[D2 99 3.7PB ] Czarne świece zapłonowe
[D2 99 3.7PB ] Czarne świece zapłonowe
witam jak w temacie ostatnio zauważyłem ze wzrosło mi spalanie i spadło moc, wykręciłem świece zapłonowe i na prawej stronie sa one czarne,, na odpalonym silniku cała prawa strona prawie wogóle nie reaguje na odłączenie wtyczek od cewek śiece są nowe według katalogu.. co może powodować taki objaw????
Ostatnio zmieniony 23 sie 2013, 09:07 przez nynek16, łącznie zmieniany 1 raz.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.
nynek16, a nie kopci tobie na niebiesko ???
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
ogólnie silnik nie pracuje równo jak odłacze ktorąs z wtyczek z lewej strony to rzuca nim , a jak odłącze którąś z cewek z prawej strony to ta reakcja jest taka bardzo malutka.. ze trzeba sie przysłuchać ze wogóle cos zotało odłaczone..
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.
Jeśli masz autko przed FL to możliwe że pada ci moduł. Jest tylko jeden szkopuł on nie steruje całą połówką a tylko dwoma cylindrami z tej połówki. Może być też tak, że masz coś z układem paliwowym i sterując zalew te cylindry. Może też być tak że padła sonda i też będzie lało na tej połówce. czarne świece oznaczają za bogatą mieszankę. Bez podłączenia vaga możemy tylko wróżyć.
Dążenie do doskonałości.
- Tomcio0016
- Forum Audi A8
- Posty: 8
- Rejestracja: 10 mar 2013, 11:06
- Lokalizacja: Szczecin
Ostatnio kolega miał podobny objaw w innym aucie też V8 , jedna strona kulała i też brak reakcji na ściąganie wtyczek. Mechanicy cuda komputery podłączali wymieniali sterowniki gazu i nic. Okazało się że gniazda zaworowe już skończyły swoją żywotność i straciły szczelność prze co spalanie nie było prawidłowe. Głowica poszła do remontu i po złożeniu silnik działa już jak powinien
Ciekawe , ja uszczelniałem 2 tygodnie temu swój silnik , wiadomo głowice zwalone itp .Tomcio0016 pisze:Mechanicy cuda komputery podłączali wymieniali sterowniki gazu i nic. Okazało się że gniazda zaworowe już skończyły swoją żywotność i straciły szczelność prze co spalanie nie było prawidłowe. Głowica poszła do remontu i po złożeniu silnik działa już jak powinien
Oglądałem zawory u mnie i mogę powiedzieć tyle że jak na 3 i pół ( około 100Kkm zrobione ) roku jazdy na LPG były w stanie bardzo dobrym , chłop od głowic sam był w szoku , mówił że nie widział dawno tak dobrego stanu głowicy .
Teraz pytanie , od czego to zależy ???
Od instalacji LPG , od ustawień , czy od samego LPG ???
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- Tomcio0016
- Forum Audi A8
- Posty: 8
- Rejestracja: 10 mar 2013, 11:06
- Lokalizacja: Szczecin