części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 01 4.2PB ] Wymiana akumulatora

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 02 lut 2010, 13:06

Najpierw przemierzyć stary akumulator, choć niektóre objawy wskazują, że może to być jego wina.
Bądź dobry jak chleb.

klon_84

Post autor: klon_84 » 02 lut 2010, 15:45

No nie jest za dobry aczkolwiek zapala, 2 razy zostawilem na noc na swatlach i calkowice sie rozladowal :-( , potem dolalem zbyt duzo wody destylowanej i zrobilem tzw ZUPE i wyplukalem elektrolit :/ aczkolwiek dziala ale objawy takie jak pisalem wyzej...ale ladowalem go na ladowarce.....

[ Dodano: 2010-02-02, 15:52 ]
wydalwalo mi sie ze jak akumulator do dupy to wogle nie zapali i nawet rozrusznik nie kreci a ja zapalam tylko tak jak pialem wczesniej musze dlugo krecic i czasme ten wykrzyknik w kolku na FISIE, i zapali ......dlatego sie wacham czy jest sens wymineniac :shock:

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 05 lut 2010, 20:19

klon_84 pisze:[ Dodano: 2010-02-02, 15:52 ]
wydalwalo mi sie ze jak akumulator do dupy to wogle nie zapali i nawet rozrusznik nie kreci a ja zapalam tylko tak jak pialem wczesniej musze dlugo krecic i czasme ten wykrzyknik w kolku na FISIE, i zapali ......dlatego sie wacham czy jest sens wymineniac :shock:
Nie koniecznie, może zapalać, ale z oporami. Chociaż skoro długo kręci to oznacza, że ma prąd na rozruch. Jeśli masz możliwość to daj go do sprawdzenia dla speca, mają "kaloryferki" albo inne urządzonka (stoły pomiarowe) i na 99% powiedzą Ci co i jak.
Bądź dobry jak chleb.

klon_84

Post autor: klon_84 » 06 lut 2010, 00:59

:lol: problem rozwazany zakupilem nowy bosch s5 100/830 i jak reka odjal ;-) pali odrazu nie pojawa sie komunikat na fise xenony nie mrugaja...ale to dziwne pzreciez jak zapale auto to bierze prad z alternatora a nie z akumulatora. :shock:

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 07 lut 2010, 00:41

Nie do końca, bo na początku stabilizuje się prąd ładowania i napięcia, a i pobór jest także spory. Nie zapominaj, że A8 to prądożerca. Nie bez powodu zainstalowano system zarządzania energią. A mruganie kxenonów to oznaka niestabilnego napięcia zasilania. Skoro problem rozwiązany, to życzę bezawaryjnego użytkowania. Oby wszystkie usterki tak łatwo się naprawiały. Pozdro.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
ziege36
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 81
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:11
Lokalizacja: Oława

Post autor: ziege36 » 19 lut 2010, 13:19

ja za aku dalem 380 zł
100A 900ah
audi forever
sprzedam KAWASAKI 636 z 2002 roku 11 tys

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 08 mar 2010, 18:01

Koledzy mam kilka pytań o akumulator.

Chciałbym się dowiedzieć jak działa ładowanie akumulatora, a mianowicie akumulatorów. Posiadam webasto i z tego względu jest jeszcze jeden mały akumulator. Na razie nie grzebałem za bardzo przy nich, ale jeżeli dobrze zauważyłem, to są one podłączone wspólnie, zgadza się? Jeżeli tak, to alternator ładuje dwa na raz czy odbywa się to w innym sposób? Jeżeli są one połączone, to w zasadzie po co są dwa? Nie wystarczyło dać jeden duży? Przecież jak webasto pobiera prąd to nie tylko z małego ale i z dużego też pociągnie, jeżeli są połączone.... Jeżeli jest inaczej, to jak wygląda ładowanie małego akumulatora?

Z góry dziękuję za wyjaśnienia. ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl