[D2 01 4.2PB ] Wymiana akumulatora
No nie jest za dobry aczkolwiek zapala, 2 razy zostawilem na noc na swatlach i calkowice sie rozladowal :-( , potem dolalem zbyt duzo wody destylowanej i zrobilem tzw ZUPE i wyplukalem elektrolit aczkolwiek dziala ale objawy takie jak pisalem wyzej...ale ladowalem go na ladowarce.....
[ Dodano: 2010-02-02, 15:52 ]
wydalwalo mi sie ze jak akumulator do dupy to wogle nie zapali i nawet rozrusznik nie kreci a ja zapalam tylko tak jak pialem wczesniej musze dlugo krecic i czasme ten wykrzyknik w kolku na FISIE, i zapali ......dlatego sie wacham czy jest sens wymineniac :shock:
[ Dodano: 2010-02-02, 15:52 ]
wydalwalo mi sie ze jak akumulator do dupy to wogle nie zapali i nawet rozrusznik nie kreci a ja zapalam tylko tak jak pialem wczesniej musze dlugo krecic i czasme ten wykrzyknik w kolku na FISIE, i zapali ......dlatego sie wacham czy jest sens wymineniac :shock:
Nie koniecznie, może zapalać, ale z oporami. Chociaż skoro długo kręci to oznacza, że ma prąd na rozruch. Jeśli masz możliwość to daj go do sprawdzenia dla speca, mają "kaloryferki" albo inne urządzonka (stoły pomiarowe) i na 99% powiedzą Ci co i jak.klon_84 pisze:[ Dodano: 2010-02-02, 15:52 ]
wydalwalo mi sie ze jak akumulator do dupy to wogle nie zapali i nawet rozrusznik nie kreci a ja zapalam tylko tak jak pialem wczesniej musze dlugo krecic i czasme ten wykrzyknik w kolku na FISIE, i zapali ......dlatego sie wacham czy jest sens wymineniac :shock:
Bądź dobry jak chleb.
Nie do końca, bo na początku stabilizuje się prąd ładowania i napięcia, a i pobór jest także spory. Nie zapominaj, że A8 to prądożerca. Nie bez powodu zainstalowano system zarządzania energią. A mruganie kxenonów to oznaka niestabilnego napięcia zasilania. Skoro problem rozwiązany, to życzę bezawaryjnego użytkowania. Oby wszystkie usterki tak łatwo się naprawiały. Pozdro.
Bądź dobry jak chleb.
Koledzy mam kilka pytań o akumulator.
Chciałbym się dowiedzieć jak działa ładowanie akumulatora, a mianowicie akumulatorów. Posiadam webasto i z tego względu jest jeszcze jeden mały akumulator. Na razie nie grzebałem za bardzo przy nich, ale jeżeli dobrze zauważyłem, to są one podłączone wspólnie, zgadza się? Jeżeli tak, to alternator ładuje dwa na raz czy odbywa się to w innym sposób? Jeżeli są one połączone, to w zasadzie po co są dwa? Nie wystarczyło dać jeden duży? Przecież jak webasto pobiera prąd to nie tylko z małego ale i z dużego też pociągnie, jeżeli są połączone.... Jeżeli jest inaczej, to jak wygląda ładowanie małego akumulatora?
Z góry dziękuję za wyjaśnienia. ;-)
Chciałbym się dowiedzieć jak działa ładowanie akumulatora, a mianowicie akumulatorów. Posiadam webasto i z tego względu jest jeszcze jeden mały akumulator. Na razie nie grzebałem za bardzo przy nich, ale jeżeli dobrze zauważyłem, to są one podłączone wspólnie, zgadza się? Jeżeli tak, to alternator ładuje dwa na raz czy odbywa się to w innym sposób? Jeżeli są one połączone, to w zasadzie po co są dwa? Nie wystarczyło dać jeden duży? Przecież jak webasto pobiera prąd to nie tylko z małego ale i z dużego też pociągnie, jeżeli są połączone.... Jeżeli jest inaczej, to jak wygląda ładowanie małego akumulatora?
Z góry dziękuję za wyjaśnienia. ;-)