Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB/LPG ] Stuki przy zmianie biegu w dół

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 27 maja 2013, 19:42

martin_rs4 pisze:18169 - Shift Lock Solenoid (N110): Short to Ground P1761 - 35-00 - -
- dotyczy on elektromagnesu który blokuje lewarek zeby nie zmieniac biegów bez hamulca
Dotyczy cewki - zwarcie do masy

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 27 maja 2013, 21:04

labas pisze:Dotyczy cewki - zwarcie do masy
... gdzie szukać przyczyny, bądź jak sie tego pozbyć :?: Czy może to być od tego że na zgaszonym aucie lewarek został przesunięty z P na N bez wciskania hamulca?
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 27 maja 2013, 23:10

Tobie sie chyba kwalifikuje na akcje serwisowa tego lewarka-poczytaj na forum o tym.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 28 maja 2013, 13:07

właśnie wczoraj sie na to przypadkiem natkąłem,ale czy ta akcjia nie była jakoś 3-4 lata temu?
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 28 maja 2013, 13:15

Nie wiem ale jesli spełniasz warunki to podlegasz nadal pod tę akcje.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 28 maja 2013, 13:56

no to przedzwonie do ASO i sie dowiem...może się uda ....a co w przypadku gdy powiedzą że sie nie kwalifikuje, to jak można to naprawić ?
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 09 cze 2013, 14:01

...słoneczko wyszło i ciepło się zrobiło no to załączyłem klime bo wysiedzieć nie idzie :-P i zauważam, że przy załączonej klimie, jak silnik na troche wiekszę obciążenie to ASB pracuje o wiele lepiej, tzn, nie ma stuków przy zrzucaniu biegów. Po wyłączeniu natomiast klimy, problem powraca... :-?

ktoś ma jakieś pomysły czym może być to spowodowane... ?
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 09 cze 2013, 16:37

Praca ASB jest uzalezniona od silnika-ten nie może miec żadnych błedów. Jesli nie ma to trzeba szukac przyczyny juz w ASB :)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 14 cze 2013, 23:27

...mam 3 błędy...2 tylne sondy + jakis obwód prawej poduszki silnika, do czego nie moge dojsc w ogole...no ale... przyczyna leży raczej w instalacji LPG... wtryski juz brudne i parownik puszcza podcisnieniem... :/ ...nie trzyma tez odpowiedniego cisnienia i to jest przyczyna tych stuków raczej....

w każdym razie instalka BRC do smieci i zbieram na cos mniej kosztownego.... :mrgreen:
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl