[D2 preFL ALL ] Wymiana uszczelniaczy zaworowych 2.8 AAH
[D2 preFL ALL ] Wymiana uszczelniaczy zaworowych 2.8 AAH
Witam, jak w temacie czy poradze sobie z tym sam czy lepiej oddac do mechanika? Oglnie troche sie lubie bawic w mechanika :lol: i jedyne co zrobilem to wymnilem sam olej, wyminilem chlodnice klimy i wody, wyminilem pas pzredni ...i takie tam pierdloly, aczkolwiek nigdy nie grzebalem w silniku....co myslice poradze sobie? :-D
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 07:51 przez klon_84, łącznie zmieniany 2 razy.
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Ściągasz dekle,wykręcasz walki,zrzucasz rozrząd,zrzucasz głowice,podważasz zawór,wymieniasz gumeczkę za 2zł i tak pod każdym zaworem..Planujesz głowice(albo nie ale jak już masz zrzucone to lepiej to zrobić),zakładasz uszczelkę,dokręcasz w (odpowiedniej kolejności śrub) głowicę kluczem dynamometrycznym,zakładasz wałki,uszczelka pod dekiel,spinasz rozrząd i wio maleńka.
Zaznaczam iż byłem obserwatorem tegoż zabiegu i mogłem coś przeoczyć bądź przekręcić.
Ale mniej więcej tak to wygląda.
Zaznaczam iż byłem obserwatorem tegoż zabiegu i mogłem coś przeoczyć bądź przekręcić.
Ale mniej więcej tak to wygląda.
Też mam ten sam silnik AAH tyle że w starej 80-tce B4 Quatto. Aż dziwnie pomyśleć że ten motor montowany był również z powodzeniem do A8.
Jakie masz oznaki że chcesz wymieniać te uszczelniacze? Jaki masz przebieg?
Znajomy opróczy wymiany uszczelniaczy w takim właśnie silniku pojechał grubo i zmienił tuleje zaworowe, gniazda i same zawory. Sam tylko kupił części a pracę zlecił wyspecjalizowanemu zakładowi remontów głowic, który oprócz wymiany elementów na nowe dotarł zawory.
Silnik miał w budzie 100 C4 z roku 1994. Ale czy to się opłacało robić? Zresztą to było 4 lata temu.
Jakie masz oznaki że chcesz wymieniać te uszczelniacze? Jaki masz przebieg?
Znajomy opróczy wymiany uszczelniaczy w takim właśnie silniku pojechał grubo i zmienił tuleje zaworowe, gniazda i same zawory. Sam tylko kupił części a pracę zlecił wyspecjalizowanemu zakładowi remontów głowic, który oprócz wymiany elementów na nowe dotarł zawory.
Silnik miał w budzie 100 C4 z roku 1994. Ale czy to się opłacało robić? Zresztą to było 4 lata temu.
moje oznaki to po uruchomieniu silnika z samego rana najpierw lekko pojawa sie niebieski dymek po ok 10sekundach przechodzi w bezbarwny i wtedy wszystko ok no i jeszce troche duzo wody z wydechu ze jak gaz nacisne to normalnie pluje woda :mrgreen: ale to chyba normalne zjawisko bo wilgoc zbiera sie w ukladzie wydechowym podczas postoju w nocy....A no i oczywiie wdaje mi sie ze silnik ma apetyt na sam olej :lol: tj spozywa na ok1litra na 1000-1500km w zaleznosci od jazdy :->OMENATOR pisze: Jakie masz oznaki że chcesz wymieniać te uszczelniacze? Jaki masz przebieg?
tak kolego , to z tą wodą to normalne ja też tak mam , czasami mam nawet tak że zaczyna mi mrugać KAT i nie ruwno pracuję , dodam kilka razy gazu i jest okej .
Wydaje mi się że w katalizatorze może się skrapla jak na gazie jeżdze , bo jak na paliwie to nie ma takich objawów .
Wydaje mi się że w katalizatorze może się skrapla jak na gazie jeżdze , bo jak na paliwie to nie ma takich objawów .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.