[D2 96 4.2PB ] Płyn do wspomagania...
czytajac tema juz sam zgłupiałem, musze zalać jakis olej do wspomagania.
Mam zielony korek od wspomagania, ale w zbiorniczku był zółty, bardzo rzadki.
Wspomaganie chodziło mi idealnie wrecz, bardzo lekko.
teraz nie wiem czy lać żółty co był, czy płukac układ i lać zielonego FEBI 'EGO ?
Na allegro jest też jakiś żółty mineralny ? a tu w temacie, że żółty jest syntetycnzy. Jak to w końcu jest ?
Mam zielony korek od wspomagania, ale w zbiorniczku był zółty, bardzo rzadki.
Wspomaganie chodziło mi idealnie wrecz, bardzo lekko.
teraz nie wiem czy lać żółty co był, czy płukac układ i lać zielonego FEBI 'EGO ?
Na allegro jest też jakiś żółty mineralny ? a tu w temacie, że żółty jest syntetycnzy. Jak to w końcu jest ?
Po kilku konsultacjach i odmiennych zdaniach zakupilem oryginal G004000M2 ,2 litry do przeplukania i dam znac po wszystkim,ale jestem przekonany ze skoro Audi zamienia stary na nowy to wszustko bedzie ok
Kolorem sie nie przejmuj bo pewnie masz przepracowany juz olej stad ten kolor. Ja u siebie mam jakby brunatny wchodzacy w czerwony....
Kolorem sie nie przejmuj bo pewnie masz przepracowany juz olej stad ten kolor. Ja u siebie mam jakby brunatny wchodzacy w czerwony....
Judo pisze:Panowie, jaki w końcu płyn do wspomagania się teraz stosuje skoro mam na korku napisane only mineral G002000 . Podobno czytam że one są zastąpione syntetykiem G00400M2 ?
Co w końcu tam mam zalać bo zgupiałem
MINERALNY!!! i żadne żółte czy czerwone syntetyki i inne wynalazki chyba że chcesz sobie zmienić w niedalekiej przyszłości pompę i przekładnię
w przyszłości zmiana z A6 C4 na A8 D2 lub D3
LUPO 1, dokładnie tego samego dolewam do swojej , mam wyciek z magla i powiem szczerze , przez ostatnie 2 tygodnie kopiłem ich chyba z 10 Litrów .
Teraz autko stoi i czeka na miejsce u doktora na wymianę magla .
Teraz autko stoi i czeka na miejsce u doktora na wymianę magla .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Hej , no więc układ został przepłukany. Po płukaniu z dwóch litrów zostało mi jakieś pół litra na zapas.
Nic nie buczy, nie huczy ani nie wyje.Wspomaganie działa jak należy, kręci leciutko.
Więc jestem przekonany, że jak wymieniać to tylko na oryginał G004000M2, byle nie zamiennik syntetyczny i będzie git.
Nic nie buczy, nie huczy ani nie wyje.Wspomaganie działa jak należy, kręci leciutko.
Więc jestem przekonany, że jak wymieniać to tylko na oryginał G004000M2, byle nie zamiennik syntetyczny i będzie git.