Dzień Dobry Panowie
Zanim wziąłem się do napisania tego postu przeczytałem sobie ten dział i to sporo, aczkolwiek nie znalazłem odpowiedzi, a właściwie tylko troszkę pośrednio. Opiszę 2 problemy, choć nie wiem czy one mają ze sobą bezpośredni związek.
1. Autko przy jeździe powyżej 60-80 km/h pływa. Sprawdzona geometria, sprawdzona zbieżność laserowo - przeczytałem tu że to jednak trzeba popracować nad zbieżnością i na pewno to zrobię bo tak się jeździć nie da, ale może ktoś miał podobny problem i miał inne doświadczenia ...
2. Podczas jazdy zapala czasami się żółta kontrolka od pneumatyki, po wyłączeniu silnika i włączeniu go z powrotem gaśnie, ale po jakimś nieregularnym czasie podczas jazdy znowu się zapala. Samochód ma aktywne wszystkie tryby i opuszcza się normalnie i podnosi. Zdarzyło mi się kiedyś iż po wyłączeniu silnika i po jeżdzie po wertepach nie opuścił się normalnie tylko pozostał maksymalnie podniesiony przez około minuty, ale po ponownym włączeniu silnika wszystko wróciło do normy...
Mam wrażenie że samochód jest miękki za bardzo, choć nie mam doświadczenia wielkiego i jest to moja pierwsza A8
Nie mam pojęcia czy te dwie usterki mają coś ze sobą wspólnego, czy też są to dwie odrębne sprawy, gdyby ktoś spotkał się z tym problemem będę zobowiązany za odpowiedź
![]() |
![]() |
[D3 07 3.0TDI ] kontrolka zawieszenia a pływanie auta
[D3 07 3.0TDI ] kontrolka zawieszenia a pływanie auta
Ostatnio zmieniony 01 cze 2013, 21:41 przez Equador, łącznie zmieniany 2 razy.
Lepiej się nie odzywać i być posądzonym o głupotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości ...
-
- Forum Audi A8
- Posty: 67
- Rejestracja: 27 cze 2010, 08:44
- Lokalizacja: Zabierzów
tylko jak to sprawdzić, amorki wyglądają normalnie są suche, nic nie leci bo przecież pneumatyka, do tego na badaniu samochodu wyszły dobrze.... Jest jakaś inna metoda ??
Pozdr
[ Dodano: 2013-07-03, 09:09 ]
witam ponownie, może to komuś się przyda... problem rozwiązany.
Pływanie samochodu było przyczyną czujnika poziomowania tylnego lewego, który miał podkrzywioną blachę za pomocą której przymocowany jest do wahacza, wymieniłem i po sprawie.... żółta kontrolka poziomowania zapalała się również od czujnika gdyż nie mógł komputer prawidłowo dobrać poziomu. W tej chwili jest wszystko super...
Pozdrawiam
Pozdr
[ Dodano: 2013-07-03, 09:09 ]
witam ponownie, może to komuś się przyda... problem rozwiązany.
Pływanie samochodu było przyczyną czujnika poziomowania tylnego lewego, który miał podkrzywioną blachę za pomocą której przymocowany jest do wahacza, wymieniłem i po sprawie.... żółta kontrolka poziomowania zapalała się również od czujnika gdyż nie mógł komputer prawidłowo dobrać poziomu. W tej chwili jest wszystko super...
Pozdrawiam
Lepiej się nie odzywać i być posądzonym o głupotę niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości ...