pojawił mi sie następujący objaw> jak sie już wszystko nagrzeje, to nie zawsze, ale jednak, przy zrzucaniu biegu (lewarek na D) z 3 na 2 obroty od pewnego pułapu ok. 1200obr. spadają momentalnie w dół i wracają od razu do góry a wtedy słychać po autem z przodu takie 2 metaliczne stuki, jakby luz na różnicowym był.
najczęściej objawia sie to jak jade na LPG, i tak jakby cisnienia nie trzymało, ale za to na PB też, ale już żadko sie tak dzieje.
Tak jak wspomniałem, jest tak tylko przy zmianie biegu z 3 na 2, a jak przełącze na TIPA i sam zmieniam, to wtedy jest wsio OK, SUPER itp...itd...i już :->
Wiem że mam luz na przegubie wału od ale od tylnego dyfra. Myslicie że mogą to być np. przeguby wewnętrzne? Obydwa zewnętrzne są nowe. Olej w ASB niedawno wymieniany. Wiem że są trzy komory w ASB gdzie sie olej wlewa i może w tej pierwszej od silnika jest mało, albo....może tak stukać przez instalke LPG ?
Wielkie dzieki za pomoc...pozdrawiam