[D2 ALL ] Oporne wspomaganie
Witam.
Wymieniłem tydzień temu pompę wspomagania (w sobote) i myślałem że do
musi do siebie dojść, ten płyn do góra dwóch dni a tu do dziś nie ma
wspomagania. Powyżej dwóch tysięcy obrotów wspomaganie sie pojawia i
aż za lekko chodzi, a znowu przy tysiącu obrotów nie ma, co jest
przyczyną, co jest nie tak? Czekam na odpowiedzi.
Wymieniłem tydzień temu pompę wspomagania (w sobote) i myślałem że do
musi do siebie dojść, ten płyn do góra dwóch dni a tu do dziś nie ma
wspomagania. Powyżej dwóch tysięcy obrotów wspomaganie sie pojawia i
aż za lekko chodzi, a znowu przy tysiącu obrotów nie ma, co jest
przyczyną, co jest nie tak? Czekam na odpowiedzi.
Świstak., w pierwszej kolejności należy odwiedzić ten dział:
http://www.a8team.pl/przywitaj-sie-i-pr ... htm#100723
Jeżeli tego nie dopełnisz Twoje posty/tematy będą znikać bez ostrzeżenia.
Pozdrawiam
Simone331
http://www.a8team.pl/przywitaj-sie-i-pr ... htm#100723
Jeżeli tego nie dopełnisz Twoje posty/tematy będą znikać bez ostrzeżenia.
Pozdrawiam
Simone331
Problem tkwi w tym przekazniku servotronika. Mi sie upitolił przewod przy samym przekazniku, jak rano odpalam auto to wspomaganie chodzi nie za lekko, ale jak dodam troszke gazu tak do 2 tys. to wspomaganie wraca. Wymienilem pompe plyn, zaworek no i wtedy zauwazylem ze kabelek jest zerwany. Na razie nie chce misie tego robic, bo pewnie zeby dojsc do tego przekaznika to trzeba caly magiel wykrecic, chyba ze jest jakies inne dojscie - moze ktos ma jakis pomysł.
w C4ce było jak na zdjęciu - gniazdo przy maglu i kabel wystawał z budy
druga sprawa że to przy maglu to nie jest przekaźnik tylko sterowanie zaworkiem
który reguluje przepływ płynu przez magiel, przekaźnik który steruje tym w zależności od prędkości jest pod nogami pasażera można sobie nieco zmienić charakterystykę
wspomagania podmieniając ten przekaźniczek od innych modeli
druga sprawa że to przy maglu to nie jest przekaźnik tylko sterowanie zaworkiem
który reguluje przepływ płynu przez magiel, przekaźnik który steruje tym w zależności od prędkości jest pod nogami pasażera można sobie nieco zmienić charakterystykę
wspomagania podmieniając ten przekaźniczek od innych modeli
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Jaki numerek od tego przekaźnika jest, na jaki polecasz zmianę?maciu pisze:w C4ce było jak na zdjęciu - gniazdo przy maglu i kabel wystawał z budy
druga sprawa że to przy maglu to nie jest przekaźnik tylko sterowanie zaworkiem
który reguluje przepływ płynu przez magiel, przekaźnik który steruje tym w zależności od prędkości jest pod nogami pasażera można sobie nieco zmienić charakterystykę
wspomagania podmieniając ten przekaźniczek od innych modeli
to mógł być jeden z wątków które pamiętam z czasów C4adrian949 pisze:Jaki numerek od tego przekaźnika jest, na jaki polecasz zmianę?maciu pisze:w C4ce było jak na zdjęciu - gniazdo przy maglu i kabel wystawał z budy
druga sprawa że to przy maglu to nie jest przekaźnik tylko sterowanie zaworkiem
który reguluje przepływ płynu przez magiel, przekaźnik który steruje tym w zależności od prędkości jest pod nogami pasażera można sobie nieco zmienić charakterystykę
wspomagania podmieniając ten przekaźniczek od innych modeli
http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2826857
jak będę po wymianie magla sprawdzę czy ten z C4 jest inny
jak będę pamiętał sprawdzę w elsie, na pewno sterowanie zaworkiem jest zależnepepi pisze:u nas też jest jak w innych markach
że podawany sygnał z prędkością zanika ??
czyli na wolnych jest na stałe ?
od prędkości i tylko od tego
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Panowie nie chce zakladac nowego tematu wiec pozwolcie ze się podłącze.
Mam problem od jakiegos czasu i w sumie juz nei wiem z czym. Nowy plyn po 500 km robi sie grafitowy i wyraznine widac ze jakis osad osadza sie na sitku w zbioriczku. Plukalem uklad kilka razy oraz wymienilem juz 3 pompy wspomagania i nic sie nie zmienia. wspomaganie dziala bardzo dobrze dopóki plyn sie nie zabarwi. Co to moze byc? Maglowica nowa z aso ma jakies 60 tysiecy przebiegu. Szczerze mam taki problem pierwszy raz :-)
Mam problem od jakiegos czasu i w sumie juz nei wiem z czym. Nowy plyn po 500 km robi sie grafitowy i wyraznine widac ze jakis osad osadza sie na sitku w zbioriczku. Plukalem uklad kilka razy oraz wymienilem juz 3 pompy wspomagania i nic sie nie zmienia. wspomaganie dziala bardzo dobrze dopóki plyn sie nie zabarwi. Co to moze byc? Maglowica nowa z aso ma jakies 60 tysiecy przebiegu. Szczerze mam taki problem pierwszy raz :-)
A8 ABZ; ACQ NG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 18 mar 2012, 19:49
- Lokalizacja: brzesko/wiedeń
servotronik
Koledzy i Koleżanki podepne sie pod temat mam taki mały problem jak zapale rano samochód to np.wspomaganie chodzi lekko a po chwili zgasze i znowu zapale to już dużo ciężej co może być przyczyna zawór servotronika czy raczej coś z przekładnia???
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 18 mar 2012, 19:49
- Lokalizacja: brzesko/wiedeń