[D2 00 4.2PB/LPG ] Kontrolki ABS ESP i falujące obroty
-
- Forum Audi A8
- Posty: 211
- Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
- Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS
[D2 00 4.2PB/LPG ] Kontrolki ABS ESP i falujące obroty
Witam. 3dni temu po odpaleniu auta i po przejechaniu ok 1km zauważyłem zapalające sie równocześnie kontrolki ABS i ESP zapalają sie na chwile i zaraz zanikaja i tak co kilka sekund. zatrzymałem sie na na parkingu, stojąc na DRIVE z hamulcem obroty skakały z 550 na 800 równocześnie ze skokiem oborów szarpało autem i zapałały sie kontrolki to trawo jakiś czas wróciłem do domu po przejechaniu ok 10km gdy zaparkowałem pod blokiem dalej było to samo obroty skakały szarpało autkiem + kontrolki. Problem nagle zanikł ,ale jestem przerażony do tej pory.
Panowie/Panie ma ktoś jakieś pomysły co może dolegać mojej niuni?
Był weekend majowy więc nie mogłem jechać na diagnostyke,ale autem jeździłem na co dzień i już tego problemu nie było dzisiaj też jest wszystko ok.
Panowie/Panie ma ktoś jakieś pomysły co może dolegać mojej niuni?
Był weekend majowy więc nie mogłem jechać na diagnostyke,ale autem jeździłem na co dzień i już tego problemu nie było dzisiaj też jest wszystko ok.
Ostatnio zmieniony 03 maja 2013, 22:37 przez swiezak1111, łącznie zmieniany 1 raz.
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia
-
- Forum Audi A8
- Posty: 211
- Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
- Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS
Co jakiś czas mam problem w A8 D2 silnik AQF z powracającym świeceniem ESP, ABS.
Kontrolki zazwyczaj zapalają się pod obciążeniem w pewnym zakresie obrotów, prędkości.
Kiedyś taki objaw występował tylko na zimnym silniku, teraz temperatura przestaje mieć znaczenie.
Wymieniłem już kilka przepływomierzy. Zawsze po wymianie przez dłuższy czas (rok) jest dobrze. Po czym problem powraca.
Czy ktoś potrafi skutecznie rozwiązać problem ?
Kontrolki zazwyczaj zapalają się pod obciążeniem w pewnym zakresie obrotów, prędkości.
Kiedyś taki objaw występował tylko na zimnym silniku, teraz temperatura przestaje mieć znaczenie.
Wymieniłem już kilka przepływomierzy. Zawsze po wymianie przez dłuższy czas (rok) jest dobrze. Po czym problem powraca.
Czy ktoś potrafi skutecznie rozwiązać problem ?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Przy każdej wymianie kupowałeś nowego BOSCHA ? czy używki ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Mam poniższe błędy:
1 Fault Found:
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
P0103 - 35-10 - - - Intermittent
Logów dynamicznych dawno nie robiłem. Poza tym na co sugerujecie zwrócić uwagę ?
Przepływki montowałem oryginalne Boscha.
Obecnie ma założoną Pierburg. Pierburg działa najdłużej ale też zaczyna padać.
Czyszczenie nic nie wnosi.
Nie wiem czy to ma znaczenie, ale wymieniałem same wkłady.
Mam LPG Prins, pomyślałem sobie może mapy benzyny się rozjeżdżają...
Aczkolwiek instalacja jest teoretycznie idealnie ustawiona.
Kontrolki na benzynie i lpg zapalają się .
1 Fault Found:
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
P0103 - 35-10 - - - Intermittent
Logów dynamicznych dawno nie robiłem. Poza tym na co sugerujecie zwrócić uwagę ?
Przepływki montowałem oryginalne Boscha.
Obecnie ma założoną Pierburg. Pierburg działa najdłużej ale też zaczyna padać.
Czyszczenie nic nie wnosi.
Nie wiem czy to ma znaczenie, ale wymieniałem same wkłady.
Mam LPG Prins, pomyślałem sobie może mapy benzyny się rozjeżdżają...
Aczkolwiek instalacja jest teoretycznie idealnie ustawiona.
Kontrolki na benzynie i lpg zapalają się .