części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB ] Płyn do wspomagania...

Awatar użytkownika
witaut
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 24 wrz 2011, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: witaut » 08 lut 2012, 00:04

Dzisiaj jezdilem caly dzien.

Generalnie jest ok.Sa problemy tylko przy parkowaniu na parkingu. Skrencam prawie do konca i pompa dosc mocno burczy....

Nie wiem oco chodzi......... :-?
Bialorusin.

Walcze o Demokracje.

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 09 lut 2012, 14:27

Po prostu pompa mówi już "mam dość", tyle lat przepracowała i to buczenie to prośba o wymianę.

gizmo07

Post autor: gizmo07 » 23 lut 2012, 21:24

Jak sie zabrac za wymiane oleju wspomy w D3? Ma ktos jakas instrukcje?

Awatar użytkownika
cerbera
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 04 wrz 2009, 21:53
Lokalizacja: kraków

Post autor: cerbera » 24 kwie 2012, 23:20

No ja leje mineralny do swojej d3 ;-)
A8 D3 4.2 V8 pb+lpg ''ZŁOTOWŁOSA''
http://rietzphotography.com/
www.chimerabulls.pl

Awatar użytkownika
Judo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 09 sty 2011, 22:07
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Judo » 25 cze 2013, 00:54

Panowie, jaki w końcu płyn do wspomagania się teraz stosuje skoro mam na korku napisane only mineral G002000 . Podobno czytam że one są zastąpione syntetykiem G00400M2 ?
Co w końcu tam mam zalać bo zgupiałem

Gość

Post autor: Gość » 25 cze 2013, 00:57

Minerał najlepiej firmy febi 6162 jak sie nie mylę-jest zielony :)

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 25 cze 2013, 15:11

czytajac tema juz sam zgłupiałem, musze zalać jakis olej do wspomagania.
Mam zielony korek od wspomagania, ale w zbiorniczku był zółty, bardzo rzadki.

Wspomaganie chodziło mi idealnie wrecz, bardzo lekko.

teraz nie wiem czy lać żółty co był, czy płukac układ i lać zielonego FEBI 'EGO ?

Na allegro jest też jakiś żółty mineralny ? a tu w temacie, że żółty jest syntetycnzy. Jak to w końcu jest ?

Gość

Post autor: Gość » 25 cze 2013, 16:37

Tez słyszałem jak mialem u siebie zalac że żólty to syntetyk jest.

Awatar użytkownika
Judo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 09 sty 2011, 22:07
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Judo » 25 cze 2013, 21:30

Po kilku konsultacjach i odmiennych zdaniach zakupilem oryginal G004000M2 ,2 litry do przeplukania i dam znac po wszystkim,ale jestem przekonany ze skoro Audi zamienia stary na nowy to wszustko bedzie ok
Kolorem sie nie przejmuj bo pewnie masz przepracowany juz olej stad ten kolor. Ja u siebie mam jakby brunatny wchodzacy w czerwony....

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 26 cze 2013, 20:53

no własnie chyba też zaleje ten G004000M2 ale kurcze juz naprawde zgłupieć można. Wszedzie rożne dane. A nie chciałbym zajechac wspomagania bo działa bardzo dobrze.

Wczesniejszy, ten co zlałem jest ewidetnie zółty, nawet czysty.

LUPO 1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 26 cze 2013, 21:13
Lokalizacja: Miasto Neptuna (GD)

Post autor: LUPO 1 » 26 cze 2013, 22:26

Judo pisze:Panowie, jaki w końcu płyn do wspomagania się teraz stosuje skoro mam na korku napisane only mineral G002000 . Podobno czytam że one są zastąpione syntetykiem G00400M2 ?
Co w końcu tam mam zalać bo zgupiałem

MINERALNY!!! i żadne żółte czy czerwone syntetyki i inne wynalazki chyba że chcesz sobie zmienić w niedalekiej przyszłości pompę i przekładnię
w przyszłości zmiana z A6 C4 na A8 D2 lub D3

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 26 cze 2013, 22:59

LUPO 1, dokładnie tego samego dolewam do swojej , mam wyciek z magla i powiem szczerze , przez ostatnie 2 tygodnie kopiłem ich chyba z 10 Litrów .
Teraz autko stoi i czeka na miejsce u doktora na wymianę magla .

LUPO 1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 26 cze 2013, 21:13
Lokalizacja: Miasto Neptuna (GD)

Post autor: LUPO 1 » 26 cze 2013, 23:19

cześć ziomal :-)

takim płynem jak wyżej jest zalana oryginalnie przekładnia
widocznie miałeś wlane jakieś siano i są teraz efekty tego,lub już ci zdechła sama z siebie co jak dla mnie mało prawdopodobne,przekładnie w audikach są bardzo dobrej jakości
w przyszłości zmiana z A6 C4 na A8 D2 lub D3

Awatar użytkownika
Judo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 09 sty 2011, 22:07
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Judo » 27 cze 2013, 13:55

Hej , no więc układ został przepłukany. Po płukaniu z dwóch litrów zostało mi jakieś pół litra na zapas.
Nic nie buczy, nie huczy ani nie wyje.Wspomaganie działa jak należy, kręci leciutko.
Więc jestem przekonany, że jak wymieniać to tylko na oryginał G004000M2, byle nie zamiennik syntetyczny i będzie git.

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 27 cze 2013, 15:19

Judo, ok czyli podsumowujac zgodnie z zamiennikiem zalales G004000M2, ktory jest olejem syntetycznym i wszystko jest wporzadku ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl