części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Oporne wspomaganie

Świstak.
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 17 lip 2012, 13:13
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Świstak. » 28 mar 2013, 22:36

Witam.

Wymieniłem tydzień temu pompę wspomagania (w sobote) i myślałem że do
musi do siebie dojść, ten płyn do góra dwóch dni a tu do dziś nie ma
wspomagania. Powyżej dwóch tysięcy obrotów wspomaganie sie pojawia i
aż za lekko chodzi, a znowu przy tysiącu obrotów nie ma, co jest
przyczyną, co jest nie tak? Czekam na odpowiedzi.

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 28 mar 2013, 22:38

Świstak., w pierwszej kolejności należy odwiedzić ten dział:
http://www.a8team.pl/przywitaj-sie-i-pr ... htm#100723

Jeżeli tego nie dopełnisz Twoje posty/tematy będą znikać bez ostrzeżenia.

Pozdrawiam
Simone331

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 21 maja 2013, 18:15

Problem tkwi w tym przekazniku servotronika. Mi sie upitolił przewod przy samym przekazniku, jak rano odpalam auto to wspomaganie chodzi nie za lekko, ale jak dodam troszke gazu tak do 2 tys. to wspomaganie wraca. Wymienilem pompe plyn, zaworek no i wtedy zauwazylem ze kabelek jest zerwany. Na razie nie chce misie tego robic, bo pewnie zeby dojsc do tego przekaznika to trzeba caly magiel wykrecic, chyba ze jest jakies inne dojscie - moze ktos ma jakis pomysł.

Gość

Post autor: Gość » 21 maja 2013, 18:26

kmicic-lt pisze:chyba ze jest jakies inne dojscie -
Jak pamiętam z autopsji to nie ma i trza magiel ściągać. Upierdliwa sprawa. Jesli czujnik nie hasa tak jak było i u mnie to nie powinno być progresji a jednakowe mniejsze wspomaganie w całym zakresie predkości.

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 21 maja 2013, 18:49

Nurtuje mnie jeszcze jedna rzecz. Ten kabelek co idzie do servotronika (do tego przekaźnika), czy on nie jest tam wpinany w jakąś kostke (jak na tym obrazku)? Czy on tam jest na stale podłączony i jakoś zalany silikonem?

Obrazek

Jakub
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 216
Rejestracja: 14 lis 2009, 13:49
Lokalizacja: BTM

Post autor: Jakub » 22 maja 2013, 14:04

Nie,kabelek wychodzi z tego czujnika i ma ok 50cm kończy sie wtyczka,ostatnio u mnie przerabiane,wymieniałem cały magiel,okazało się,że kable są całe sparciałe przy tym czujniku,i wspomaganie chodziło ciężko,teraz po wymianie jedny palcem kręce na postoju.

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 22 maja 2013, 16:09

Ale glupie rozwiazanie z tym zrobili, kto to wymyslił zeby na stale to robic. Jak bylaby kostka to duzo lzej by było - no nic trzeba magiel wyciagac.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 23 maja 2013, 19:25

w C4ce było jak na zdjęciu - gniazdo przy maglu i kabel wystawał z budy

druga sprawa że to przy maglu to nie jest przekaźnik tylko sterowanie zaworkiem
który reguluje przepływ płynu przez magiel, przekaźnik który steruje tym w zależności od prędkości jest pod nogami pasażera można sobie nieco zmienić charakterystykę
wspomagania podmieniając ten przekaźniczek od innych modeli
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

adrian949

Post autor: adrian949 » 24 maja 2013, 06:46

maciu pisze:w C4ce było jak na zdjęciu - gniazdo przy maglu i kabel wystawał z budy

druga sprawa że to przy maglu to nie jest przekaźnik tylko sterowanie zaworkiem
który reguluje przepływ płynu przez magiel, przekaźnik który steruje tym w zależności od prędkości jest pod nogami pasażera można sobie nieco zmienić charakterystykę
wspomagania podmieniając ten przekaźniczek od innych modeli
Jaki numerek od tego przekaźnika jest, na jaki polecasz zmianę?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 24 maja 2013, 07:17

u nas też jest jak w innych markach
że podawany sygnał z prędkością zanika ??
czyli na wolnych jest na stałe ?

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 11 cze 2013, 20:04

adrian949 pisze:
maciu pisze:w C4ce było jak na zdjęciu - gniazdo przy maglu i kabel wystawał z budy

druga sprawa że to przy maglu to nie jest przekaźnik tylko sterowanie zaworkiem
który reguluje przepływ płynu przez magiel, przekaźnik który steruje tym w zależności od prędkości jest pod nogami pasażera można sobie nieco zmienić charakterystykę
wspomagania podmieniając ten przekaźniczek od innych modeli
Jaki numerek od tego przekaźnika jest, na jaki polecasz zmianę?
to mógł być jeden z wątków które pamiętam z czasów C4

http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2826857

jak będę po wymianie magla sprawdzę czy ten z C4 jest inny
pepi pisze:u nas też jest jak w innych markach
że podawany sygnał z prędkością zanika ??
czyli na wolnych jest na stałe ?
jak będę pamiętał sprawdzę w elsie, na pewno sterowanie zaworkiem jest zależne
od prędkości i tylko od tego
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

slaid
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 61
Rejestracja: 08 lut 2011, 20:27
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: slaid » 27 sie 2013, 17:58

Panowie nie chce zakladac nowego tematu wiec pozwolcie ze się podłącze.
Mam problem od jakiegos czasu i w sumie juz nei wiem z czym. Nowy plyn po 500 km robi sie grafitowy i wyraznine widac ze jakis osad osadza sie na sitku w zbioriczku. Plukalem uklad kilka razy oraz wymienilem juz 3 pompy wspomagania i nic sie nie zmienia. wspomaganie dziala bardzo dobrze dopóki plyn sie nie zabarwi. Co to moze byc? Maglowica nowa z aso ma jakies 60 tysiecy przebiegu. Szczerze mam taki problem pierwszy raz :-)
A8 ABZ; ACQ NG

lukasz1986
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 18 mar 2012, 19:49
Lokalizacja: brzesko/wiedeń

servotronik

Post autor: lukasz1986 » 16 wrz 2013, 18:44

Koledzy i Koleżanki podepne sie pod temat mam taki mały problem jak zapale rano samochód to np.wspomaganie chodzi lekko a po chwili zgasze i znowu zapale to już dużo ciężej co może być przyczyna zawór servotronika czy raczej coś z przekładnia???

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 wrz 2013, 07:22

raczej servotronic

lukasz1986
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 18 mar 2012, 19:49
Lokalizacja: brzesko/wiedeń

Post autor: lukasz1986 » 17 wrz 2013, 19:48

a do sie tam coś czyścić czy trzeba wymieniać???

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl