają podpieranie się paliwem w górnych partiach obrotów
lub śmigają na ubogo
lecz niekiedy nie ma miejsca na 2 reduktory
a8 nie jest aż tak strasznie paliwożerne więc teoretycznie jeden reduktor starczy
przynajmniej jak jest nowy :-D
ig1 -był zakładany do 400 km kolega z forum lpg go zakładał i obrabiał
szalonego konia
a jakby co to on wie co robi
jak zrobię skrzynię to sprawdzę tego brc czy termicznie i ciśnieniowo daje radę
z nico podobnie
były mody na forum :-D
[ Dodano: 2012-09-29, 07:11 ]
co nie zmienia faktu że 2 reduktory będą bardziej wydajne i mniej podatne na spadki i spadek temperatury
bo praw fizyki się nie da przeskoczyć :-P
co niektórzy ustawiają podpieranie się paliwem w górnych partiach obrotów
lub śmigają na ubogo
lecz niekiedy nie ma miejsca na 2 reduktory
Nico po modach owszem ale Nie seria niebede dłużej dyskutował na ten temat bo nietestowalem żadnego z nich w a8 mam dwa zavoli i jest tanio i niezawodnie
A ig1 ile kosztuje albo Nico o brc Nie wspomnę. Niezawodność poza ig1 też Nie jest najlepsza. Koniec kropka ci co mają potrzebę mają dwa inni jeden.
A ig1 ile kosztuje albo Nico o brc Nie wspomnę. Niezawodność poza ig1 też Nie jest najlepsza. Koniec kropka ci co mają potrzebę mają dwa inni jeden.
Koledzy ja mam tez S na jednym redaktorze i smiaga właśnie jestem po majowym weekendzie nie chwale się ze pali mi w trasie 10 litrów i nie jadę jak emeryt 518km zrobiłem w 5.5godziny z tankowaniem po drodze i średnio na 350km weszło za 140-150zl gazu różnica w mocy jest minimalna tak ze owazam ze jeden tez zdaje egzamin jeśli jest umiejętnie założony i wyregulowany
Ostatnio zmieniony 10 maja 2013, 06:05 przez yasio, łącznie zmieniany 1 raz.
Wdarł sie mały psikus bo jadąc z walbrzycha do Kołobrzegu w 5.5godziny to trzeba cisnac a aparatów po drodze to chyba ok 30 szt a biegi to przy wyprzedzania płynnie zmienia i ładnie sie wkreca tak ze wydaje mi sie ze osoba która mi zakładała gaz robiła to nie pierwszy raz (oczywiscie nie w walbrzychu) i wszystko działa aż miło sam osobiście pokazywał mi na kompie wykresy z benzyny i gazu