[S8 D2 99 LPG ] Przepływomierz - problemy po wymianie
[S8 D2 99 LPG ] Przepływomierz - problemy po wymianie
Witam, wymieniłem uszkodzony przepływomierz objawy: rano na zimnym silniku przez około 2 minuty zalewało silnik szarpało nie wkręcał się na obroty, przy czym strasznie dużo palił i było czuć niespalone paliwo z tłumika aż osiągnął wyższą temperaturę i chodził jak zegarek, wyskakiwała kontrolka ABS i oczywiście w tym momencie go nie było ABS diagnoza na komputerze. Wymieniłem na nowy Boscha kontrolki ABS już się nie pojawiają, ale rano przy odpaleniu dalej zalewa i szarpie przez pewien czas po czym chodzi idealnie. Dodam że gdy ściągnę rurę od obudowy filtra powietrza chodzi wzorowo. Może miał ktoś coś podobnego. Do czego służy tzw odkurzacz w obudowie filtra powietrza? Może on daje zbyt mało powietrza i dlatego zalewa go podczas rozruchu rannego. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Ostatnio zmieniony 27 maja 2013, 09:27 przez koles999, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprawdzić sondy lambda, może któraś fiksuje.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Re: Przepływomierz - problemy po wymianie
U mnie jest to samo, tylko jak chodzi na ssaniu ale sondy mam wszystkie nowe bosha, czy masz jeszcze jakies bledy zwiazane z przeplywem powietrza przy listwie wtryskowej?koles999 pisze:objawy: rano na zimnym silniku przez około 2 minuty zalewało silnik szarpało nie wkręcał się na obroty, przy czym strasznie dużo palił i było czuć niespalone paliwo z tłumika aż osiągnął wyższą temperaturę i chodził jak zegarek